quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:09 schreef murp het volgende:
toen ben jij daar de pc toe gerent en dacht je, laat ik m pakken door een topic over hem te openen
Misschien een idee om zo iemand eerst te leren kennen, voor je hem afschrijft?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:09 schreef Nachtdier het volgende:
Niets mis met homo's op zich, maar wel met enge homo's.
Van die verwijfde types...bahTypes als topicstarter beschrijf dus...
Soms herken je ze gewoon aan hun stem...rrrrrrrrr.
Zulke personen WIL je niet kennen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien een idee om zo iemand eerst te leren kennen, voor je hem afschrijft?![]()
Dan nog vind ik ze eng.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien een idee om zo iemand eerst te leren kennen, voor je hem afschrijft?![]()
ja je bent best ok ja !quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Dan nog vind ik ze eng.
Het is puur de houding die ik eng en walgelijk vind. Doet niets aan de persoon zelf af, die kan namelijk best oke zijn.
ja dat vind ik nu ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:56 schreef Maisnon het volgende:
Laatst zat ik ergens had iemand rood haaren allemaal van die krullen, zij zo tegen een vriendin ja ik stond laats bij de bakker, vet ranzig
Rode krullenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:56 schreef Maisnon het volgende:
Laatst zat ik ergens had iemand rood haaren allemaal van die krullen, zij zo tegen een vriendin ja ik stond laats bij de bakker, vet ranzig
Waarom zou je je dat afvragen? Wat heeft het voor jou voor nut om te weten of iemand homo is of niet. Behalve dan als je seks/een relatie met hem zou willen en dus wil weten of je een kans maakt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:09 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Vmbo? Ik doe havo, bitte.
Volgens mij is figurant x homo een vwo'er.
En ik heb eigenlijk niks tegen homo's, als ze zich maar niet overdreven homo gedragen en er gewoon voor uit komen ipv van vies te gaan doen zodat je moet denken: ''Istie nou homo of niet?'' ZEG HET DAN GEWOON: Jongens, ik ben homo.![]()
Misschien moet je eens proberen een erotische roman te schrijven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ja, bijna. En de beklaagde is de handpop![]()
Graham Chapman had een grafhekel aan die luiquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Ondanks het hele topic is vervallen in te bewijzen dat TS zelf een homo is is het nog steeds wel vervelend als homos zich ongelovelijk nichterig gedragen, een hoop "normale" homos vinden dat ook behoorlijk belachelijk gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |