Voorzover ik nu weet is het Raimon. Lastig hoor, van papiertjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef blomst het volgende:
was ramon dus.
eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef Kinga het volgende:
Dat arrogante toontje van Eric trek ik echt niet meer.
Niet achter de wijven aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef Kinga het volgende:
Wow, rookt niet, drinkt niet, geen drugs.
Daarom ben ik al geeneens begonnen met luisteren. Toen ik er al over nadacht kreeg ik al de kriebels, brrrr...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef Kinga het volgende:
Dat arrogante toontje van Eric trek ik echt niet meer.
Zou een niet drinker/drugger kunnen met zo iemand die behoorlijk veel zuipt en daar heel iri door wordt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
Ja, dit is wel een typje waar Eric iets voor zou kunnen voelen. Een gevoelig jongetje waarvoor hij kan zorgen.
Drank zal wel een probleempje zijn. Maar je hoort dat het klikt, twee sociale typjes. Dacht ik, hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou een niet drinker/drugger kunnen met zo iemand die behoorlijk veel zuipt en daar heel iri door wordt?
Wordt altijd anaal genomen, geeft nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef Kinga het volgende:
100% bottom?
Flikker ze alle 2 in de grachtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
Zullen we Eric inruilen voor Michael?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |