abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49989917
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:45 schreef vosss het volgende:

[..]

!!!1
Vooral ook niet naar de tijd kijken ik kwam terug van uitgaan en ik verveelde me .
pi_49989939
Ik heb ook maar op Liuzzi gestemd, ik denk dat hij net als in Monaco er weer niet helemaal bij is qua mentale voorbereiding en een leuk kusje van de muur krijgt.
pi_49990071
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat zn paellahersenen weer op zn plekkie vallen, bedoel je?
Ik bedoelde eik meer dat ze uit zn kop vallen.

bbbrrrrr wat heb ik een hekel aan dat arrogant mannetje. Ik hoop van ganser harte dat hij geen wereld kampioen meer word dit jaar. En mijn voorkeur gaat dan uit naar Hammilton
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_49991709
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 06:04 schreef Googolplexian het volgende:
dan blijkt alleen dat hij maar een halve Schoenmaker is ... of een halve zool.
Wel beetje jammer van het slechte vertrouwen in Ralf, ik zie hem toch ervaren genoeg om met zo'n langzame auto de muur op tijd te ontwijken. Maarre, wat is de inzet? Go Massa, Bienvenue en Quebec!
Where facts are few, experts are many.
pi_49993830
quote:
Albers vindt oplossing voor zijn probleem

Spyker F1-coureur Christijan Albers zegt een oplossing te hebben gevonden voor zijn problemen. De Nederlander heeft geen gemakkelijk begin van het seizoen achter de rug en zag zelfs regelmatig zijn minder ervaren teamgenoot Adrian Sutil snellere rondetijden noteren. Voor de Grote Prijs van Monaco liet hij weten problemen te hebben met het wennen aan de nieuwe banden van Bridgestone en dat hij zijn wat agressieve rijstijl moest zien aan te passen om tot betere prestaties te komen.

Albers zegt nu ook iets in de auto te hebben gevonden dat zijn manier van rijden niet ten goede kwam: "Het belangrijkste van mijn weekend in Monaco is dat ik iets belangrijks over mijn auto te weten ben gekomen. Ik weet nu wat er verkeerd gaat in de auto en denk dat ik een oplossing heb gevonden die een einde zal maken aan mijn problemen. Ik heb namelijk iets in de wagen gevonden dat mijn rijstijl niet ondersteunde. Het resultaat van Monaco was dus misschien niet om over naar huis te schrijven, maar soms heb je niet een goed resultaat nodig om iets te bereiken. Ik ben nu vol vertrouwen voor de Grand Prix van Canada en denk dat we daar iets moois kunnen laten zien."

Bron
Ik geloof er nog wel in, ben benieuwd . Hij voert de druk wel hoog bij zichzelf op door dit soort dingen vooraf in de media te gaan verkondigen.
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
pi_49994092
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:54 schreef Noud_ het volgende:

[..]

Ik geloof er nog wel in, ben benieuwd . Hij voert de druk wel hoog bij zichzelf op door dit soort dingen vooraf in de media te gaan verkondigen.
Kijken wat ie doet.
pi_49994226
Eddie Irvine: "Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is bij Kimi, maar hij moet snel orde op zaken stellen of stoppen met drinken. Zolang hij niet wint, zou hij ook niet mogen drinken."
pi_49994597
Wat drinkt ie dan, Icetea?
pi_49995694
Met een goeie scheut wodka ja
pi_49995816
Alleen als die ijs en ijskoud is!

[ Bericht 93% gewijzigd door HPoi op 01-06-2007 12:14:59 ]
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:37:59 #186
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49997110
quote:
Spyker: no plans to test Verstappen
By Pablo Elizalde Friday, June 1st 2007, 10:24 GMT

The Spyker team have no plans to test former Formula One driver Jos Verstappen, despite the Dutchman admitting he is looking for an opportunity to return to the wheel of a Grand Prix car.

Verstappen, who has not driven a Formula One car since the 2003 season, wrote in his column in De Telegraaf that he was in talks with Spyker boss Michiel Mol about the possibility of a test with the Dutch team.

"I'm looking forward to the test but there needs to be a plan, it's only useful when all parties benefit from it," Verstappen, 35, wrote. "I sincerely believe that I, with my years of F1 experience, can help Spyker with the development of their car, but I'll need to get a fair chance. I want to test a minimum of two days but three would be better.

"Spyker CEO Michiel Mol and I have talked on the phone about this plan. I know him from my time at Arrows when his former company Lost Boys sponsored the team. We agreed to have a serious talk about the plans soon, until then I'm waiting patiently."

Spyker, however, said they currently have no plans to give the veteran racer a chance to test.

"As a team we are committed to our race and test drivers," a team spokesperson told autosport.com. "They are an integral part of our planned testing programme.

"While we appreciate his experience in F1 several years ago, Jos is not part of our current development plans and we remain dedicated to the drivers we have this year."

Spyker currently have four test drivers: Markus Winkelhock, Giedo van der Garde, Adrian Valles and Fairuz Fauzy.
Calm down, please!
pi_49997187
ohja, alleen hebben die nooit getest........
pi_49997805
Die foto's dat ie dronken is kende ik niet Deze is wel bekend denk ik.
pi_49997952
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:40 schreef HPoi het volgende:
ohja, alleen hebben die nooit getest........
Volgens mij hebben er 2 van ook echt een keer getest... die winkelhoch en fauzi?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:59:52 #190
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_49999727
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef zBus het volgende:

[..]

Volgens mij hebben er 2 van ook echt een keer getest... die winkelhoch en fauzi?
Van 15 tot en met 18 mei zaten Fauzy en Winkelhock in ieder geval in de wagen naast Sutil en Albers. Valles schreef toen dacht ik nog een Spyker af? En Van der Garde heeft eerder al eens getest.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_50000698
Dan zijn het er toch 4
pi_50004491
De handtekeningen zijn nu ook eindelijk gezet.
quote:
Ecclestone closes deal for Valencia GP

Formula One supremo Bernie Ecclestone confirmed on Friday that he has closed a deal for the Spanish city of Valencia to hold a Grand Prix on a brand new urban circuit next year.

"The agreement was signed this morning along exactly the same lines as we announced last month," Ecclestone told Reuters. "The agreement is for seven years."

The deal was signed with the Valmor Sport group, an organisation which has been set up by former motorcycle Grand Prix rider Jorge Martinez Aspar and local businessman Fernando Roig, who is also president of football club Villarreal.

The original announcement caused a political storm in Spain because Ecclestone appeared to link the deal to the victory of the conservative presidential candidate Francisco Camps in regional elections.

Ecclestone subsequently denied that he had made any such link.

"I said I wouldn't formalise a contract until after the elections because I didn't know who I would be signing it with," he said.

Camps was re-elected as president of the Valencian regional government last month.

The race, to be called the European Grand Prix, is scheduled for late in the season on a newly designed circuit based around the city's America's Cup port.

The inclusion of the Valencia race will give Spain two Grands Prix next year. Barcelona's Circuit de Catalunya has a contract to hold the Spanish Grand Prix until 2016.

Valencia's willingness to pay an estimated 26 million euros ($34.94 million) to stage each race, and the boom in popularity of Formula One in Spain since the emergence of double world champion Fernando Alonso, are seen as major factors behind the decision.
Bron
pi_50004854
Poll: Wie rijdt er de muur in?

Alonso.

Die muur heet niet voor niets de Wall of Champions. Herinner me nog de race waarin (bijna) alle toenmalige wereldkampioenen er tegenaan reden (Schumacher, Hill en Villeneuve).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_50005607
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:13 schreef ElmarO het volgende:
De handtekeningen zijn nu ook eindelijk gezet.
[..]

Bron
Prima! Een straten circuit is altijd goed. Nu maar hopen dat het daar wel wat makkelijker inhalen word dan in Monaco.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:02:06 #195
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50006139
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef zBus het volgende:

[..]

Prima! Een straten circuit is altijd goed. Nu maar hopen dat het daar wel wat makkelijker inhalen word dan in Monaco.
Ja. Het wordt een heel breed circuit heb ik gehoord.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50007855
quote:
[b]
Spyker gaat niet met Verstappen testen
Uitgegeven: 1 juni 2007 17:22
Laatst gewijzigd: 1 juni 2007 17:32

AMSTERDAM - Spyker heeft laten weten geen plannen te hebben om te testen met Jos Verstappen. Het Nederlandse Formule 1-team sprak daarmee de voormalige coureur tegen. Dit meldt Autosport.
ANP

Verstappen schreef donderdag in zijn column in De Telegraaf dat hij en het team in onderhandeling waren over een mogelijke testserie. De 35-jarige Limburger gaf te kennen dat hij graag drie dagen lang achter het stuur van de oranje bolide had willen kruipen.

Testprogramma

Een woordvoerder van Spyker verklaarde echter dat het team toegewijd is aan haar testcoureurs. "Zij zijn een integraal onderdeel van ons testprogramma."

"Hoewel wij zijn ervaring in de Formule 1 onderkennen maakt Jos geen onderdeel uit van onze toekomstplannen. Wij gaan gewoon verder met onze eigen rijders."

Spyker heeft naast wedstrijdrijders Christijan Albers en Adrian Sutil vier testrijders in dienst: Giedo van der Garde, Markus Winkelhock, Adrian Valles en Fairuz Fauzy.
Bron www.nu.nl
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_50008160
Bedankt! Dat stond er vanmiddag om 12 uur 37 nog niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50008601
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 18:10 schreef vosss het volgende:
pi_50010531
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 18:10 schreef vosss het volgende:
Helemaal overheen gelezen
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:34:28 #200
14589 PostManBart
The deliverer
pi_50020064
And my vote has gone to David Coulthard!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')