idd, het intereseert me ook niets meer, haal ze wel keer massaal uit duitslandquote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ah zo, ok
En mooi dom Ares, dus nooit meer wat van gehoord?
Nope, en dat wil ik mooi zo houdenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Aresdreams het volgende:
Iemand ervaring met zo een ding?
http://feedback.nl/?id=55&b=EBOW
beetje overduidelijk "alleen te gebruiken met strat in cliché popnummer voor heel iets meer diepte of puur om interessant te lopen doen"quote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Aresdreams het volgende:
Yup, heb er één.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Aresdreams het volgende:
Ah, je hebt je account weer terug zie ik!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
beetje overduidelijk "alleen te gebruiken met strat in cliché popnummer voor heel iets meer diepte of puur om interessant te lopen doen"
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, je hebt je account weer terug zie ik!
Jezus man, wat een trieste post weer. Met een ebow kan je toffe dingen doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
beetje overduidelijk "alleen te gebruiken met strat in cliché popnummer voor heel iets meer diepte of puur om interessant te lopen doen"
moeilijk om goed te gebruiken? of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup, heb er één.
Komt hopelijk/denk ik een liedje mee op de nieuwe plaat
Het valt wel mee, maar je moet er wel aan wennen en het is een techniek die je even onder de knie moet krijgen. Wat er verder bij komt is dat de ebow je signaal een enorme boost geeft wat volume en treble betreft dus dat moet je ook een beetje uit je geluid draaien. Ik heb er bijvoorbeeld een speciale preset voor gemaakt op m'n versterker. Maar het is inderdaad wel een gimmick, en een behoorlijk dure ook want het is gewoon een stukje plastic, voelt nogal goedkoop aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
moeilijk om goed te gebruiken? of valt dat wel mee?
Ah oke, zal er eens over na denken, mij lijkt het wel een geinig iets namelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het valt wel mee, maar je moet er wel aan wennen en het is een techniek die je even onder de knie moet krijgen. Wat er verder bij komt is dat de ebow je signaal een enorme boost geeft wat volume en treble betreft dus dat moet je ook een beetje uit je geluid draaien. Ik heb er bijvoorbeeld een speciale preset voor gemaakt op m'n versterker. Maar het is inderdaad wel een gimmick, en een behoorlijk dure ook want het is gewoon een stukje plastic, voelt nogal goedkoop aan.
Klinkt beetje rommelig, klinkt ook wel oke...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:42 schreef Deansensitized het volgende:
Weer een nieuw nummer!!
Muziek is klaar, nu nog tekst + zang.
Kijk en huiver. En nee, sta er nog steeds niet op
http://video.google.nl/videoplay?docid=1212748215046535548&pr=goog-sl
Vinden we er van?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, je hebt je account weer terug zie ik!
Haha net of dat klinktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ok, moet nog flink geoefend worden. En drums komen niet echt mooi uit.
Maar alles hoeft ook niet een technisch hoogstandje te wezen, als het maar rockt!
Hoe heette jou band ook alweer? Even youtuben![]()
dan zal je hals wel niet meer al te recht zijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:40 schreef imported_sphinx het volgende:
mijn explorer... viel... met headstock tegen muur.. doordat kapotte stoel ertegenaan viel...
punt headstock beschadigd.. en hij was helemaal ontstemd en nu heb ik fretbuzz op de laagste snaar als je em open speelt.
en die kerel van de american guitar store had em al te laag afgesteld..
zeg het niet hardop!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dan zal je hals wel niet meer al te recht zijn...
hoe kan ik dat nou doen als de hals van m'n explorer krom is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef ikheetmartijn het volgende:
En nu ben je zo verdrietig dat je emomuziek gaat maken?
Misschien praatgroepje beginnen? Je heil zoeken in de drugs?
Maar dat kan bij iedereen welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef Aresdreams het volgende:
ik kraak het zelf wel af
omdat het gewoon zoveel beter kan
Gitaar staat nu ook echt wel harderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar dat kan bij iedereen wel
Maar jou gitaar moet ook harder, hoort hem bijna niet![]()
Verder niemand er wat over te melden?? Vorige filmpie ook al niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |