Don't count on it. Tis Kristin Veitch mên.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Okayokayokay, I give up.
Misschien is die site fake though.
Daarom dacht ik ook dat hij helemaal niet dood is, ook omdat in seizoen 1 zijn kist ontdekt werd die open en leeg wasquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef TC03 het volgende:
Euhm, Jack's vader is toch dood? Maar hij leefde in zijn fast-forward?
Tijdens die aflevering dacht ik dat die Las Vegas negert zou zeggen: "You're father is dead, ye sodding wanker". Het zou natuurlijk goed kunnen dat Jacquelyn een beetje in de war was toen hij dat zei.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef TC03 het volgende:
Euhm, Jack's vader is toch dood? Maar hij leefde in zijn fast-forward?
Wij letten op tijdens het kijken naar Lost.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef TC03 het volgende:
Hoe weten jullie ook alweer dat Claire de zus van Jack is[afbeelding]
Dus dat hij kan lopen sinds dat hij op het eiland is is niet gek?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:20 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik vind Locke trouwens behoorlijk fitaal gezien het feit dat ie in z'n buik is geschoten door Ben.
Ohja. Ik weet het weer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:51 schreef steeg het volgende:
flashback van claire nadat haar moeder in het ziekenhuis lag omdat claire nogal roekeloos reed. Christian kwam ze opzoeken.
De tempel waar Ben zijn mensen heen stuurtquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:21 schreef patriek het volgende:
Welke tempel. Heb ik iets gemist?
Oh ja, slipped my mindquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dus dat hij kan lopen sinds dat hij op het eiland is is niet gek?![]()
Het is bekend dat hij door het eiland snel genas (ook die bijtwond van zijn vader was ook zo verdwenen)![]()
Dat is gebleken uit een flashback van Claire, waarin ze Christian Shepard ontmoet die vertelt dat hij haar vader is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef TC03 het volgende:
Hoe weten jullie ook alweer dat Claire de zus van Jack is[afbeelding]
Hier een duidelijk screenshotquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:47 schreef magrec het volgende:
Ben wel benieuwd wat er op dat stukje krant stond, hij laat het ook zien aan kate. En zegt dan tegen kate dat hij hoopte dat ze misschien ook naar de begrafenis kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |