Maar hij is wel zo netjes omdat te zeggen nadat ze net samen onder de douche kwamenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
En vervolgt Huub: dan zie ik een Lieke, en ik vind je aardig, ik kan met je seksen en kan mijn rotgevoel bij je kwijt.
Owww , dat had je nu niet moeten zeggen Huub![]()
we hebben inderdaad weer een keuze van nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Waar moet je nou naar luisteren... gezeur of gebler.
Dat is ook niet zo handigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:33 schreef FdW het volgende:
[..]
En dan zijn negatieve gevoelens overbrengen op een ander?
Het lijkt de mentaliteit van de oude hakbijlenbuurt ( bij morssingel )wel.
Gewoon lekker naar bed gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Waar moet je nou naar luisteren... gezeur of gebler.
nah, hij moet vannacht gewoon boven op der springen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
gaat ze lekker bij hem in bad zitten en dan verder d'r kop houden
Het was al zo vaak gezegd...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:36 schreef Day het volgende:
Nou Lieke, als je het nu nog niet ziet, geef ik het gewoon op, hoor.
Je bent een troostmeisje, niks meer en niks minder.
Dit is voor Huub niet echt een relatie (denk ik)..quote:En zelfs in een relatie gaat het bij Huub om 't winnen. Triest hoor.
Huub is wat dat betreft steeds eerlijk tegen haar, ook over zijn andere escapades. Ze had er al 100 keer een einde aan kunnen maken en dat doet ze niet. Wie neemt nu wie in de maling?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt me een goede move van Huub. Gewoon eerlijk en duidelijk verteld. Lieke weet waar ze aan toe is en mag zelf beslissen. Ze weet dat haar 'vlinders in de buik' slechts van een kant komen.
[afbeelding]
omg als dat op zeker zou gebeuren blijf ik nog wel ff wakkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:36 schreef miesy het volgende:
[..]
nah, hij moet vannacht gewoon boven op der springen.
doet ie er pas echt een plezier mee![]()
Die buurt is/was waar het belastingkantoor staat en waar een sportveld van de kazerne is/was.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo handig![]()
De Morssingel, is dat de hakbijlenbuurt, heb ik toch wat gemist![]()
Wie heeft dat nu weer verzonnen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:
Is 't hier trouwens al bekend dat Brain waarschijnlijk betrokken is bij de verdwijning van Natalee Holloway?
Natuurlijk weten we datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:
Is 't hier trouwens al bekend dat Brain waarschijnlijk betrokken is bij de verdwijning van Natalee Holloway?
Ja, had de keuze brommen in de Bijlmerbajes of in DGK..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:
Had het meer over z'n relatie met Hedda. HIj kan het dus vooral niet hebben dat ZIJ hem gedumpt heeft.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef soylent het volgende:
Dit is voor Huub niet echt een relatie (denk ik)..
Vanmiddag stelde hij ook al voor de moeilijke dingen los te laten. Maar ze laat niet los.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
Huub wil al een tijdje van Lieke af, maar het dringt maar niet door. Wake up Lieke
Er is een goeie strandjutter aan hem verloren gegaan. Zo'n type die als jouw boot zinkt de aangespoelde spullen bij elkaar graait.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
120 punten, staat hij al voor de 3de keer voor in die vijver.. Die punten zijn al lang verdwenen onder allerlei shitzooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |