Daar bedoel ik idd WIlgo mee. Hij lijkt er ook nog op trouwens IMHO. En please noem me nu geen racist aub...........!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je met 'Buys Zoen' Wilgo bedoeld, ja. Ze was bezorgd over 'de relatie' omdat hij de kinderoppas was .......
Dat is erg daar he? Wat zijn we braaf hierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat verhaal van die vriendin ging toch alleen maar op die suri-website. En daar staat alleen heel veel onzin en heel veel kift en kwaadsprekerij.
NOU! Gelukkig!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is erg daar he? Wat zijn we braaf hier![]()
Ze verkassen wekelijks en dat is al heel erg lang. Ooit heeft Natasia gebeld en kreeg om 22:00 van haar zus te horen dat de kids naar haar ex waren vertrokken. Hij moest toen in de nachtwinkel nog tandenborstels ed gaan kopen .......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind beide situaties helemaal niet te vergelijken; die van jouw ouders was gerechtvaardigd en naar mij lijkt uit liefde voor jou. Als ik van BSOL lees dat ze niet eens permanent in hun eigen huis zitten, en dat er dus zeker vier mensen afwisselend naar ze omkijken, vraag ik me af wat hiervan de schade zal zijn.
En niks hielp, ze zit er nog steeds met een big smilequote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:17 schreef Day het volgende:
Er is heel veel gaande geweest tussen Wilgo en Natasia
- Dat gedoe tussen haar en Brian in het begin
- Dat uitkeringsverhaal
- Die 'vriendin' + kind in Suriname
- Zijn eis dat ze naar huis moest komen, anders was het over tussen ze
Dag Meisquote:
Gut ja, dat is ook zo. En dan maar zeggen dat het 'cultuur' is dat ze in zulke goede handen zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze verkassen wekelijks en dat is al heel erg lang. Ooit heeft Natasia gebeld en kreeg om 22:00 van haar zus te horen dat de kids naar haar ex waren vertrokken. Hij moest toen in de nachtwinkel nog tandenborstels ed gaan kopen .......
Het is ook wel cultuur, hoor. Maar niet op deze manier en niet onder zulke omstandigheden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja, dat is ook zo. En dan maar zeggen dat het 'cultuur' is dat ze in zulke goede handen zijn.
Goedzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
mijn moeder zei vroeger vaak ; de grootste huichelaars zitten op zondag vooraan in de kerk.
Dat vind ik een uitspraak die op natasia zeer van toepassing is.
quote:
Ik rook um in me bedquote:
En op enig moment was er een grote interventie van Talpa. Ineens was Wilgo poeslief, Natasia had ineens geen problemen meer, de kids kregen van alles, op de schooll van de kids mocht niet meer over DGK gepraat worden, Ton ging haar huis verbouwen ..........quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:17 schreef Day het volgende:
Er is heel veel gaande geweest tussen Wilgo en Natasia
- Dat gedoe tussen haar en Brian in het begin
- Dat uitkeringsverhaal
- Die 'vriendin' + kind in Suriname
- Zijn eis dat ze naar huis moest komen, anders was het over tussen ze
Ken je de uitspraak van Egbert uit BB nog ? : "Ik steek nog 1 pilsje op en drink mijn laatste shaggie"quote:
Je hoort hem nu ook niet meer over 'naar huis komen'.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En op enig moment was er een grote interventie van Talpa. Ineens was Wilgo poeslief, Natasia had ineens geen problemen meer, de kids kregen van alles, op de schooll van de kids mocht niet meer over DGK gepraat worden, Ton ging haar huis verbouwen ..........
Hoe weet je dat? Dit 'bijkletsen' is echt nodig, merk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En op enig moment was er een grote interventie van Talpa. Ineens was Wilgo poeslief, Natasia had ineens geen problemen meer, de kids kregen van alles, op de schooll van de kids mocht niet meer over DGK gepraat worden, Ton ging haar huis verbouwen ..........
Heel soms kom ik even langs, stiekem gedag zeggen in de hoop dat jij online bent en mijn reactie ziet staanquote:
Nadat je mij antwoord op mijn vorige bericht heb gegeven, mag je de 'building pas leaven'.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ken je de uitspraak van Egbert uit BB nog ? : "Ik steek nog 1 pilsje op en drink mijn laatste shaggie"
Tot morgen allemaal![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel soms kom ik even langs, stiekem gedag zeggen in de hoop dat jij online bent en mijn reactie ziet staan![]()
Wilgo vertelde het een keer aan Natasia toen ze vroeg hoe het op school ging. Die maatregel was nodig omdat de kids van Natasia ermee gepest werden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dit 'bijkletsen' is echt nodig, merk ik.
Dus jij weet ook nog dat Natas in het begin zei dat ze januari of februari naar huis zou gaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wilgo vertelde het een keer aan Natasia toen ze vroeg hoe het op school ging. Die maatregel was nodig omdat de kids van Natasia ermee gepest werden.
Het valt me op, dat ik vanavond bij meerderen 'oude herrineringen' heb weten op te halen.
Bedankt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wilgo vertelde het een keer aan Natasia toen ze vroeg hoe het op school ging. Die maatregel was nodig omdat de kids van Natasia ermee gepest werden.
Het valt me op, dat ik vanavond bij meerderen 'oude herrineringen' heb weten op te halen.
Dat weet ook nog ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus jij weet ook nog dat Natas in het begin zei dat ze januari of februari naar huis zou gaan?
Ja, dat was haar eerste stelling. Toen werd het 2 weken langer, vervolgens al snel 4 en toen 6 weken extra. En pas daarna kwam het verhaal dat ze het jaar wilde volmaken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus jij weet ook nog dat Natas in het begin zei dat ze januari of februari naar huis zou gaan?
En ik meen het nog ookquote:
Weet ik toch, truste liefiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ik meen het nog ookSteeds als ik BB of DGK topics zie staan weet ik dat jij ze bekijkt. Dus als ik reageer dan weet ik zeker dat je mijn reactie wel ziet staan. Eigenlijk is het ook de enige reden dat ik hier reageer, ik heb verder niet veel met DGK als ik heel eerlijk moet zijn. Ok, soms kijk ik het, puur voor het vermaak, maar meer ook niet.
Maargoed, kussie, ik ga zo slapen![]()
Dan breken er rellen uit...Daar draag ik persoonlijk zorg voor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:36 schreef STAP01 het volgende:
Als ik jullie reacties lees, BSOL en Day, dan bekruipt mij het misselijke gevoel dat ze ook nog gaat winnen! Gatverdamme! Wat walgelijk!
Nou laat ze maar verhuizen dan! GVD!!! Dat wijf moet naar huis en zo snel mogelijk!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
Van haar buren mag Natasia nog wel jáááááren wegblijven.
Dat hoop ik niet. Maar als je het goed bekijkt kan ze met gemak van Eric, Lieke, Amanda winnen. Ze is Brian de baas (hij is zelfs bang van haar), Japio kan haar niet aan en ook Huub heeft geen grip op haar. Het zal veel afhangen hoe de spelregels na 23 sept. gaan veranderen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:36 schreef STAP01 het volgende:
Als ik jullie reacties lees, BSOL en Day, dan bekruipt mij het misselijke gevoel dat ze ook nog gaat winnen! Gatverdamme! Wat walgelijk!
Die gaat echt niet winnen hoor, zij gaat er echt wel uit op 23/24 September. Beetje reëel blijven mensen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:36 schreef STAP01 het volgende:
Later.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou laat ze maar verhuizen dan! GVD!!! Dat wijf moet naar huis en zo snel mogelijk!
Trustuh allen! Tot later!
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat lief! Leuk dat jullie elkaar weer voor even gevonden hebben.
Heb jij destijds dat ene telefoongesprek met Wilgo gehoord toen hij erover sprak dat ze voor de eindstreep ging ? En dat ze dus gewoon rustig moest doorgaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die gaat echt niet winnen hoor, zij gaat er echt wel uit op 23/24 September. Beetje reëel blijven mensen.
Heeft ze ooit weleens naar Wilgo geluistert? Of naar haar kinderen? Die is echt weg na haar dingetjes/dangetjes. Ze zit er voor haarzelf en voor niemand anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb jij destijds dat ene telefoongesprek met Wilgo gehoord toen hij erover sprak dat ze voor de eindstreep ging ? En dat ze dus gewoon rustig moest doorgaan.
We spreken elkaar over 4 maanden en dan zullen we het weten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeft ze ooit weleens naar Wilgo geluistert? Of naar haar kinderen? Die is echt weg na haar dingetjes/dangetjes. Ze zit er voor haarzelf en voor niemand anders.
Dealquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We spreken elkaar over 4 maanden en dan zullen we het weten.
quote:di 22 mei 2007, 00:12
Catfight in 'Gouden Kooi'
AMSTERDAM - De vlam is in de pan geslagen in De Gouden Kooi. Bewoonsters Natasia en Lieke raakten verwikkeld in een ware catfight. Natasia schold Lieke uit vanwege haar 'losbandige gedag', terwijl Lieke op haar beurt Natasia's moederschap bekritiseerde.
De dames konden hun ergernissen maandagavond niet langer voor zich houden. “Waar stoor jij je aan?” vroeg Natasia aan Lieke. “Aan jouw chagrijnige kop!”, beet de blondine haar huisgenote toe.
De zwarte diva sloeg terug: “Het is een beetje triest dat jij je ergert aan mij, want ik ben hier nog wel even! Zo jammer dat jij je zo laat gebruiken als h**r." Hiermee doelde ze op Lieke's verhouding met Huub.
Dan wordt Natasia's moederschap in de strijd gegooid: “Hoe goed jouw zus ook voor je kinderen zorgt, niets kan de plek van hun moeder innemen", schreeuwde Lieke. "Inmiddels zijn het jouw kinderen niet meer." Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Huh heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
NAGEKOMEN BERICHT. Bron : De Telegraaf, pagina Prive
[..]
Hoe goed zat je ook alweer met dat natasia meende dat ze brian na seks met amanda, echt zou laten vallenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
DealIk zat met Eric al goed terwijl iedereen zei dat hij Huub zou laten vallen na gisteren dus kom maar op
![]()
Naar mijn mening : Een klein beetje 'erg' en heel veel 'media offensief'.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh heb ik wat gemist
Was dat zo erg dan
Of is er een media offensief gaande?![]()
Dat gebeurd wel vaker, zal wel 100% media offensief zijn danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Naar mijn mening : Een klein beetje 'erg' en heel veel 'media offensief'.
Gewoon een lekkere clash tussen Natasia en Lieke, zoals er al zo vaak clashes zijn geweest. Deze ging vet over haar kids en dat pikt De Telegraaf graag op.
Het zal niet lang meer duren dat hun rust word verstoord door het kraaien van de HHH of te wel HET.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:14 schreef Lobasca het volgende:
De vogels zingen uit volle borst de poëtische teksten van Brian, maar de bewoners slapen rustig door deze terror heen.
Wij wachten met gedeelde smart af...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Het zal niet lang meer duren dat hun rust word verstoord door het kraaien van de HHH of te wel HET.
Moggequote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:40 schreef pullup het volgende:
Ik zie twee duistere figuren gekleed in wit de villa naderen
Gevolgd door een iets timider figuur in zwart
Morgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge,
Zoals jij het stelt , durf ik de streams niet aan te gooien.
Hij bleef ook wel héééél erg lang op het randje van zijn bed zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:00 schreef pullup het volgende:
Er lijken me weer wat extra kwabben op het lichaam van Jaap te zijn verschenen
Ik denk bij Ton.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef Lobasca het volgende:
Bij wie had Natasia de voicemail ingesproken? Klonk erg geheimzinnig..
het loopt met een sisser afquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:15 schreef Charmian het volgende:
Ow nee he, gaan ze weer.
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:15 schreef Charmian het volgende:
Ow nee he, gaan ze weer.
HET en Liekequote:
Lieke zal er straks wel weer over beginnen of ze vindt wel wat anders, mark my wordsquote:
Sterker nog! Ze had Wilgo en haar kinderen beloofd dat ze maar een maand of drie De Gouden Kooi in zou gaan. Wilgo was na die drie maanden boos dat ze er niet uit kwam. Wilgo zou voor de kinderen zorgen maar na die drie maanden hebben de zussen het gedeeltelijk over genomen omdat Wilgo dat niet langer wilde/aankon. Maar madam wilde nóg drie maandjes blijven. Haar verjaardag vieren in de kooi en daarna zou ze echt naar huis komen. We hebben dat allemaal goed via de streams kunnen volgen. Wilgo draaide daarna als een blad aan een boom om. Dat was denk ik omdat de zussen voor de kinderen gingen zorgen. Na haar verjaardag besloot Natasia tot september te blijven. Daar geloof ik overigens niks van. Als haar zussen voor de kinderen willen blijven zorgen blijft ze gewoon zitten waar ze zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
In de eerste instantie zou ze toch in januari/februari naar huis gaan. Die belofte is ze ook niet nagekomen. Terwijl ze laatst zei: Mama komt haar beloftes altijd na! Wat een trol!
Je had het gesprekje wat Natasia met Brenda had gehoord? Als dat echt over Ton ging, is het wel duidelijk waarom Wilgo er afgelopen zondag niet was.quote:
En dat van in hun cultuur zorg je voor elkaars kinderen is oop bij de familie Blank niet echt waar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Sterker nog! Ze had Wilgo en haar kinderen beloofd dat ze maar een maand of drie De Gouden Kooi in zou gaan. Wilgo was na die drie maanden boos dat ze er niet uit kwam. Wilgo zou voor de kinderen zorgen maar na die drie maanden hebben de zussen het gedeeltelijk over genomen omdat Wilgo dat niet langer wilde/aankon. Maar madam wilde nóg drie maandjes blijven. Haar verjaardag vieren in de kooi en daarna zou ze echt naar huis komen. We hebben dat allemaal goed via de streams kunnen volgen. Wilgo draaide daarna als een blad aan een boom om. Dat was denk ik omdat de zussen voor de kinderen gingen zorgen. Na haar verjaardag besloot Natasia tot september te blijven. Daar geloof ik overigens niks van. Als haar zussen voor de kinderen willen blijven zorgen blijft ze gewoon zitten waar ze zit.
Voor zichzelf. Niet voor Brian.
Goedemorgen!![]()
Ik doe de streams aan net op het moment dat Palma/Sonja aan Lieke vroeg, met haar handen in haar zij, waarom ze haar om kwart voor negen moest wakker maken als ze er om kwart over negen nog in ligt.......oeps geluid uit! at gezeik altijd daar 's morgens vroeg...![]()
Wie anders moet het huis thuis hebben opgeknapt. Ze mompelde toch ook nog zoiets dat het een zakelijk gesprek was. Ik kan er niemand anders bij bedenken, echt niet, zeker niet als het allemaal op zo'n fluistertoon gebeurt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je had het gesprekje wat Natasia met Brenda had gehoord? Als dat echt over Ton ging, is het wel duidelijk waarom Wilgo er afgelopen zondag niet was.
Haar oudste zus las haar toch ook altijd de les. En daar had ze nog een brief van verscheurd, toen die zus kritiek leverde op haar gedrag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:33 schreef blomst het volgende:
[..]
En dat van in hun cultuur zorg je voor elkaars kinderen is oop bij de familie Blank niet echt waar.
Natasia heeft wel eens verteld dat ze tijdens de ziekte van Jario nooit ggen steun an haar zusters kreeg en dat ze de kinderen daar nooit kwijt kon, dat is pas gekomen nadat Natasia de Kooi in ging.
De zusters zullen ook wel een miljoen ruiken.
Lees mijn post van 9.12 uur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie anders moet het huis thuis hebben opgeknapt. Ze mompelde toch ook nog zoiets dat het een zakelijk gesprek was. Ik kan er niemand anders bij bedenken, echt niet, zeker niet als het allemaal op zo'n fluistertoon gebeurt.
Je had het dus ook gehoord. En ze moest het wel zakelijk houden, want er waren allemaal draaiende camera's.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie anders moet het huis thuis hebben opgeknapt. Ze mompelde toch ook nog zoiets dat het een zakelijk gesprek was. Ik kan er niemand anders bij bedenken, echt niet, zeker niet als het allemaal op zo'n fluistertoon gebeurt.
pyjamaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:42 schreef Liess het volgende:
Leuk shirtje heeft Amanda aan, of is het een pyjama?
En een lol dat ze hebben...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:53 schreef beequeen het volgende:
Met vereende krachten wordt de ontbijttafel leeggehaald, zodat Huub en Lieke niet kunnen ontbijten. Amandaatje moet nog wel snel komen van Natasja.
Ik vind het een beetje vreemd. Huub en Lieke kunnen toch gewoon zelf spullen uit de kast pakken en een ontbijtje maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef schatje het volgende:
Ik vind dit wel een leuke actie.
Op zich wel een leuke aktie, maar waarom Amanda dan wel snel word geroepen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef schatje het volgende:
Op zich wel, alleen is het jammer dat N en B het initiatief hebben genomen. Dat parra lachje van wifebeater.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef schatje het volgende:
Het zou nog leuker kunnen worden als Lieke en Huub er straks niets van zeggen, maar gewoon een broodje voor zichzelf gaan smeren, alsof er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen is het jammer dat N en B het initiatief hebben genomen. Dat parra lachje van wifebeater.![]()
Jij hebt het door.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef riri het volgende:
Eric speelt undercover en komt zo alle ins en outs te weten van dit walgelijke groepje...hij speelt alles straks door aan Huub en Lieke
Ik dek ook nooit de tafel. En ik ontbijt liever zonder die rotkoppen van N en B aan tafel. Smaakt alles stukken beter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd. Huub en Lieke kunnen toch gewoon zelf spullen uit de kast pakken en een ontbijtje maken?Zouden ze mij niet mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |