Zit er een schroef geval in?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe kan ik dat nou doen als de hals van m'n explorer krom is...![]()
mijn puntige lieveling, mijn investering.![]()
Denk dat er wat meer over te zeggen is als er zang bij zit en de geluidskwaliteit wat beter is. Het klinkt in ieder geval al wel lekker energiek.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar dat kan bij iedereen wel
Maar jou gitaar moet ook harder, hoort hem bijna niet![]()
Verder niemand er wat over te melden?? Vorige filmpie ook al niet![]()
Maar de zanger begint toch clean te spelen en die andere met distortion? Vind toch echt die cleane partij vals klinken. Hoeft niet aan de stemming te liggen maar kan ook zijn dat die gitaar niet helemaal goed geïntoneerd is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ben je toch misOnfeilbare Boss pedaltuner, en die andere lul niet. Kan wel opt gehoor juh...
Of niet goed afgestemd met/op die andere... Die gitaar heb ik drie maanden geleden net onder handen gehad en perfect afgesteld...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar de zanger begint toch clean te spelen en die andere met distortion? Vind toch echt die cleane partij vals klinken. Hoeft niet aan de stemming te liggen maar kan ook zijn dat die gitaar niet helemaal goed geïntoneerd is.
Ja, en? Alsof je speakersimulatie (die je an sich niet nodig hebt, maar wel een ander geluid oplevert) altijd moet matchen aan je hardware.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
Output op 4x12 terwijl hij daar echt niet over speelt...![]()
je kan bij de GTs een output kiezen, zodat het mooier klinkt, als je die zet op 4x12 en je speelt over een simpel versterkertje, klinkt het vaak bagger, als je hem dan op combo zet bijvoorbeeld, of small amp, klink het allemaal wat lekkerder, heeft dan nog niks met de amp simulatie te makenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, en? Alsof je speakersimulatie (die je an sich niet nodig hebt, maar wel een ander geluid oplevert) altijd moet matchen aan je hardware.
Dat bedoelde ik ja. Ondingen zijn het!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
je kan bij de GTs een output kiezen, zodat het mooier klinkt, als je die zet op 4x12 en je speelt over een simpel versterkertje, klinkt het vaak bagger, als je hem dan op combo zet bijvoorbeeld, of small amp, klink het allemaal wat lekkerder, heeft dan nog niks met de amp simulatie te maken
Klopt, het zit er op voor als je wil opnemen of *heaven forbid* direct in de PA in wil prikken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:08 schreef Deansensitized het volgende:
Zit er niet voor niets op toch?
Dat geldt voor elke man en zijn tools.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:16 schreef Aresdreams het volgende:
valt wel mee, als je weet hoe je er mee om moet gaan
Hmmm vetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:16 schreef ibaneX het volgende:
oja nooit meer frettbuzz:
http://www.youtube.com/watch?v=ec-FFH7CBpA&mode=related&search=
Yep. Verwacht dus binnenkort een uitgebreide review van deze perfectionistische techniekhoerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef Aresdreams het volgende:
Tonepick... dat was die plectrum van 12.50 niet?
Ik help je hopen dat het de moeite (en niet te vergeten het geld) waard is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:25 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Yep. Verwacht dus binnenkort een uitgebreide review van deze perfectionistische techniekhoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |