HBO en nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef HenkieVdV het volgende:
Jammer hè dat je met je VMBO-diploma nooit zult studeren. Daarom ben jij nu gedoemd tot 40 uur per week keihard werken voor een scheitsalarisje. Ik snap wel dat je nu hier zit uit te huilen over je frustraties maar dat is ook logisch als jij 2 uur moet werken voor één biertje.
Je bedoeld: Reeel ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Knap dat je trouwens zo dom en generaliserend over kan komen nadat je een HBO papiertje hebt behaald.
Hangt er vanaf... Als je "vrijetijdskunde" of zoiets hebt, dan ben je werkloos... En verdien je dus helemaal niksquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
HBO en nee.
Weet jij wat een afgestudeerd HBO'er gemiddeld verdient METEEN nadat hij afgestudeerd is. Zoek dat eens op en vergelijk dat eens met een MBO student.
Kom dan eens terug.
Wat heb je dan gestudeerd?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
HBO en nee.
Weet jij wat een afgestudeerd HBO'er gemiddeld verdient METEEN nadat hij afgestudeerd is. Zoek dat eens op en vergelijk dat eens met een MBO student.
Kom dan eens terug.
HBO. En wat voor studie het ook is: Je antwoord is toch ---> Hahaha, had je ook maar iets anders moeten doen als die kutstudie. Dus totaal niet interessant voor je.quote:
Ik heb terwijl ik studeerde ook lol gehad:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:20 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Misschien mis jij gewoon het echte studentenleven?
Als ik je vraag dat ik nu zin heb om te neuken met je heb ik ook interesse. Ga jij dan gelijk met je benen wijd liggen ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:22 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Als iemand jou vraagt wat je gestudeerd hebt, heeft hij er duidelijk interesse in. Ik ben nu ook nieuwsgierig geworden.
Jij hebt nooit gestudeerd...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb terwijl ik studeerde ook lol gehad:
1: Met echte vrienden
2: Met mijn eigen geld dingen gekocht
3: Zonder elke dag bier te drinken.
Ergo: je had geen studentenleven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb terwijl ik studeerde ook lol gehad:
1: Met echte vrienden
2: Met mijn eigen geld dingen gekocht
3: Zonder elke dag bier te drinken.
Sssssssssssssssssssssssst...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef Public_NME het volgende:
Weer zo'n mooi topic. Sandstorm, niet iedereen is een corporale lambal. (ik ben zelf ook student, en heb er een hekel aan)
Lezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef Public_NME het volgende:
Weer zo'n mooi topic. Sandstorm, niet iedereen is een corporale lambal. (ik ben zelf ook student, en heb een hekel aan die corpo's met matjes)
Waar slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als ik je vraag dat ik nu zin heb om te neuken met je heb ik ook interesse. Ga jij dan gelijk met je benen wijd liggen ?
Mjah hij bedoelde eigenlijk stereotype, maar dat konden zijn ongeoefende hersentjes niet aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:27 schreef vaudej het volgende:
prototypealsof jij de student hebt uitgevonden
Universitair zeker ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef OldJeller het volgende:
Daarnaast: HBO'ers zijn bij voorbaat al scholieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |