een paar uur geleden. In je mailbox. Een mailtje met daarin een code waarmee je 10 euro korting krijgtquote:
Dát tientje:quote:
Oh niet iedereen dusquote:Op maandag 21 mei 2007 23:52 schreef Asmodean het volgende:
[..]
een paar uur geleden. In je mailbox. Een mailtje met daarin een code waarmee je 10 euro korting krijgt.
ohja, vergetenquote:
ik ben benieuwdquote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dát tientje:
BOL.com vergist zich in prijs deel 3
En Wehkamp heeft ook weer zo'n blunder begaan.
Maar tot nu toe hebben alleen Diemietuhriej en ik het gevonden en besteld
Hopen dat ie er morgen is! Laat het even horen Diemietuhriej !
Ik ga maffen... Morgen werken dus vroeg eruit...
Ik heb ook spam zat, maar geen tientjequote:Op maandag 21 mei 2007 23:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn mailbox zit vol met Spam maar geen Bol.com tientje![]()
Gaat dit over de bril?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dát tientje:
BOL.com vergist zich in prijs deel 3
En Wehkamp heeft ook weer zo'n blunder begaan.
Maar tot nu toe hebben alleen Diemietuhriej en ik het gevonden en besteld
Hopen dat ie er morgen is! Laat het even horen Diemietuhriej !
Ik ga maffen... Morgen werken dus vroeg eruit...
ik heb gecancelled EN een tientje EN gecancelled EN ik werd uitgelachen over dat ik een CC had gebruikt. IK ben dus geen geld kwijt EN heb een gratis dvdquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Dark_Killah het volgende:
loller @ al die mensen die gingen zeiken dat je gewoon gecanceled werd en nu zonder 10 euro zitten.. gepowned he??
maar kan je dan niet gewoon per e-mail 10 euro uitgeven zodat je het niet bij elkaar kan doen"? zo slim zouden ze wel moeten zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:54 schreef MASD het volgende:
stel nou dat je 30 cameras had besteld verdeeld over hetzelfde aantal emailadressenhad je nog steeds een gratis camera gehad
niet grappigquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
Ontknoping van het geheime Wehkamp artikel:
Het (niet langer) geheime Wehkamp aritkel #3
Wat een prutsers zijn het ook zeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:00 schreef MASD het volgende:
Wehkamp maakt gewoon weer dezelfde fout met een zonnebril
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_shop.asp?Page=WIN&CC=C99&HC=H01&SC=Y16&SSC=272
25 euro uitgeven weer uit je kar gooien en je hebt een gratis zonnebril
hehe, dat is wel een leuk idee!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef Poeke het volgende:
4 dvd's van Alfred Jodocus KwakJeugdsentiment!
Niet helemaal als je het zwemartikel wegflikkerd krijg je de melding: "U mag niet alleen het gratis geschenk bestellen."quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:00 schreef MASD het volgende:
Wehkamp maakt gewoon weer dezelfde fout met een zonnebril
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_shop.asp?Page=WIN&CC=C99&HC=H01&SC=Y16&SSC=272
25 euro uitgeven weer uit je kar gooien en je hebt een gratis zonnebril
was bij de printer ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Niet helemaal als je het zwemartikel wegflikkerd krijg je de melding: "U mag niet alleen het gratis geschenk bestellen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |