quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:13 schreef kahaarin het volgende:
frankrijk
punten zijn nog niet bij gewerktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Verbal het volgende:
Begin vorig topic stond ik ook op 6 punten
V.
Okee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
punten zijn nog niet bij gewerkt
Lijkt me sowieso een hele klus hoor, daar niet vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nog nooit eerder gedaan hoor, zo beter?![]()
De punten, de titel en de linkjes gaat, helaas ben ik bang dat de plaatjes het niet gaan worden deze aflevering, daar heb ik verschrikkelijk ruzie mee steeds.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Tip voor het openen van een topic als deze:Quote in het gesloten topic de openingspost Kopieer de getoonde code Maak een nieuw topic aan met de juiste titel en plak de gekopieerde code Pas in de geplakte code de nummering aan overeenkomstig de titel van het topic Sloop alle quote-tags er uit Pas de tags voor de plaatjes aan Pas de punten aan
Voila, een nieuw topic...
Dan mag tong voor mij een nieuwe vraag verzinnen, dan ga ik nog even stoeien met die plaatjes!quote:
Ik weet niet of tong nu bezig is, nog even wachten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:43 schreef geertp het volgende:
neen. die moet door kahaarin gesteld worden.
nou tong, ga je gang.
daarvoor moet je bij de vraagsteller zijnquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij de vraagsteller zijn
Dit antwoord is het warmst.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:10 schreef steekbal het volgende:
allemaal bondscoach van oranje geweest ?
Allemaal ontslagen voor hun eigenlijke tijd voorbij was?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit antwoord is het warmst.
Ik zoek nog iets anders daarbij.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:43 schreef Houtspeer het volgende:
Hoi![]()
Mijn examen ging keigoed, ik heb tussen een 7.4 en 9.2![]()
Niet rijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Ze waren iets niet dat over het algemeen toch wel normaal is als je bondscoach wordt.
Ze hebben allemaal gevoetbald.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef ElizabethR het volgende:
Ze waren geen voetballers
voor mij is het ook alweer 9 jaar geleden. de tijd gaat snelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:49 schreef tong80 het volgende:
Alweer 26 jaar geleden dat ik voor het laatst examen deed en zakte.
Owquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en ze zijn geen profvoetballer geweest, maar dat is al een paar keer gezegd
Homdeck+1quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
voor mij is het ook alweer 9 jaar geleden. de tijd gaat snel![]()
maar ik ben wel gewoon netjes geslaagd
en ze zijn geen profvoetballer geweest, maar dat is al een paar keer gezegd
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
Het rare was dat die jongen er na 3 dagen werd uitgestemd. Maar ter promotie de hele wereld mocht overreizen
maar wij hebben een levenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:32 schreef tong80 het volgende:
Als ik dit in SHO post komen de eerste antwoorden massaal na 10 seconden.
ik niet iig, vind je dat erg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef tong80 het volgende:
Dus jullie kijken ook niet naar het briljante DGK?
die jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef ElizabethR het volgende:
Martin
Dat was die geek toch? Ik zie hem zo weer voor me. Beetje onbenullig tiep dat het constant over zijn vriendin had.quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik niet iig, vind je dat erg?
ja met van dat rossig stekeltjeshaar geloof ik, beetje type leesmappenbezorger. Het is ook het enige seizoen dat ik het van begin tot eind gevolgd heb.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was die geek toch? Ik zie hem zo weer voor me. Beetje onbenullig tiep dat het constant over zijn vriendin had.
Hij werd eruit gestemd omdat ie zei dat Bart waarschijnlijk homo is. Bart werd winnaar en Martin kent niemand meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja met van dat rossig stekeltjeshaar geloof ik, beetje type leesmappenbezorger. Het is ook het enige seizoen dat ik het van begin tot eind gevolgd heb.
als ik dat zo lees, heb ik dus niets gemistquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Gisteren ging de ruzie over wie had verklapt dat Amanda kontsex had gehad met Brian. Echt als je kijkt voel je je daarna weer 100 % normaal.
dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:39 schreef ElizabethR het volgende:
Homdeck, heb jij nog zin om een vraag te doen? Anders brandt mijn rollade aan
kill billquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uit welke B-film komen ze?
duidelijk een B-film, niet gezien en niets aan gemistquote:
waarschijnlijk ben je het niveau van american pie ofzo gewend. dan is het inderdaad een zeer matige filmquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
duidelijk een B-film, niet gezien en niets aan gemist
een film waarbij er steeds gedeeltes opeens in zwartwit afspelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:51 schreef Homdeck het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben je het niveau van american pie ofzo gewend. dan is het inderdaad een zeer matige film![]()
Stel maar relevante filmvragen ik laat je alle hoeken van Fok zienquote:
dat "steeds" valt wel mee. en ik vind het niet storend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een film waarbij er steeds gedeeltes opeens in zwartwit afspelenhoeven van mij niet.
bandleden? ze deden iets anders dan liedjes zingen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uma Thurman zal wel één van de bandleden te gaan om weer terug te gaan naar de vraag. Geen idee hoe ze in de film heet
ik wou eigenlijk namen van personages horen wycciequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:59 schreef wyccie het volgende:
Uma Thurman, Daryll Hannah, en de rest weet ik niet.
En Bill zelf misschien?
Vernita en Beatrix maar ik vind het primaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
Bill
Bud
Virginia Green
Beatrice Kiddo
O-ren Ishii
dat is allemaal Beatrix Kiddoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Houtspeer het volgende:
bill dus, black mamba, the bride,
Eet dan ook bij de computer zoals het een echte FMT'er betaamt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef ScottTracy het volgende:
Doen jullie een vraag over Kill Billals ik aan het eten ben.
En maar F5'en met bestek in de handquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eet dan ook bij de computer zoals het een echte FMT'er betaamt.![]()
Wat is dit trouwens voor barbaarse opmerking.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een film waarbij er steeds gedeeltes opeens in zwartwit afspelenhoeven van mij niet.
Plasma wilde ik inderdaad nog horen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Der_Michael het volgende:
bloedplaatje, witte en rode bloedcellen en plasma
is goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef ScottTracy het volgende:
A positief
A negatief
B positief
B negatief
AB positief
AB negatief
O positief
O negatief
?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:34 schreef wyccie het volgende:
Genotype?
Nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef wyccie het volgende:
Shit, ik zou het wel moeten weten, maar ik kom er echt even niet op.
Je bedoelt ook niet locus hè?
wyccie+1quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef wyccie het volgende:
Oh, allel. Ik dacht dat je een uniek exemplaar bedoelde.
Titel en artiest?quote:She said I dont know if Ive ever been good enough
Im a little bit rusty, and I think my head is caving in
And I dont know if Ive ever really been loved
By the hand thats touched me, well I feel like something gonna give
And Im a little bit angry, well
quote:This aint over, no not here, not while I still need you
Around
You dont owe me, we might change
Yeah we just might feel good
(chorus)
I wannayou around, I will, I will
I wannayou down, I will, I will
I wanna take you for granted(2x)
I will
Ja, en hoe heet hun eerste hit(je)?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef ScottTracy het volgende:
Matchbox 20? van Rob Thomas
Ja, dat maakt zeker uit, want dat was mijn VRAAG.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maakt dat uit dan? Heb nog nooit van die band gehoord
klinkt wel bekend in de oren, maar had geen idee van wie, wat, hoe en waarom.quote:
Jemig, Homdeck, jij bent ouder dan ik!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:22 schreef Homdeck het volgende:
ik ken ook alleen smooth met carlos santana
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Spreek me niet tegen. Anders krijg je een pak slaag.![]()
quote:I heard you on the wireless back in Fifty Two
Lying awake intent at tuning in on you
If I was young it didn't stop you coming through
Oh-a oh
quote:
Jaren 70 kent 'ie wel, of had je het zonder 'Oh a-oh' niet geweten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef Homdeck het volgende:
bugles - video killed the radio star
Als ik die pomponnetjes niet had getypt was ik zeker eerder geweest. En ik had hoofdletters en een streepjequote:
't Is iets wat je moet horen. Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tekst komt me wel bekend voor, maar als ik dan de titel plus artiest zie
Precies. Ik verdien dat punt véél meer dan Hom. *kwaad met de armen over elkaar heen mokkend kijkend*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef ScottTracy het volgende:
En Buggles ipv Bugles.
waarschijnlijk als ik het liedje hoor, dan ken ik het wel, maar heb meestal dat ik van de wat oudere liederen de artiest en titel van de plaat niet kenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:36 schreef ScottTracy het volgende:
Video Killed the Radio Star is toch wel verplichte kost voor iedereen.
quote:Once I thought I saw you in a crowded hazy bar,
Dancing on the light from star to star.
Far across the moonbeam I know that's who you are,
I saw your brown eyes turning once to fire.
ik was met die chips in de warquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. Ik verdien dat punt véél meer dan Hom. *kwaad met de armen over elkaar heen mokkend kijkend*
Nacho Cheese is lekkerderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Die is wel erg lekker, de Sweet Chili.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef wyccie het volgende:
Dancing in the moonlight van Toploader???
ja ik denk ik gooi er even wat hints tegenaan. weet je ook al welk nummer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef wyccie het volgende:
Neil Young dus?
Nee, want ik ken echt helemaal niets van hem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef Homdeck het volgende:
ja ik denk ik gooi er even wat hints tegenaan. weet je ook al welk nummer?
ja zo mooiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:56 schreef ElizabethR het volgende:
Like a hurricane
haha, dat had ik natuurlijk kunnen weten, dat jij daar als de kippen bij zou zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef Homdeck het volgende:
buffalo springfield
Wat isquote:is een musical die gebaseerd is op het toneelstuk Pygmalion van George Bernard Shaw.
De tekst voor de musical werd geschreven door Alan Jay Lerner en de muziek door Frederick Loewe.speelt zich af in Londen, in het jaar 1912.
juustemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
My Fair Lady.
Kenneth Starrquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kijk eindelijk een vraag die ik weet, Star was het
Dat was de klikkende vriendin. Tripp.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef Homdeck het volgende:
ja linda.... euhm nogwat toch?
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef ElizabethR het volgende:
Vaderland en vrijheid voor baskenland
Die is makkelijker!!!
Dapper!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:33 schreef ElizabethR het volgende:
't Is bijna Gaelic, en dat ben ik aan het leren (poging!!)
Ja, maar daarbij vergeet ik ook steeds uiteindes van woordenquote:
Niet genoegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Waterlelie?
ScottT +1quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
Indische waterlelies?
Toen je een jaar of zes was?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef ScottTracy het volgende:
Zo mooi vond ik dat altijd met die muziek van die kikkers
Nu nog steeds eigenlijkquote:
En hoe die naar boven komen boven dat hekkie uit. Dolkomisch. En die heks, waarvan je de handjes hoorde bewegen als je dichtbij genoeg stondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef ScottTracy het volgende:
Zo mooi vond ik dat altijd met die muziek van die kikkers
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn man heeft daar vakantiewerk gedaan in zijn jeugd, en die druiloor kwam af en toe 'mee naar boven' met zijn kop als de ganzen en kikkers gingen spelen.
Sukkel "(
Bah wat snelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Rondvaart door Amsterdam?
Luctor +1quote:
Dit had ik gewetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef wyccie het volgende:
Grr, mompel, brom brom. Vooruit dan maar.![]()
ScottTracy +1
Het was Push.
Dekker en Knetemann zijn goed, maar Raas nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
Tour de France? Dekker, Knetemann, Raas.
Dat is het ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:11 schreef ScottTracy het volgende:
Ik wilde dit van de week nog vragen, daarom weet ik dit, maar ik vond het te moeilijk om te vragen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:11 schreef ScottTracy het volgende:
Oh nee, Maarten Ducrot!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dan kan ik nu naar bedNiet te ver doorgaan he, die topic is alweer bijna vol
4,62 seconde, nieuw record!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Koolstof.
Ook een nieuw record, maar ik heb het niet getimedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
Teek?
Moet je ze uit je hond moeten pulkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef ScottTracy het volgende:
Wát een smerig ding trouwens.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heertje, van der Wal, Acda
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:31 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn neefje
Dat zeg ik, mijn neefje!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef ScottTracy het volgende:
Naast de 3 genoemden heeft Marc-Marie Huijbregts het ook een jaar gedaan.
quote:
Ja, wil je een handtekening??quote:
Hij is twee jaar jonger dan ikquote:
als je het hebt over de jongste van het stel ben ik ouder dan jijquote:
Jij bent van 1976 volgens het profiel, dan ben je zeker geen twee jaar ouder dan ik hoor. Ik ben van 1962. Marc Marie van 1964quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je het hebt over de jongste van het stel ben ik ouder dan jij![]()
Dat geeft nks hoor. Marc Marie heeft nog een aan de weg timmerende neef trouwens. Jasper Staps. Google daar maar eens opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van der wal is van '79...
Verkeerde gelezen door mij .
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik begin een beetje het idee te krijgen dat het tweede deel van m'n vraag wat te lastig is....
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Book of Kells
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |