Wowquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb 2 226BW's en heb er totaal geen problemen mee. ik heb ook de laatste batch dus ook de betere(werk in een computer winkel
)
ff pimpen dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oei, da's lulligquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef MJay1 het volgende:
Ik had er 1 voor 1 dagHij paste niet in onze computer meubel waardoor we het nu met een 19' 4:3 beeld moeten doen
En als ze vragen wat dat is onder je shirt, moet je gewoon zeggen dat je een 30-inch-Apple-scherm-vormig abces op je buik hebtquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Offtopic, die 30' apple schermen van hier moet ik toch eens onder mijn shirt zien te proppen.
heb 'm ook al een tijdje... perfect perfect beeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef Logitik het volgende:
Wat een beeld zeg, zo groot!Schitterend
Ze zijn met de huidige prijzen een stuk betaalbaarder geworden, zelfs voor mij
![]()
Dit topic is voor 22" widescreen moniteren bezitters, maar ook voor de minder-bedeelden onder onsWelk merk heb jij? Hoe bevalt de monitor? Welke monitor lijkt je juist heel vet?
Ik begin:
[afbeelding]
Samsung 226BW
Staat sinds vanmiddag op mijn bureaublad, en er gaat een hele nieuwe wereld voor mij open, vooral in de breedteIk kan iedereen zo'n scherm aanraden! echt super
Het beeld is echt ontzettend helder, duidelijk en scherp. En gelukkig heb ik nog geen enkele dode pixel kunnen constateren
![]()
Van mijn part moet iedereen aan de 22"![]()
Aii das zeker balen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef MJay1 het volgende:
Ik had er 1 voor 1 dagHij paste niet in onze computer meubel waardoor we het nu met een 19' 4:3 beeld moeten doen
Ik ben nu aan het geilen op de 225BWquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:47 schreef Logitik het volgende:
[..]
Aii das zeker balen!
Gelukkig past het bij mij wel. Ik heb precies 2 mm over, ziet er schitterend uit(Ik ben nog steeds aan het geilen op dit beeldscherm)
![]()
ja ach das het oude schermpje van mequote:
is dit het show je grote blasbak scherm? Neetoch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef donroyco het volgende:
iiyama 17 inch CRT-monitor
[afbeelding]
Zit er over te denken om een TFT-monitor aan te schaffen ivm ruimte, maar welke
22 inch is wel vetquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
is dit het show je grote blasbak scherm? Neetoch?tenzij je opzoek bent naar een 22 inch scherm
(of groter)
zelf vind ik Acer goedkoop. Dat merk je vooral qua kleuren. Samsung is goed maar de standaard instellingen zijn bagger! Daar moet veel aan ingesteld worden wil je optimaal beeld hebben op je scherm!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
22 inch is wel vet... Wat zijn de goeie merken daarin? Of zijn er geen slechte tegenwoordig?
Verder nog tips? Merciquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:21 schreef Daklem het volgende:
[..]
zelf vind ik Acer goedkoop. Dat merk je vooral qua kleuren. Samsung is goed maar de standaard instellingen zijn bagger! Daar moet veel aan ingesteld worden wil je optimaal beeld hebben op je scherm!
HP maakt ook mooie schermpjes, maar vind ze niet zo mooi als samsung.
Dat is de reden waarom 22 inch nu zo populair is. Het prijsverschil met een 24 inch is echt te groot!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef vosss het volgende:
Ik heb zelf een 21" normale TFT zegmaar en die heeft 1600x1200 als native resolutie.
Ik wil eik wel groter, maar voor het geld van een 24" krijg je er maar weinig extra scherm bij vind ik.
Gekocht bij Dynabyte voor 369 euro. Ze hebben hem ook bij Mediamarkt. Eigenlijk overal waar ik ben geweest, verkochte ze hemquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:43 schreef Woffel het volgende:
Waar heb je die Samsung gekocht dan, TS?
Ik ga morgen nl. op jacht naar een dergelijk scherm en wil hem graag (werkend) in een winkel zien...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |