abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49643903
Een mooie glazen eetkamertafel! Gehard glazen tafelblad, 86,5 cm breed en 164 cm lang, rustend op een stalen geraamte. De tafel is 78 cm hoog. Ik doe m weg omdat ie niet staat in de inrichting van mn huis. Er zijn wel wat gebruikssporen, maar geen grote krassen. De tafel is goed te reinigen met glassex`.

Prijs: een doos bonbons!

Af te halen in: Rotterdam. In ruil voor een doos bonbons kom ik m echt niet brengen hoor!

De tafel is wel gewoon recht, foto's zijn met webcam genomen dus ecxuus voor de kwaliteit.
Vragen beantwoord ik graag!

pi_49645150
mag ik hem zaterdag komen halen???? Ik vind hem dus echt supermooi!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_49645978
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
mag ik hem zaterdag komen halen???? Ik vind hem dus echt supermooi!
Ja hoor, is goed. Het frame is wel zwaar, en je moet met minstens 2 mensen en een redelijk forse auto zijn om het geheel mee te krijgen... Maar prima hoor, fijn zelfs! Ik vind de tafel wel mooi maar niet in mijn huis
pi_49646557
Dat gaat wel lukken, 2 personen .... tot zaterdag! Heb je nog pm gestuurd met tijdstip, hoop dat het uitkomt
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_49646680
Ja hoor, no problem!
pi_49901598
Spekkie, kom je nou die tafel nog halen of niet?
pi_50031207
En de tafel is weer op de markt! De prijs is nog steeds een doos bonbons! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Nog steeds af te halen in Rotterdam!
pi_50085168
*schop*
pi_50093795
en *schop*!

Tafel staat vanaf vandaag ook op marktplaats en speurders, ivm gebrekkige interesse.
pi_50162922
En ook mensen van Marktplaats komen hun afspraken wel eens niet na, dus als er iemand intresse heeft, hij is praktisch gratis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')