Dat is toch ook gebeurd? Dat is de nieuwe Savanne. Sinds kort is er ook een vlindertuin (de grootste van Europa) en nu gaan ze zich concentreren op de hokken van de grote katachtigen. De parkeergarage komt ondergronds en op de plaats waar nu de parkeerplaatsen staan komen de nieuwe hokken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef freud het volgende:
Mja, je moet zoeken naar de dieren, en dan zitten ze in kleine oude hokken. Maar wel een groot nieuw restaurant. Geef dat geld dan uit aan goeie hokken...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is toch ook gebeurd? Dat is de nieuwe Savanne. Sinds kort is er ook een vlindertuin (de grootste van Europa) en nu gaan ze zich concentreren op de hokken van de grote katachtigen. De parkeergarage komt ondergronds en op de plaats waar nu de parkeerplaatsen staan komen de nieuwe hokken.
Ah! Ze zijn wakker geworden!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is toch ook gebeurd? Dat is de nieuwe Savanne. Sinds kort is er ook een vlindertuin (de grootste van Europa) en nu gaan ze zich concentreren op de hokken van de grote katachtigen. De parkeergarage komt ondergronds en op de plaats waar nu de parkeerplaatsen staan komen de nieuwe hokken.
Noorderdierenpark vond ik redelijk tegenvallen. Als Artis daar ook al niet tegenop kan is het wel heel weinigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef Kremers het volgende:
Die zoomeravond lijkt mij wel leuk om een keer aan te doen. Echter, Artis kan idd niet op tegen Blijdorp en Noorderdierenpark.
Ach ja, ergens in juni ga ik nog wel eens langs Blijdorp. Kan ik meteen mijn 30D goed testen
niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noorderdierenpark vond ik redelijk tegenvallen. Als Artis daar ook al niet tegenop kan is het wel heel weinig![]()
Wanneer is de gaiapark meetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis
en niets gaat boven t gaiapark![]()
als ik weer eens in t zuiden ben?quote:
Dat is voor Artis of Gaia of beidequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik weer eens in t zuiden ben?
maar goed... ff wat data opperen
7-7
28-7
4-8
11-8
Niet midden in de bouwvak lijkt me, verder maakt het mij niet uitquote:
mijn mogelijkhedenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik weer eens in t zuiden ben?
maar goed... ff wat data opperen
7-7
28-7
4-8
11-8
Zal eens kijken of ik dat dan kan combineren,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:43 schreef Ynske het volgende:
Kick.
Ik stel voor dat wel 7 juli Artis onveilig gaan maken!
whzquote:
28e in de zooquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:32 schreef Xilantof het volgende:
Ik zeg nog niets toe omdat ik in die week ook jarig ben en nog even moet bepalen wanneer ik het vier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |