Muah, niet heeeel slecht....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:42 schreef -Dries- het volgende:
Total Kills: 737
Total Deaths: 934
Kill/Death Ratio: 0,7891
Total Assists: 468
Mijne
Opzich niet zo heel erg slecht voor iemand die voor het eerst een Halo game online speelt..
lol die was vetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:25 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
haha die tripmine kill is echt geweldig!![]()
Die is dus gewoon onmogelijk om te doenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:50 schreef BMH het volgende:
Turbo CTF
One flag CTF game waarbij iedereen 2 random weapons krijgt. Je kunt geen wapens oppakken. Als iemand de vlag pakt loopt hij/zij 2x zo snel, maar kan hij geen enkele kogel verdragen
Het is echt fantastisch om te zien hoe snel de vlagdrager probeert te vluchten. Als je geluk hebt krijg je een assault rifle en hoeft je hem maar 1 keer te raken om hem te stoppen.
Niet als je met 4-6 mensen speeltquote:Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die is dus gewoon onmogelijk om te doen
Dan gebeurd wanneer de host (de persoon met de beste internetverbinding) de game verlaat. Het spel zoekt op dat moment een nieuwe host die de game verder zal ... hosten.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef -Bigguy- het volgende:
Weet iemand wat er gebeurd als je zo een zwart beeld krijgt, alle scors op 0. en dan zo "uploading" in beeld? Dit gebeurd de laatste tijd echt steeds vaker, en t beeld komt ook op van die kutmomenten in beeldAls ik net iemand voor zn kop sla ofzo
En dat werkt meestal nietquote:Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan gebeurd wanneer de host (de persoon met de beste internetverbinding) de game verlaat. Het spel zoekt op dat moment een nieuwe host die de game verder zal ... hosten.
Ik dacht zeg maar dat bungie altijd de host was..quote:Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan gebeurd wanneer de host (de persoon met de beste internetverbinding) de game verlaat. Het spel zoekt op dat moment een nieuwe host die de game verder zal ... hosten.
best sniper winsquote:Op zondag 3 juni 2007 13:50 schreef BMH het volgende:
Ik heb gisteren heel wat leuke custom games bedacht:
Best sniper wins
In deze slayer mode krijg je enkel punten als je een headshot maakt. Breng je iemand op een andere manier om dan krijg je minpunten
Turbo CTF
One flag CTF game waarbij iedereen 2 random weapons krijgt. Je kunt geen wapens oppakken. Als iemand de vlag pakt loopt hij/zij 2x zo snel, maar kan hij geen enkele kogel verdragen
Het is echt fantastisch om te zien hoe snel de vlagdrager probeert te vluchten. Als je geluk hebt krijg je een assault rifle en hoeft je hem maar 1 keer te raken om hem te stoppen.
Het leuke aan Best Sniper Wins is dat je andere spelers kunt irriteren door het voor hun onmogelijk te maken om een headshot te krijgen zonder dat jij ze zelf gaat rakenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:09 schreef kepler het volgende:
[..]
best sniper wins![]()
dat is zo geen mode voor mijAls ik in een sniper-onlye game kom pak ik meestal mn shotgun en ga jagen op de snipers. Werkt redelijke, eindig vaak in de middenmoot dan. Ik kan dus echt niet sniperen
Dat zou je verwachten he. Je betaald immers voor Xbox live. Maar nee. Bij iedere xbox live game moet je zelf hostenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik dacht zeg maar dat bungie altijd de host was..
dedicated servers zijn er ook in sommige 360-games toch? (Rainbow Six Vegas?) En ze zitten niet in elke PS3-game volgens mij (correct me if I'm wrong)quote:Op zondag 3 juni 2007 15:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Het leuke aan Best Sniper Wins is dat je andere spelers kunt irriteren door het voor hun onmogelijk te maken om een headshot te krijgen zonder dat jij ze zelf gaat raken. Na een poos zal iemand wel voor een normale kill gaan omdat ze anders geen punten gaan scoren. En wanneer ze dat doen krijgen ze minpunten.
![]()
[..]
Dat zou je verwachten he. Je betaald immers voor Xbox live. Maar nee. Bij iedere xbox live game moet je zelf hosten. Op de PS3 zijn er dedicated servers die games voor jou hosten zonder dat je hoeft te betalen.
Uhu zeker, bij 2vs2 ben je meer dan ooit aangewezen op teamplay. Normaal met Team Slayer zit je in een party met 2 onbekenden en die lopen vaak maar doelloos rond. Of je moet natuurlijk een party van 4 maken die ook kan samenwerken, maar het is zoiezo altijd makkelijker samenwerken met zijn 2en dan met zijn 4en.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:10 schreef -Bigguy- het volgende:
Dat 2vs2 is dus echt wel vet, althans, meestal...
Daarnet een potje samen met Dries gedaan, moesten we opeens king-of-the-hill'en, jeuzes wat is dat stom zeg.
Shotty snipers was ook minder leuk, maar het potje daarnaagewoon weer teamslayer, op snowbound. We kwamen terug van 5 kills achterstand, en in de laatste 2 minuten stond t dus gewoon 24-24... todat dries met een grenade de laatste kill maakte
zo vet
![]()
Trouwens, van dat laatste potje heb ik de video opgeslagen voor alle geinterreseerden.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:10 schreef -Bigguy- het volgende:
Dat 2vs2 is dus echt wel vet, althans, meestal...
Daarnet een potje samen met Dries gedaan, moesten we opeens king-of-the-hill'en, jeuzes wat is dat stom zeg.
Shotty snipers was ook minder leuk, maar het potje daarnaagewoon weer teamslayer, op snowbound. We kwamen terug van 5 kills achterstand, en in de laatste 2 minuten stond t dus gewoon 24-24... todat dries met een grenade de laatste kill maakte
zo vet
![]()
Naast XBL Gold heb je ook crackdown of een inventation nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef JelleS het volgende:
Heb je minstens een maandabbo gold nodig voor de Beta, had nu even een 48-uurskaart, maar dan kan ik het niet downloaden.
Gold van een 48 uurs kaart is ook goed. Om de beta te kunnen spelen als je die hebt.quote:
En die heb ik natuurlijk ook, anders zou ik het niet vragen. Als ik het probeer te downloaden staat er:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Naast XBL Gold heb je ook crackdown of een inventation nodig.
Anders kun je hem niet downloaden / spelen.
Is er dan nog verschil tussen gold en gold?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:45 schreef JelleS het volgende:
[..]
En die heb ik natuurlijk ook, anders zou ik het niet vragen. Als ik het probeer te downloaden staat er:
"You must modify your existing membership before you can obtain this item."
Ze vertellen helemaal niets nieuws. Ze bedenken zelf geruchten die ze meteen weer uit de wereld helpen.quote:
Yeppers.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:52 schreef ZeroVince het volgende:
Klopt het dat Halo 3 beta nog maar... twee dagen te spelen is?
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Halo_3#Public_beta_testing
en toch lees je overal wat anders. Fok games zegt dit, over de lek uit EGM Magazinequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet in ieder geval dat ik niet kan wachten!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |