Dat is geen tremoloeffect. Dat is de tremoloarm op je gitaar. Als effect is dat vibratoquote:
Al enig idee welke wah?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
ik wil een wah
als ik m'n oude amp verkocht heb koop ik een wah van dat geld
dus beter komt feedback snel met m'n nieuwe
Jammer dat het een Fender is, anders had ik misschien nog wel interesse, als het repareren van me auto tenminste niet te veel gaat kosten :Squote:Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
ik wil een wah
als ik m'n oude amp verkocht heb koop ik een wah van dat geld
dus beter komt feedback snel met m'n nieuwe
Ik heb al iemand die hem kooptquote:Op maandag 21 mei 2007 22:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Jammer dat het een Fender is, anders had ik misschien nog wel interesse, als het repareren van me auto tenminste niet te veel gaat kosten :S
Crybaby classic beviel erg goedquote:
Een Babylonische spraakverwarring waar menig gitarist al het hoofd over heeft gebroken.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen tremoloeffect. Dat is de tremoloarm op je gitaar. Als effect is dat vibrato.
Uiteraard, maar bij uitstek geschikt om als smartass mensen in gitaristenslowchattopics mee te verbeteren als je niks beters te melden hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Een Babylonische spraakverwarring waar menig gitarist al het hoofd over heeft gebroken.
Daar bestaan auto's voorquote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb al iemand die hem kooptmaar het duurt nog ff aangezien die ookv er weg woont
Ja ze hij moet uit amerika komen he, dat duurt ffquote:
Haha, dat meen je nietquote:Op maandag 21 mei 2007 22:59 schreef Aresdreams het volgende:
feedback en logistiek is iets dat niet bij elkaar past... ik wacht al bijna een jaar op me snaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |