Dat is toch ook gebeurd? Dat is de nieuwe Savanne. Sinds kort is er ook een vlindertuin (de grootste van Europa) en nu gaan ze zich concentreren op de hokken van de grote katachtigen. De parkeergarage komt ondergronds en op de plaats waar nu de parkeerplaatsen staan komen de nieuwe hokken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef freud het volgende:
Mja, je moet zoeken naar de dieren, en dan zitten ze in kleine oude hokken. Maar wel een groot nieuw restaurant. Geef dat geld dan uit aan goeie hokken...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is toch ook gebeurd? Dat is de nieuwe Savanne. Sinds kort is er ook een vlindertuin (de grootste van Europa) en nu gaan ze zich concentreren op de hokken van de grote katachtigen. De parkeergarage komt ondergronds en op de plaats waar nu de parkeerplaatsen staan komen de nieuwe hokken.
Ah! Ze zijn wakker geworden!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is toch ook gebeurd? Dat is de nieuwe Savanne. Sinds kort is er ook een vlindertuin (de grootste van Europa) en nu gaan ze zich concentreren op de hokken van de grote katachtigen. De parkeergarage komt ondergronds en op de plaats waar nu de parkeerplaatsen staan komen de nieuwe hokken.
Noorderdierenpark vond ik redelijk tegenvallen. Als Artis daar ook al niet tegenop kan is het wel heel weinigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef Kremers het volgende:
Die zoomeravond lijkt mij wel leuk om een keer aan te doen. Echter, Artis kan idd niet op tegen Blijdorp en Noorderdierenpark.
Ach ja, ergens in juni ga ik nog wel eens langs Blijdorp. Kan ik meteen mijn 30D goed testen
niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noorderdierenpark vond ik redelijk tegenvallen. Als Artis daar ook al niet tegenop kan is het wel heel weinig![]()
Wanneer is de gaiapark meetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis
en niets gaat boven t gaiapark![]()
als ik weer eens in t zuiden ben?quote:
Dat is voor Artis of Gaia of beidequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik weer eens in t zuiden ben?
maar goed... ff wat data opperen
7-7
28-7
4-8
11-8
Niet midden in de bouwvak lijkt me, verder maakt het mij niet uitquote:
mijn mogelijkhedenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik weer eens in t zuiden ben?
maar goed... ff wat data opperen
7-7
28-7
4-8
11-8
Zal eens kijken of ik dat dan kan combineren,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:43 schreef Ynske het volgende:
Kick.
Ik stel voor dat wel 7 juli Artis onveilig gaan maken!
whzquote:
28e in de zooquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:32 schreef Xilantof het volgende:
Ik zeg nog niets toe omdat ik in die week ook jarig ben en nog even moet bepalen wanneer ik het vier.
ik was dan ook idd richting augustus aan t denkenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan begin augustus ook, eerder in juli niet.
Ik kom uit Goudaquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Kremers het volgende:
Waar kom je vandaan? Zet je auto anders aan de Noord kan neer, en ga dan via de pont (gratis) en de tram
Ik ga waarschijnlijk binnenkort maar wel, even mijn nieuwe EF 100mm Macro in de vlindertuin uit proberen
Dank je Tonja.Ik ga het zeker even in overweging nemen. A'dam CS dan lijn 9 is te doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:49 schreef tonja het volgende:
Lijn 9 gaat vanaf het centraal naar Artis.
Tegenwoordig bevatten veel tramlijnen een conducteur, dus ga er maar niet van uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:12 schreef Mach3 het volgende:
[..]
Dank je Tonja.Ik ga het zeker even in overweging nemen. A'dam CS dan lijn 9 is te doenOhja hoe zit het met de kaart controlle in de tram? Vroeger was dit namelijk helemaal niet....Dus nog goede herrineringen aan het zwart rijden hahaha.
Geintje
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:10 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tegenwoordig bevatten veel tramlijnen een conducteur, dus ga er maar niet van uit
Las trouwens gisteren op AT5 dat er twee gorilla jongen geboren zijnHelaas is er één al overleden
![]()
Beide is een no-go voor mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat dachten we van de 11e of 18e?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beide is een no-go voor mijMaar hou vooral geen rekening met mij hoor
Ik kan pas het weekend van 6 oktober weer
Uhm...ja...dit zijn al de high-prio-dingenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Anders stel je eens even fatsoenlijke prioriteiten ja
waarom zou t niet serieus zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:14 schreef Mach3 het volgende:
De 11e of de 18e lijkt mij geschikt, maar ehmmm is dit nog wel serieus te noemen ?
is goe. ga meteen mijn vrijvraagbriefje invullenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zullen we er de 18e van maken dan? T is 'jouw' topic he
Dus je stelt iets voor, en zonder het antwoord af te wachten ga je dan al op weg. Nou, lekkere manier van afspraken maken met jou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef withxhonor het volgende:
weet ik veel dat die vlak achter de ingang zit...
enne na die post ben ik gaan douchen en op weg gegaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |