Die 200 euro is dat enkel voor eten en drinken? Is zeker te doen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:18 schreef gio_hardcore het volgende:
Oja nog een update: ik ga waarschijnlijk maandag nog ff kijken met een bouwkundige, kijken of er in de nabije toekomst nog (hoge) kosten te verwachten zijn.
Dat vroeg ik me ook af, maar ik denk dat alle vaste lasten buiten de hypotheek hier al vanaf getrokken zijn??quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef Suzziieee het volgende:
Ik snap de rekensom ook niet...
Hoe kan een hypotheekverstrekker accoord gaan met zo'n hypotheek nadat je al je vaste lasten betaald hebt nog maar 200 euro over hebt??Wat klopt er niet vraag ik me dan af..
Mijn relatie is dus gestrand,restant hypotheek is 2 ton,hypotheek omzetten naar aflossingsvrij.. kom ik netto zo op 600 euro...vaste lasten erbij...dan hou ik zo 400 a 500 euro over voor de rest.En het is nog maar de vraag of ik alles op mijn naam gezet krijg omdat het restant hypotheek zo ongeveer 6,5 x mijn jaarsalaris is...
Dus of jij verdient veeeel minder als ik...en hoe krijg je het dan voor elkaar om een hypotheek te krijgen?? of... je maandlasten zijn veels te hoog?? Ik snap het iig niet
Dat komt omdat blijkbaar veel mensen persé daar willen wonen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:20 schreef Robar het volgende:
199.000????
In en rond Haarlem zou je zeker 400.000-500.000 betalen voor hetzelfde huis!
400 euro per maand en daar moet je nog van eten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:16 schreef gio_hardcore het volgende:
Nee, maar de situatie is ook veranderd. Ik heb nu minimaal 400 per maand over. Dat moet m.i. wel te doen zijn, niet?
Ach, ik ben hier geboren en getogen en mijn complete familie woont binnen een straal van maximaal 50 kilometer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat komt omdat blijkbaar veel mensen persé daar willen wonen.
Hier in Limburg kun je tenminste nog fatsoenlijk wonen. Dan maar niet aan zee
zou ik erg knap vinden om met zn 2en van 40euro in de week te kunnen eten en drinken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:25 schreef Robar het volgende:
[..]
400 euro per maand en daar moet je nog van eten?
Reken hier maar op minimaal 40 euro per week boodschappen.
Hij is toch in zijn eentje????????quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:42 schreef truttebosje het volgende:
[..]
zou ik erg knap vinden om met zn 2en van 40euro in de week te kunnen eten en drinken.
wij zijn dan met zn 5-en.
en ik geef toe dat mijn kids nogal last hebben van lintwormen ofzo,
tenminste ik heb geen andere verklaring voor het feit dat ze met gemak 8 boterhammen tussen de middag wegwerken.
en `s avonds rustig 3 x opscheppen met hun prak(en toch zo dun blijven)
maar als we zo goedkoop mogelijk boodschappen doen door het meeste bij de Lidl enzo te halen, dan redden we het net met 150eurie per week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |