En uit alle mensen zeg JIJ datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wel het voetbal forum, dus praat je over voetbal is het goed, ga je onzin uitkramen, uitlokken etc. Dan moet je gewoon even weggaan ok?
Liever Mendes da Silva.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Nashje het volgende:
Jenner, de man die zo graag naar Ajax wil, maar tijdens de bekerfinale als een mongool schreeuwde richting de Ajax supporters.
Laat 'm maar lekker bij die nepclub. Doe maar Schaars.
Dit is VBL, en nu ga je weer offtopic, ben ik soms te confronterend ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
En uit alle mensen zeg JIJ datEen van de grootste off-topic rasmongolen van heel FOK!
Had nu bij Ajax gespeeld als hij Ajax niet had afgewezen toen hij 12 was ofzo.quote:
Koenders is goedkoperquote:
Fredjequote:Grim bezig aan z'n laatste week
Ajax bereidt zich in deze laatste werkweek in rust en stilte voor op het beslissende duel met AZ. Fred Grim beleeft zijn laatste week in dienst van de club. Volgend seizoen treedt de oud-doelman in dienst van Sparta.
De man die vanaf zijn vijftiende de clubeer van Ajax verdedigde, staat aan de vooravond van zijn tweede vertrek uit Amsterdam. Op 21-jarige leeftijd verruilde Grim de Ajax-selectie voor een plek in de selectie van Cambuur Leeuwarden. Na een succesvolle terugkeer in de jaren negentig besloot hij zijn lange keeperscarrière uiteindelijk onder de Ajax-lat. Komend seizoen maakt Grim zijn debuut als assistent-trainer in Rotterdam. Het moet vooral de ervaren Ajacied zelf een vreemd gevoel geven. Het besef dat hij opnieuw bezig is aan zijn laatste dagen als Ajacied…
Niet alles uit de jeugd komt in het 1equote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Had nu bij Ajax gespeeld als hij Ajax niet had afgewezen toen hij 12 was ofzo.
Ach, Ajax zit nog altijd in zijn hart bewees hij op 6 mei.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua speler vind denk ik dat hij de kwaliteiten heeft, maar of hij mentaal sterk genoeg is betwijfel ik.quote:
Zijn ouders weerhielden hem van een carriere/opleiding bij een profclub. Hij heeft niets of niemand afgewezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hadden we eerder moeten bedenken.quote:
Dat is met Mendes da Silva ook zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hadden we eerder moeten bedenken.![]()
[afbeelding]
Dat was mijn eerste gedachte toen ik net las dat Donk Ajax zou hebben afgewezen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Zijn ouders weerhielden hem van een carriere/opleiding bij een profclub. Hij heeft niets of niemand afgewezen.
Die heeft nooit een eerlijke kans gehad.quote:
Koenders wel danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die heeft nooit een eerlijke kans gehad.![]()
Klopt trouwens van Donk, hij heeft Ajax niet 'afgewezen', hij mocht niet van zijn ouders.
En toch zijn WIJ de beste.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef valek het volgende:
[..]
Het kan altijd beter. Maar ik zal wel weer vertrekken. Het zit jullie blijkbaar diep dat je met 1 doelpunt verschil geen kampioen bent geworden en wij wel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als wij de beste waren waren we vast wel kampioen geworden en hadden we wel iets bereikt in de CL.quote:
PSv heeft in de eerste seizoenshelft vaak nipt(met mazzel) gewonnen. Na de winterstop kwam het ware PSV boven water.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als wij de beste waren waren we vast wel kampioen geworden en hadden we wel iets bereikt in de CL.
Ja leuk. Maar we zijn er geen kampioen mee geworden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
PSv heeft in de eerste seizoenshelft vaak nipt(met mazzel) gewonnen. Na de winterstop kwam het ware PSV boven water.
En WIJ hebben PSV afgedroogd.
Sparta.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
In onderlinge resultaten heeft niemand ons verslagen dit seizoen.
Jawel. Denk nog maar eens goed na... Sparta idd..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
In onderlinge resultaten heeft niemand ons verslagen dit seizoen.
Guily ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Motta, Guily en Kluivert..
Als dat waar is................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |