Vmbo? Ik doe havo, bitte.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
moet je maar niet zo dom zijn om vmbo te doen![]()
huillie![]()
zodat je je 's avond lekker legaal tegen je piel kan wrijfen terwijl je aan hem denktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:09 schreef Aardappelbeertje het volgende:
---'' ZEG HET DAN GEWOON: Jongens, ik ben homo.![]()
Zie je! Je kunt het!quote:
Ik durf gewoon openhartig en openbaar tegen iedereen te zeggen wat mijn geslachtvoorkeur is: Hetero dus. Heb op dit moment geen vriendin, had weer zin in een leven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Nou hehe, het is er uit, was dat nou zo moeilijk ?
Dat is dan duidelijk, kom die kast uit!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ik durf gewoon openhartig en openbaar tegen iedereen te zeggen wat mijn geslachtvoorkeur is: Hetero dus. Heb op dit moment geen vriendin, had weer zin in een leven.
Maar meneertje onbekende figurent q x weet ik niet wat homo komt er gewoon niet vooruit dat ie homo is. Dat stoort mij mateloos.![]()
Ik kan best leven tussen de homo's, ik vind Joling zelfs grappig op zijn tijd hoor.
Wat een onzin: figurant x (om in jouw termen te blijven) mag wel zeggen dat ie homo is, als ie zich maar niet "zo" gedraagd... zoals iemand al zei: wat een hypocrisie...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ik durf gewoon openhartig en openbaar tegen iedereen te zeggen wat mijn geslachtvoorkeur is: Hetero dus. Heb op dit moment geen vriendin, had weer zin in een leven.
Maar meneertje onbekende figurent q x weet ik niet wat homo komt er gewoon niet vooruit dat ie homo is. Dat stoort mij mateloos.![]()
Ik kan best leven tussen de homo's, ik vind Joling zelfs grappig op zijn tijd hoor.
Hij is inderdaad wel wat verwijfd. Benen over elkaar, verwijfde stem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef Jordy-B het volgende:
Verwijfde homo's noem je doorgaans nicht of mietje.
Niet alle homo's zijn verwijfd...
Dan is 'ie dus een nicht. Nu scheer je alle homo's over een kam, terwijl lang niet alle homo's zo nichterig zijn als jouw schoolvriendje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:19 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel wat verwijfd. Benen over elkaar, verwijfde stem.
Dat wou ik bij de eerste ''ach meid'' actie wel doen, was me ook gelukt. Totdat meneer weer 3 rijen verderop zat bij het examen, toen kwam alles weer bovenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:20 schreef Aart_snikkelbaard het volgende:
Negeer hem gewoon. Klaar.
Omdat je het hele examen aan hem moest denken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:23 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Dat wou ik bij de eerste ''ach meid'' actie wel doen, was me ook gelukt. Totdat meneer weer 3 rijen verderop zat bij het examen, toen kwam alles weer bovenVerbaast me niets als ik door hem een onvoldoende straks heb.
En houtspeer: ik bedoelde dat ik Havo doe....
Gelukkig niet het hele examen, maar die flits van die benen over elkaar deed alles weer terugkomen en ik denk dat ik er nu nooit meer overheen komquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:23 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Omdat je het hele examen aan hem moest denken?
Nu ben je besmet!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:27 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Gelukkig niet het hele examen, maar die flits van die benen over elkaar deed alles weer terugkomen en ik denk dat ik er nu nooit meer overheen kom![]()
Ik heb denk ik een homotrauma opgelopen.![]()
Wat ben jij een triest figuur zeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:23 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Verbaast me niets als ik door hem een onvoldoende straks heb.
En houtspeer: ik bedoelde dat ik Havo doe....
Euuh, nee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:27 schreef mootie het volgende:
Dus iedereen mag eigenlijk doen wat ie wil zolang het in JOUW ogen maar niet irritant is? Wat zul jij het moeilijk krijgen in het leven....
Havo zegt niks maar dan ook niks over je sociale niveauquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:29 schreef bladieha het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur zeg.
Havo?
Lijkt meer op de kleuterschool.
Succes met je leven, je zal het nodig hebben zo te zien.
Hallo patatje,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:32 schreef 19patje72 het volgende:
aardappelhoertje... wat ben je triest zeg. havo doen en dan zo reageren.
je lijkt wel een klein kind. leer normaal reageren op andere mensen.
echter: what goes around comes around.
ach, zo kan je ook zeggen dat je niks tegen hetero mannen hebt, zolang ze zich maar niet zo overdreven macho gedragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:09 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
En ik heb eigenlijk niks tegen homo's, als ze zich maar niet overdreven homo gedragen
Jij stoort je toch ook aan de geur van stront als boer Hans weer zn weiland bemest heeft? Boer hans valt je toch ook niet lastig?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:45 schreef Spacehamster het volgende:
Waarom stoor je je zo aan mensen die je niet eens lastig vallen?
Zit je in the closet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |