Natasja ligt met Ton te neuken. Heeft Wilgo liever niet in beeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef blomst het volgende:
waarom zijn er maar twee streams?
Het is ondertussen toch wel 13.00uur geweest?
achzo, Ben ik het met Wilgo eens hoef ik ook niet te zien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja ligt met Ton te neuken. Heeft Wilgo liever niet in beeld.
liever huub eruit dan jaap, huub is saai gewordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:04 schreef maril het volgende:
Huub weet ook niet wat hij wil, nu moet Jaap eruit, Jaap wordt te popu voor hem natuurlijk.
Achter is ook al niet blij met haar gewichtstoename maar ook dat trekt ze zich niet aan. Ze is zooo rebels, die rekel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef 2live het volgende:
amanda moet de fohn uit van de redactie, maar doet ze niet! Het gaat om haar haren he![]()
Ik trek het niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
Goed zo! Die föhn lekker tegen je extensions aan! Is heel goed voor je haar!
Net als de extensionsquote:
dat is een belediging voor de schapenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Wat is dat voor kwaliteit haar zeg!! Natasia heeft het haar van arme Indiaanse vrouwen maar Amanda heeft het haar van een Drents schaap.Die prutsers duwen er gewoon maar wat in zeg en dat komt dan door om zgn reclame te maken. Je wil daar toch nooit je haar laten doen?
DOB mogen ook daar een dagje meedraaien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Wat een stelletje amatuers achter de camera![]()
Dat zal het inderdaad wel zijn.quote:
amateursquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
DOB mogen ook daar een dagje meedraaien.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Wat is dat voor kwaliteit haar zeg!! Natasia heeft het haar van arme Indiaanse vrouwen maar Amanda heeft het haar van een Drents schaap.
Die prutsers duwen er gewoon maar wat in zeg en dat komt dan door om zgn reclame te maken. Je wil daar toch nooit je haar laten doen?
amanda is in ieder geval de mooiste vrouw in het huisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:18 schreef 2live het volgende:
[..]
die schapen hebben mooier haar als Amanda![]()
Was die topicswitch omdat Jaap er aan kwam? Ik dacht al even dat Brian niet goed bij z'n hoofd was geworden, die begon opeens over Grolschquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:17 schreef Joss-NL het volgende:
Jaap gaat aan het bier na een briljante topic-switch tussen Huub en Brain
Hij deed het wel goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Was die topicswitch omdat Jaap er aan kwam? Ik dacht al even dat Brian niet goed bij z'n hoofd was geworden, die begon opeens over Grolsch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |