Zal ik ook even een nieuwsberichtje opzoeken van de langstdurende bevalling dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:52 schreef marit1978 het volgende:
Texelonia, bedankt voor de hoopgevende link !
je snapt dat alles wat langer dan een half uur gaat duren nu hevig tegenvalt he ?
Spannend Memmelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:21 schreef Memmel het volgende:
nou, nog een melding voordat ik ga slapen: hoop krampen, slijm enzo, maar het zet nog niet door. Misschien morgen wel, wie weet!
Oh ja, dat lijkt me inderdaad heel lastig, ik kan ook slecht tegen pure melk, maar de rest gaat wel goed. Ik vind die eerste maanden idd ook echt een ramp! Van mij mogen ze wel voorbij zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Tan, ik vond het echt 1 van ergste dingen die eerste paar weken. Ik heb echt soms uren voor me uit gestaard op de bank omdat ik echt niet vooruit kwam. En altijd maar moeten eten. En bij mij was het ook zo dat zuivel producten juist niet lekker gingen in mijn maag. En soep met brood erin dippen was ook nog wel te doen. Gewoon een blikje soep dan he, lekker makkelijk want koken dat ging helemaal niet![]()
En nog steeds niet trouwens. Ik weet niet wat dat is, maar pure melk kan ik niet drinken want het ligt echt als een baksteen in mijn maag. Ik had vanmiddag een yoghurtshake gemaakt met lekker vers fruit en ijs. Maar ik heb er nu 4 uur later nog last van. Ik lust nu wel weer vrij veel, maar dat ik die zuivel producten niet kan verdragen maakt het wel ingewikkelder als ik even trek heb en dus geen vla kan eten ofzo![]()
Bij mij ligt de placenta aan de voorkant dus het kan nog wel een tijdje duren eerdat ik weer dat getrappel voel.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik denk dat de kraamdraak hiero de flensjes verwisseld heeft. Ik wou nog nagellak op een teen van Floor doen om dit te voorkomen, gelukkig hebben we de foto's nog en kan ik haar morgen vragen. Anders bloot wegen. Word gek van dat mens. Lijkt wel een 2e schoonmoeder....
Lucie nachtbrakerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:11 schreef PM-girl het volgende:
Oe Memmel! Spannend !![]()
Succes!!
(Macka, nachtbraker)
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:45 schreef marit1978 het volgende:
(tot 11uur toch ?)
Ik heb nog helemaal geen aankopen in de planning zitten. Dat komt nog wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:45 schreef marit1978 het volgende:
ja...van 8 tot 11 was er 20% korting
(tot 11uur toch ?)
Helaas, ben je te laat !
Eigenlijk ben ik helemaal geen uitslaper, maar ik geniet er nu nog wel eventjes van dat ik nog even zelf kan bepalen wanneer ik uit het mandje stapquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:29 schreef Moonah het volgende:
[..]Zó laat?
Nijna, wat nou vroeg opstaan? Wén er maar vast aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |