lol... Je hebt het over maatschappelijk blind zijn...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar mensen die nog wel kunnen zien maar in een tunneltje
of mensen die heel wazig zien
"heten" blind maar zijn natuurlijk niet echt blind
anyways.. zo iets las ik ooit
HD DJZXBHJDB
Grapje
lol, effing is een nette manier van fu**ing zeggen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat betekent effing?
ik ken wel legally blind,
zoals Amanda uit America's Next Top Model
klopt, je hebt het over kokervisie... En die mensen lopen dus wel tegen alles aan, maar kunnen daarentegen toch lezen of iets recht voor hun neus zien... Geldt trouwens niet voor iedereen die kokervisie heeft, hoor... Is soms moeilijk te begrijpen voor anderen, die al snel roepen dat het dus aanstelleritus is....quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee er zijn echt mensen die alleen nog maar door een 2cm breed tunneltje kunnen zien !
echttt
Sofie is heel boos op je nu... lolquote:
Had ik ook altijd als ik met mijn zus of moeder weg was. Ging de verkoper of iemand anders met mn moeder of mn zus staan te lullen ipv met mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja haha mijn zusje kreeg eens een gulden van een vrouw omdat ze haar zielig vond!! En inderdaad ook mensen die tegen de persoon gaan praten die bij mijn zusje is.
Maar goed, dat zal je altijd wel houden.
mijn mams is aan 1 kant doof dat geeft soms ook wel de nodige verwarringenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:03 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Had ik ook altijd als ik met mijn zus of moeder weg was. Ging de verkoper of iemand anders met mn moeder of mn zus staan te lullen ipv met mij.Mijn moeder zei dan: 'HIj kan u ook wel verstaan, en antwoord geven hoor!'.
Zoals je begrijpt ben ik dus slechthorend.
Of mensen die dan hard gaan pratenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn mams is aan 1 kant doof dat geeft soms ook wel de nodige verwarringen_!
hahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:07 schreef Nikske het volgende:
OH, ZAL IK DAN MAAR LUID EN DUIDELIJK TYPEN? lol
Vervelend als mensen je niet voor volwaardig aanzien...
Hmmm, ik betrap mezelf nog wel eens op kijken naar iemand. Dat is niet omdat ik wil staren, of onbeleefd wil zijn, of denk dat een gehandicapte een wereldwonder is, maar gewoon omdat er ietsafwijkends in mijn blikveld loopt. Net zoals je kijkt naar iemand in een paars konijnenpak of naar iemand met een heel raar huppeltje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:28 schreef boekenworm het volgende:
Maar je ziet inderdaad vaak dat mensen raar doen tegen gehandicapten. Zowel verstandelijk als lichamelijk, alsof ze niet weten wat ze ermee aan moeten (maar goed... ik heb ook de mazzel gehad dat ik op speciaal onderwijs heb gezeten, waar behalve gedragsstoornissen ook veel lichamelijke en verstandelijke beperkingen rond liepen en reden).
Van jou mag iedereen jouw kind gewoon volstoppen met snoep?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:39 schreef boekenworm het volgende:
Tja... de basisschool en de middelbare school tussen allemaal mankepoten en gekken/gedragsstoornisen gezeten. Dan went het ook wel, zeker als het allemaal gemengt wordt (zoals op de middelbare school).
En ach... dat staren hoord er waarschijnlijk bij, ik ga wel eens met het zoontje van een kennis de stad in, deze heeft een Down op een zeer laag niveau (in leeftijd een puber, maar in gedrag en mogelijkheden een peuter). Dan zie ik ook allemaal blikken komen, of mensen (in bijv. winkels) die aan mij vragen of hij een snoepje wilt bijvoorbeeld. Tja... dat kan-ie toch prima zelf bepalen.
Natuurlijk mag dat niet, alleen ten eerste zijn we een dagje uit dan. Ten tweede vragen ze dan: "Heeft hij zin in een snoepje". Vraag dan of hij een snoepje mag aan mij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Van jou mag iedereen jouw kind gewoon volstoppen met snoep?
Als iemand mijn kind met of zonder handicap snoep wil voeren gaat dat idd via mij hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |