Wat een generalisatie weerquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef groggy het volgende:
[..]Niet-leden zeiken dat ze het zwaar hebben, leden genieten met volle teugen (op wat voor manier dan ook) zonder te zeiken!
hap hap hap hap hapquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:14 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Kijk, ik ben ook student maar aan mensen zoals jij heb ik een broertje dood. Je hebt zeker een mat en zit bij het ..SC?! Doe me een lol, en doe niet zo uit de hoogte... Want zo speciaal zijn al die studentenverenigingen ook niet qua inhoud.
ik bedoel niet te zeggen dat alle niet-leden lopen te zeiken dat ze het zwaar hebben. Maar ik hoor leden nooit klagen, niet-leden daarentegen wel.quote:
Ja, had gezopen en dan ben ik wat impulsieverquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Universitair zeker ?
Dat zijn de ergsten.
Komen van VWO af of hebben zojuist propadeuse behaald, gaan Uni doen om toch de schijn op te kunnen houden in de buurt en tegenover de ouders. Om vervolgens na 3 jaar allemaal 3en te hebben behaald toch maar de stap terugnemen naar het HBO.
Degenen die wel slagen zijn van die freaks met bril op die het klaar krijgen een schoolgebouw binnen te wandelen en 30 mensen neer te knallen omdat ze "anders" zijn.
Ik mag jou welquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:35 schreef Doodmetaal het volgende:
Ah, wat fijn, weer wat zielige proleten die betalen voor mijn opleiding waar ik hoofdzakelijk feest en bier drink. Ik lach, ik geniet, en ik zeg geen bedankt.
Een lotgenoot!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef hiephoi het volgende:
10uur studie per week. WHAHAHA laat de studie geschiedenis het maar niet horen whehe, daarmee redden we niet eens tentamens leren
Ja oh jeetje stel je s voor dat je in je leven iemand tegenkomt die andere interesses heeft dan jij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:45 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
Ik studeer zelf ook. Maar ben het voor een groot deel met TS eens. Vooral van studentenverenigingen kots ik. Die vieze arrogante, misselijke en vooral neppe mensen
Realiteitscheck. Ken je überhaupt HBO'ers die universiteit hebben geprobeerd? Ik wel. Viel ze vies tegen. Alleen al het feit dat de studieboeken ineens in het Engels waren vormde een enorm struikelblok.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ELKE HBO'er kan universiteit doen.
Sowieso, dit nog een studie durven te noemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
3: Met hun 10 uur college per week ook nog durven zeggen dat ze het druk hebben.
Ja, die ken ik ja. Ik ben er zelf één. Het valt me niet zo vies tegen, het is nl. redelijk hetzelfde qua stof. Er zit niet zoveel verschil in, alleen de examinering is anders. Je moet meer punten halen voor een voldoende, en op het HBO is het meer toegepaste kennis ipv facts. Boeken zijn bijna allemaal van dezelfde uitgevers bij mijn opleiding!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Realiteitscheck. Ken je überhaupt HBO'ers die universiteit hebben geprobeerd? Ik wel. Viel ze vies tegen. Alleen al het feit dat de studieboeken ineens in het Engels waren vormde een enorm struikelblok.
Als je het VWO al niet aankon, gaat WO ook niet lukken.
Van mij mag je klagen totdat je een ons weegtquote:Op zondag 27 mei 2007 12:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ga Gaastra polo's kopen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |