Dat ik niet op alles wat me gevraagd wordt in hoef te gaan. Doe jij toch ook niet ?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Universitair zeker ?
Dat zijn de ergsten.
Komen van VWO af of hebben zojuist propadeuse behaald, gaan Uni doen om toch de schijn op te kunnen houden in de buurt en tegenover de ouders. Om vervolgens na 3 jaar allemaal 3en te hebben behaald toch maar de stap terugnemen naar het HBO.
Degenen die wel slagen zijn van die freaks met bril op die het klaar krijgen een schoolgebouw binnen te wandelen en 30 mensen neer te knallen omdat ze "anders" zijn.
Ingaan op de vraag "neuken?" zou betekenen ja of nee antwoorden. Als iemand jou vraagt wat je gestudeerd hebt ga je toch niet opeens naar je onderwijsinstelling fietsen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat ik niet op alles wat me gevraagd wordt in hoef te gaan. Doe jij toch ook niet ?
Oke dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Universitair zeker ?
Dat zijn de ergsten.
Komen van VWO af of hebben zojuist propadeuse behaald, gaan Uni doen om toch de schijn op te kunnen houden in de buurt en tegenover de ouders. Om vervolgens na 3 jaar allemaal 3en te hebben behaald toch maar de stap terugnemen naar het HBO.
Degenen die wel slagen zijn van die freaks met bril op die het klaar krijgen een schoolgebouw binnen te wandelen en 30 mensen neer te knallen omdat ze "anders" zijn.
Jawel. Die van Maastricht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Oke dan.
Jij hebt echt nog nooit een universiteit van binnen gezien hé.
Kerel, ik snap best dat je een hekel hebt aan die corpsballen, maar vind je nu zelf ook niet dat je een beetje overdrijft. Hoeveel van die gasten heb je nu helemaal op een universiteit? De meesten zijn HBO'ers.
Wat kaklelijk, allejezus!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef SuperWeber het volgende:
Gelukkig heeft TS wel een foto met een ogenschijnlijk alcoholische versnapering in zijn fotoboek geplaatst
[afbeelding]
En onverzorgdquote:
Want mensen die boeken lezen en/of Gaastra dragen zijn gestoord...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jawel. Die van Maastricht.
En wat ik daar binnen aantrof: Gehurkte mensen die boeken aan het lezen waren. Freaks met Gaastra truien. Veel mensen met brillen en onverzorgde uiterlijken. En hele lelijke vrouwen.
Ja mensen met Gaastra truien aan zijn een bepaalde slag volk ja; genaamd Paupers.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Want mensen die boeken lezen en/of Gaastra dragen zijn gestoord...
Oke, kom maar eens naar het Erasmusgebouw in Nijmegen, daar zijn de mensen mooier, misschien kun je dat wel aan.
Maar op welk van die kenmerken baseerde je nu precies dat alle studenten alleen maar 3en halen of psychopathisch zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jawel. Die van Maastricht.
En wat ik daar binnen aantrof: Gehurkte mensen die boeken aan het lezen waren. Freaks met Gaastra truien. Veel mensen met brillen en onverzorgde uiterlijken. En hele lelijke vrouwen.
1. Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
1: Studenten die niet meer thuis willen wonen kiezen erzelf voor
2: Ze hebben nergens geld voor behalve voor bier
3: Met hun 10 uur college per week ook nog durven zeggen dat ze het druk hebben.
4: Studenten zijn verkapte alcolisten die het stoer vinden om bier te drinken. WOOOOOH !!!!![]()
En ook nog leugenaars !!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
1. Ja
2. Nee, ik werk ook nog full-time dus ik heb genoeg geld
3. Naast mijn 40 urige werkweek doe ik er ook nog een studie bij die me 30/40 uur per week zelfstudie kost.
4. Nee.
Zit je echt op de universiteit ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Maar op welk van die kenmerken baseerde je nu precies dat alle studenten alleen maar 3en halen of psychopathisch zijn?
Oke, ik vind het af en toe wel stoer om bier te drinkenquote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zit je echt op de universiteit ?
Dan raad ik je toch eens aan om in groep 8 de cursus begrijpend lezen beter te gaan volgen.
Zie je wel. Is het het een, dan is het het ander.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oke, ik vind het af en toe wel stoer om bier te drinken
Je hebt een typo gemaakt, bij de universiteit geven ze helemaal geen HBO-diploma's weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja zoals ik tot een jaar geleden.
Ik woonde thuis. Studeerde 2 uur per week. Had een goede bijbaan van 25 uur p.w. Heb me een wagen gekocht. En op vrijdag en zaterdag zat ik in de kroeg. En uiteindelijk mijn HBO papiertje gehaald zonder die pauperige aanstellerij.
HUHquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je hebt een typo gemaakt, bij de universiteit geven ze helemaal geen HBO-diploma's weg.
Waarom? Omdat je dan geen stoere snelle auto hebt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zie je wel. Is het het een, dan is het het ander.
Dat je een fulltime baan hebt ok. Maar dan ook nog wonen in een pauper gehuurd kamertje en al je geld opmaken aan bier, pakjes sigaretten en magnetronmaaltijden gaat echt te ver.
Nee ik heb een ruim appartement van 100m2, 2 verdiepingen en 3 aparte slaapkamers, aparte douche + wc en een grote zolder. Ik drink trouwens voornamelijk wijn... bier is voor HBO-volkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zie je wel. Is het het een, dan is het het ander.
Dat je een fulltime baan hebt ok. Maar dan ook nog wonen in een pauper gehuurd kamertje en al je geld opmaken aan bier, pakjes sigaretten en magnetronmaaltijden gaat echt te ver.
Dat zeg ik: Begrijpend lezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |