En dan? Je verkoopt 2 van je beste spelers en zit met een zooi geld van ruim ¤ 30 miljoen? Zou leuk zijn een keer wat spelers net wat langer te behouden, kan je tenminste aan een team bouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax is goed bezig met de prijskaartjes, mag ook wel een keer.
Valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[..]
als jij nou eens wegblijft scheelt het al een hoop onzinnige posts.
PyTh valt over het algemeen wel mee, alhoewel hij soms wel een flinke steek onder water kan gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:28 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
PyTh loopt hier over het algemeen niets te verzieken hoor, kan je tenminste nog normaal mee in discussie.
Ach, dat moet dan ook wel kunnen, waar mogelijk krijgt hij ze toch wel terug. Vind ik wat anders dan dat eindeloze gezeik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Robar het volgende:
[..]
PyTh valt over het algemeen wel mee, alhoewel hij soms wel een flinke steek onder water kan geven
Je hoeft alleen maar dit te laten zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, dat moet dan ook wel kunnen, waar mogelijk krijgt hij ze toch wel terug.
Ben ik helemaal met je eens, vandaar de knipoog.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, dat moet dan ook wel kunnen, waar mogelijk krijgt hij ze toch wel terug. Vind ik wat anders dan dat eindeloze gezeik.
Het is al erg lang zo. Heeft niks mis het einde van het seizoen te maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar ik vermoed overigens net als velen hier dat het onzin posten te maken heeft met het einde van het seizoen ?!?!?!
Die supportersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar dit te laten zien
[afbeelding]
Is dat zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is al erg lang zo. Heeft niks mis het einde van het seizoen te maken.
Valek is al zolang hij op Fok! komt het type waar je uit medelijden naartoe zou willen lopen met een doekje om het kwijl uit zn mondhoek weg te vegen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Robar het volgende:
[..]
PyTh valt over het algemeen wel mee, alhoewel hij soms wel een flinke steek onder water kan geven
Maar Valek is echt met niets anders bezig dan trollen en klooien.
En het valt inderdaad op hoeveel mensen van de "oude garde" nog sporadisch hier te zijn terwijl de topics met de dag sneller vol zijn!!!!
Het was dan ook een enorm fel seizoen waar de kansen elke week leken te zijn omgedraaid, dat verhoogde de spanning, rivaliteit en strijd!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is al erg lang zo. Heeft niks mis het einde van het seizoen te maken.
Kerel, nog ff offtopic. Je moet het niet zo serieus nemen. Het is maar een forum.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valek is al zolang hij op Fok! komt het type waar je uit medelijden naartoe zou willen lopen met een doekje om het kwijl uit zn mondhoek weg te vegen..
PyTh is een "mooi weer troller" (komt alleen als het slecht gaat), maar daar kan je prima mee discussieren idd.
Maar wel het voetbal forum, dus praat je over voetbal is het goed, ga je onzin uitkramen, uitlokken etc. Dan moet je gewoon even weggaan ok?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef valek het volgende:
[..]
Kerel, nog ff offtopic. Je moet het niet zo serieus nemen. Het is maar een forum.
In het Feyenoord/PSV/Groningen - zelfs het Den Bosch topic - is de slowchat altijd nog vele male minder dan in dit topic. Daar is het niet irritant of opvallend, niet eens niveauloos. Dat kan je hiervan niet zeggen. Het einde van het seizoen heeft er ook niets te maken, al een compleet seizoen lang.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen enkel topic is meer een puur club topic op misschien het Feyenoord topic na aangezien niemand daar nog komt, maar is dit niet gewoon het gebrek aan onderwerpen wegens het einde van het seizoen?
Bron: voetbalkingquote:Volgens Ajax.punt.nl is Patrick Kluivert gisteren op het vliegveld gespot van Antwerpen, met zijn zaakwaarnemer, om met een delegatie van Ajax te praten over een overgang. Hierdoor zou hij zijn vakantie hebben verkort.
Ook zegt de site (bron is http://www.voorpaginanieuws.be/) dat Thiago Motta een mondeling akkoord heeft bereikt met de Ajacieden. En Ajax zou ook een bod van 4 miljoen uitgebracht hebben op Giuly van FC Barcelona, het bedrag waarvoor de Fransman zou mogen vertrekken uit Barcelona. En als kers op de taart zou ook Julian Jenner van AZ in een gevorderd stadium zijn, het zal dan een ruil zijn tussen Ajax en AZ, en dan zou Tom de Mul naar AZ gaan.
Ik vind het ajax topic erop achteruit gegaan de laatste tijd. Eerst waren er pittige én inhoudelijke discussies. De laatste tijd is het kleuterpraat gehalte door twintigenjarigen erg toegenomen.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Of mensen hebben er een hekel aan dat mensen zoals jij en Valek hier de boel komen verzieken![]()
Dan komen de eerder door Pyth geopperde "ajax-namen" ook zeker in aanmerkingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[..]
als jij nou eens wegblijft scheelt het al een hoop onzinnige posts.
Die gaat dus wegquote:Perez gebrand op duel van zondag; Deze zomer gesprek over toekomst met Ajax'
22-05-07
Kenneth Perez laat de berichten over een mogelijk vertrek bij Ajax voor wat ze zijn. Toch is hij diep van binnen gebrand zijn gelijk te halen. Die kans is er zondag; als Ajax vecht tegen de oud-werkgever van Perez: AZ, om een plaats in de voorronde van de Champions League. Perez lijkt zijn laatste kans te kunnen pakken nu Wesley Sneijder geblesseerd is op zijn favoriete plek; achter de spits.
AjaxF-side.NL
Over zijn verdere toekomst wil Perez nog niet veel kwijt. Komende zomer gaat hij met Ajax praten over zijn toekomst bij de Amsterdamse club, zo verklaarde zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink. ,,Of Wesley Sneijder vertrekt of niet zal weinig aan zijn situatie veranderen. Kenneth respecteert de keuze van Henk ten Cate, maar we zullen wel gaan kijken hoe we zijn carrière het best kunnen afsluiten." De Deen heeft nog een doorlopend contract tot 2009.
Wat een onzin in dat bericht.quote:
Dus ik mag ook weg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan komen de eerder door Pyth geopperde "ajax-namen" ook zeker in aanmerking
Perez blijft gewoon, gewoon een soort hard to get spelen, maar uiteindelijk staat hij volgend seizoen op de nummer 10.quote:
Klik eens op die Belgische link, de bron volgens dit artikel. Allemaal bullshit dus.quote:
Toch denk ik dat daar met de juiste trainer nog wel iets van te maken is...quote:
Een speler die het Ajax-publiek met een welgemeend Fuck You begroet hoeft van mij niet bij Ajax te komen voetballen. Daarbij vind ik het nog steeds niet veel...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toch denk ik dat daar met de juiste trainer nog wel iets van te maken is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |