Ze heeft er zelf om gevraagd (in de zin van 'hoe is je humeur').quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:16 schreef Villalux het volgende:
dat hij (huub gevoel heeft voor hedda)
En toch erover doorzeiken tegen het meisje dat hem netjes behandelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
Huub weet dat het niet meer goedkomt tussen hem en Hedda. Dat heeft hij niet alleen van het medium, maar zag hij ook in de ogen van Hedda toen hij eruit was.
Laat Lieke maar eruit gaan bij de volgende stemronde,ze maakt Huub saai...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:14 schreef SiRojK het volgende:
Lieke huilt, wat heeft Huub gezegd?
Hij stapt nog wel op een gebroken glasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Ze mochten toch niet in die vijver.
Alleen Brian weer zeker.
Stuk dramatiek.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke voelt zich rot "Van alle kanten lig ik nu onder vuur"
[afbeelding]
ik heb eigenlijk nog geen traan gezien, moeten zeker van ver komenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
Een huilende Lieke, nou, daar kijk ik niet voor.................rellen wil ik..anders streams op uit...
in badquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:26 schreef agter het volgende:
Waar is Jaap?
Het laatst gesignaleerd in een schuimbad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:26 schreef agter het volgende:
Waar is Jaap?
In bad de laatste keer dat hij te zien wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:26 schreef agter het volgende:
Waar is Jaap?
Die laat zijn overgebleven permcelletjes in het bad zwemmen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:26 schreef agter het volgende:
Waar is Jaap?
heeft Jaap er ooit ingegooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Liggen er punten in de vijver? Zo ja van Brian zelf?
120 punten, staat hij al voor de 3de keer voor in die vijver.. Die punten zijn al lang verdwenen onder allerlei shitzooiquote:
Nou ja, zwaar chagrijnig en scheelt niet veel...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog geen traan gezien, moeten zeker van ver komen
Hij krijgt het sinds gisteren door en moet dat verwerkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
Als Huppeltje een klein beetje de gentleman was die hij leek te zijn, had hij z'n mond verder gehouden over Hedda. Uit is uit, en hij weet het.
Dan nog doorzeiken als een tiener? Dan ben je een huilerig mietje....![]()
![]()
Ja dat zal helpen in dat troebele water van een vijver. Wat is die jongen geniequote:
ben ik niet met je eens... hij is gewoon eerlijk (gisteren en vandaag heeft tie het moeilijk met Hedda.... en Lieke vraagt ernaar.... ze krijgt nu gewoon eerlijk antwoord)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
Als Huppeltje een klein beetje de gentleman was die hij leek te zijn, had hij z'n mond verder gehouden over Hedda. Uit is uit, en hij weet het.
![]()
gaat ze lekker bij hem in bad zitten en dan verder d'r kop houdenquote:
Dat ben ik niet mee je eens. Het toont juist karakter en hij heeft duidelijk nog veel gevoelens. Wat tieners doen is heel stoer doen alsof het ze niets doet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
Uit is uit, en hij weet het.
![]()
Dat gevoel kreeg ik ook. Hoe vaak heb ik niet horen zeggen: "En dat van een meisje van 19..blabla".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub niet iedereen geeft jouw je zin.
Meneer kan er gewoon niet tegen dat hij aan de kant is gezet.
Idd, dat was gewoon fucking asociaalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:31 schreef agter het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik ook. Hoe vaak heb ik niet horen zeggen: "En dat van een meisje van 19..blabla".
En dan zijn negatieve gevoelens overbrengen op een ander?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij krijgt het sinds gisteren door en moet dat verwerken![]()
ze vraagt ernaar en hij is gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
En vervolgt Huub: dan zie ik een Lieke, en ik vind je aardig, ik kan met je seksen en kan mijn rotgevoel bij je kwijt.
Owww , dat had je nu niet moeten zeggen Huub![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |