Of men ziet een patroon waar er wel 1 is en dan ben jij degene die zijn tijd aan het verdoen is met onnozelheden roepen tegen anderen .quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef Blue-eagle het volgende:
Patroontje herkennen, een nuttig overblijfsel van onze voorvaderen die het nodig hadden om te overleven (wij nog steeds trouwens, op zich wel handig in het verkeer enzo)
Het wordt pas een probleem in 1 van de volgende 2 situaties:
1. Je ziet een patroon waar er geen is;
2. Je ziet geen patroon waar er wel een is.
Op je klok kijken en het patroon herkennen dat je de dag ervoor ook om die tijd op je klok keek valt daar niet onder. Dat wilt niet zeggen dat het belangrijk is, het geeft alleen aan dat je iets herkent wat volkomen onbelangrijk is, en daar een topic voor opent op Fok! - je bent dus je tijd aan het verdoen met onnozelheden.
Ik zie regelmatig "1337" langskomen en denk bij mezelf: "oh ja, da's dat nummer waar 14-jarige internet helden blij van worden" - ik zie ook iedere dag weer 16.00 uur langskomen en denk ik bij mezelf: "4 uur cup-a-soup!" - en pak ik vervolgens een cup-a-soup.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Of men ziet een patroon waar er wel 1 is en dan ben jij degene die zijn tijd aan het verdoen is met onnozelheden roepen tegen anderen .
Als het zo simpel is probeer jij dan maar eens een paar dagen op de klok te kijken en dan altijd dubbele getallen te zien . tenslote is het maar patroontje herkennen .
Dan is het dus 6 minuten over 7 ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef Yozzz het volgende:
Als ik op de klok kijk, is het bijna altijd 06:66, is dit een slecht teken?
Nee, OT: je hebt gewoon last van toeval en onthoudt deze toevalligheden beter dan "gewone" tijden als 13.51
Oja, duidelijk jij hebt er geen last van .quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:20 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig "1337" langskomen en denk bij mezelf: "oh ja, da's dat nummer waar 14-jarige internet helden blij van worden" - ik zie ook iedere dag weer 16.00 uur langskomen en denk ik bij mezelf: "4 uur cup-a-soup!" - en pak ik vervolgens een cup-a-soup.
Of 11.11 (yay bijna middag pauze, lekker darten met collega's in de kantine), 22.22 (shit net te laat voor The Office!) of zelfs 00.00 (kut, het is alweer maandag). Patronen? Ja. Handig? Niet echt.
Big deal.
LOL DIE ZAG IK OOK EEN KEER OP ZO'N DINGENSquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:45 schreef BunnyHunter het volgende:
en kerel op school vertelde me heel trots dat hij bijna altijd de tijd 1337 zag.. (ja leet, nerds ... )
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan is het dus 6 minuten over 7 ofzo?
Hoe hard moet je em dan spacen als je zo'n klotenklok (leuk woord) wilt zetten... =pquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
![]()
Hij was me niet eens opgevallen.
Ik heb wel eens een klok op een groot bedrijf (je weet wel, zo'n grote melding van temperatuur en tijd) op 26:75 zien staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |