quote:
Dat gun ik haar niet, wel dat de implantaten naar haar knieen zakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:
Er is laatst toch iemand overleden in zo'n kliniek...?![]()
quote:
Orgineel.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mag zeker niet hopen dat haar tepels er af rotten?
Een uurtje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:23 schreef sushiwausi het volgende:
sodeju das wel heel erg lelijk zeg hey.............kan me niet voorstellen dat je dat UBERHAUBT iemand al toewenst, laat staan iemand die je DENKT te kennen omdat je ze een uurtje per dag ziet ?!]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wens Nakito veel pijn toe, dat de littekens niet of slecht zullen helen, dat de narcose verkeerd wordt ingeschat, dat ze niet meer wakker wordt of misschien nog wel beter helse pijnen ervaart. Ook hoop ik dat ze haar dossier verwisselen met die van de transsexueel in de kamer naast haar of dat er een scalpeltje in haar tiet achterblijft.. hopelijk trekt Huub of Jaap de hechtingen er uit.
Ik zal genieten als ze vol pijn terugkeert in het huis met een blik op haar kutsmoel die zegt "jezus wat heb ik gedaan"
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:31 schreef Gert het volgende:
Je kunt ook dóórslaan hè, LP.![]()
Maar ja, daar nu nog wat van zeggen komt zeker niet zo geloofwaardig over, na mijn reactie op itsme.![]()
Misschien moet een andere mod de orde hier maar bewaren verder.
Goed voor je karma.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wens Nakito veel pijn toe, dat de littekens niet of slecht zullen helen, dat de narcose verkeerd wordt ingeschat, dat ze niet meer wakker wordt of misschien nog wel beter helse pijnen ervaart. Ook hoop ik dat ze haar dossier verwisselen met die van de transsexueel in de kamer naast haar of dat er een scalpeltje in haar tiet achterblijft.. hopelijk trekt Huub of Jaap de hechtingen er uit.
Ik zal genieten als ze vol pijn terugkeert in het huis met een blik op haar kutsmoel die zegt "jezus wat heb ik gedaan"
O M Gquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee joh! Ik zal me voortaan wel wat rustiger uitlaten over dat gore loeder. De slechtste moeder van Nederland. Ze zouden haar moeten kielhalen of beter nog moeten 4-en delen net als Balthasar Gerards en de kinderen doneren aan een lieve papa en mama die niet voor een stel nieuwe tieten de kinderen dumpt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:31 schreef Gert het volgende:
Je kunt ook dóórslaan hè, LP.![]()
Maar ja, daar nu nog wat van zeggen komt zeker niet zo geloofwaardig over, na mijn reactie op itsme.![]()
Misschien moet een andere mod de orde hier maar bewaren verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |