Dat is geen tremoloeffect. Dat is de tremoloarm op je gitaar. Als effect is dat vibratoquote:
Al enig idee welke wah?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
ik wil een wah
als ik m'n oude amp verkocht heb koop ik een wah van dat geld
dus beter komt feedback snel met m'n nieuwe
Jammer dat het een Fender is, anders had ik misschien nog wel interesse, als het repareren van me auto tenminste niet te veel gaat kosten :Squote:Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
ik wil een wah
als ik m'n oude amp verkocht heb koop ik een wah van dat geld
dus beter komt feedback snel met m'n nieuwe
Ik heb al iemand die hem kooptquote:Op maandag 21 mei 2007 22:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Jammer dat het een Fender is, anders had ik misschien nog wel interesse, als het repareren van me auto tenminste niet te veel gaat kosten :S
Crybaby classic beviel erg goedquote:
Een Babylonische spraakverwarring waar menig gitarist al het hoofd over heeft gebroken.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen tremoloeffect. Dat is de tremoloarm op je gitaar. Als effect is dat vibrato.
Uiteraard, maar bij uitstek geschikt om als smartass mensen in gitaristenslowchattopics mee te verbeteren als je niks beters te melden hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Een Babylonische spraakverwarring waar menig gitarist al het hoofd over heeft gebroken.
Daar bestaan auto's voorquote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb al iemand die hem kooptmaar het duurt nog ff aangezien die ookv er weg woont
Ja ze hij moet uit amerika komen he, dat duurt ffquote:
Haha, dat meen je nietquote:Op maandag 21 mei 2007 22:59 schreef Aresdreams het volgende:
feedback en logistiek is iets dat niet bij elkaar past... ik wacht al bijna een jaar op me snaren
Nee niet bestledquote:Op maandag 21 mei 2007 22:58 schreef Deansensitized het volgende:
Nee ok, maar je had hem al een mooie poos geleden besteld toch?
Ik ben zelf een groot fan van www.wholenote.com.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef Gertdh het volgende:
beste mede-gitaristen,
dit klint mischien vrij n00b, maar ik vraag het lekker toch!
ik speel nu 1.5 jaar gitaar (grotendeels zelf geleerd, internet jewaids)
maar ik snap geen kloot van toonladders met akkoorden, en pentatonic scales en alles
nou heb ik wel wat geleerd van een vriend, maar meer ook niet...
weet iemand een pagina of dergelijke waar dit allemaal duidelijk staat?![]()
idd, het intereseert me ook niets meer, haal ze wel keer massaal uit duitslandquote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ah zo, ok
En mooi dom Ares, dus nooit meer wat van gehoord?
Nope, en dat wil ik mooi zo houdenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Aresdreams het volgende:
Iemand ervaring met zo een ding?
http://feedback.nl/?id=55&b=EBOW
beetje overduidelijk "alleen te gebruiken met strat in cliché popnummer voor heel iets meer diepte of puur om interessant te lopen doen"quote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Aresdreams het volgende:
Yup, heb er één.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Aresdreams het volgende:
Ah, je hebt je account weer terug zie ik!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
beetje overduidelijk "alleen te gebruiken met strat in cliché popnummer voor heel iets meer diepte of puur om interessant te lopen doen"
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, je hebt je account weer terug zie ik!
Jezus man, wat een trieste post weer. Met een ebow kan je toffe dingen doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
beetje overduidelijk "alleen te gebruiken met strat in cliché popnummer voor heel iets meer diepte of puur om interessant te lopen doen"
moeilijk om goed te gebruiken? of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup, heb er één.
Komt hopelijk/denk ik een liedje mee op de nieuwe plaat
Het valt wel mee, maar je moet er wel aan wennen en het is een techniek die je even onder de knie moet krijgen. Wat er verder bij komt is dat de ebow je signaal een enorme boost geeft wat volume en treble betreft dus dat moet je ook een beetje uit je geluid draaien. Ik heb er bijvoorbeeld een speciale preset voor gemaakt op m'n versterker. Maar het is inderdaad wel een gimmick, en een behoorlijk dure ook want het is gewoon een stukje plastic, voelt nogal goedkoop aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
moeilijk om goed te gebruiken? of valt dat wel mee?
Ah oke, zal er eens over na denken, mij lijkt het wel een geinig iets namelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het valt wel mee, maar je moet er wel aan wennen en het is een techniek die je even onder de knie moet krijgen. Wat er verder bij komt is dat de ebow je signaal een enorme boost geeft wat volume en treble betreft dus dat moet je ook een beetje uit je geluid draaien. Ik heb er bijvoorbeeld een speciale preset voor gemaakt op m'n versterker. Maar het is inderdaad wel een gimmick, en een behoorlijk dure ook want het is gewoon een stukje plastic, voelt nogal goedkoop aan.
Klinkt beetje rommelig, klinkt ook wel oke...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:42 schreef Deansensitized het volgende:
Weer een nieuw nummer!!
Muziek is klaar, nu nog tekst + zang.
Kijk en huiver. En nee, sta er nog steeds niet op
http://video.google.nl/videoplay?docid=1212748215046535548&pr=goog-sl
Vinden we er van?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, je hebt je account weer terug zie ik!
Haha net of dat klinktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ok, moet nog flink geoefend worden. En drums komen niet echt mooi uit.
Maar alles hoeft ook niet een technisch hoogstandje te wezen, als het maar rockt!
Hoe heette jou band ook alweer? Even youtuben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |