Ik ga er geen films op kijken, heb in de woonkamer een Beamer en een 32inch LCD.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Koop die 22 inch!
Veel scherm, er kan dus veel op en met een resolutie van 1680 x 1050 blijft het ook nog prima leesbaar.
Vanaf zo'n 22" kun je er ook fatsoenlijk films op kijken, zonder dat je er bovenop hoeft te zitten. Ik zie alleen maar voordelen. En voor het geld hoef je het ook al niet meer te laten.
dual screen nu?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:43 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ik ga er geen films op kijken, heb in de woonkamer een Beamer en een 32inch LCD.
Heb 2 jaar geleden een 17inch van Sony gekocht voor 700euro, nooit spijt van gehad, was toen echt een top dingetje!
OMGquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:34 schreef CoiLive het volgende:
owow, ik werk al 1,5 jaar op een 12" iBookje. En zometeen is daar de nieuwe computer met 22" Monitor... Dat wordt lachen...
mijn 360 is 2e hands en toen zat er al een VGA kabel bij. Werkt bijzonder goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:23 schreef Logitik het volgende:
[..]
Heb je een speciale kabel nodig om een 360 op je monitor aan te sluiten?
Een 22" inch scherm is ongeveer 2 cm groter (in hoogte) dan een 19".quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik heb zelf een 20" als main scherm en een 17" ernaast als 2e monitor. Die 20" is net zo hoog als die 17". Nu heeft me pa 2x 19" (normale schermen) en wil graag 1 van die 2 weg doen en daar een breedbeeld voor nemen, maar is zo'n 22" scherm nou net zo hoog als een 19" scherm of moet ik dan een ander formaat nemen.
(misschien wil iemand de hoogthe van het beeld voor me opmeten? Kan ik het vergelijken met die 19")![]()
Dat gaat je ongeveer 50 á 60 euro kostenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:22 schreef jd1982 het volgende:
Holyshit... HOLY SHIT... haha, wat een beeld man, asociaal groot, 226BW... wel kut dat de standaard zo laag is, moeten we d'r ook nog een beeldscherm-arm bijhalen
Niet, een 22 inch is even hoog als een 19 inch.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:18 schreef Logitik het volgende:
[..]
Een 22" inch scherm is ongeveer 2 cm groter (in hoogte) dan een 19".
Hangt er allemaal vanaf wat voor videokaart je hebt...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:56 schreef Ballistic het volgende:
hoi,
ik ben van plan om er ook een te kopen, ik heb nu een 17" tft schermpje (ook van samsung), en als ik zo'n breedbeeld aanschaf, is het dan fijn (mogelijk?) om er 2 langs elkaar te hebben? of kan ik die oude dan beter verkopen voor een paar tientjes?
enn euhm, ik zit nu op een reso van 1280x1024, en ik kan niet hoger met mn settings.. ik neem aan dat dat verandert als ik zon breedbeeld inplug?
bvd)
Meestal veranderd dat wel, maar je 17inch kan nooit hoger dan 1280x1024.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:56 schreef Ballistic het volgende:
hoi,
ik ben van plan om er ook een te kopen, ik heb nu een 17" tft schermpje (ook van samsung), en als ik zo'n breedbeeld aanschaf, is het dan fijn (mogelijk?) om er 2 langs elkaar te hebben? of kan ik die oude dan beter verkopen voor een paar tientjes?
enn euhm, ik zit nu op een reso van 1280x1024, en ik kan niet hoger met mn settings.. ik neem aan dat dat verandert als ik zon breedbeeld inplug?
bvd)
Omdat het verticaal signaalbereik van een wireless router driemaal niks is? Dan is elke meter mooi meegenomen. Daarnaast, dit is een nog best mooie router.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef flappiewappie het volgende:
telefoon naast wirless routertje is niet optimaal, zoieso waarom niet dat ding op de grond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |