Zal wel komen omdat ik wat moe ben maar je bedoelt dus een gewoon stok kaarten?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Vroeger bij mn ex trokken we iedere dag een kaart van de dag. Ze had gewoon een regulier kaartspel aan de boven een onderkant (dus niet voor en achterkant) een text geschreven. Die texten had ze ergens vandaan, en uiteraard kan ik dat nu niet meer vinden. Ik heb nu voor me dus een pen een een vers pak kaarten liggen, maar wie helpt me aan de texten?
Wil ik best doen maar dat gaat me niet lukken in 1 avondquote:
Nee, dit doe ik niet uit mijn hoofd, ik heb die teksten "geerfd"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
Interessant Lilith Wicca. Doe je dit allemaal uit je hoofd of doe je copy-paste?
ga slapen jijquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:29 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Ja, zoals er ook mensen zijn die in een stok kaarten het bijbelverhaal lezen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:32 schreef cerror het volgende:
Wat een hippie bullshit.
Een speelkaart bepaalt je dag?
Ik hoop dat je er wat mee kuntquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Helemaal super, bedankt voor het vele werk wat je hier in hebt gestoken
* Alexxxxx is dit topic nu aan het uitprinten
Zou goed kunnen, misschien moet je gewoon eens volgens die methode proberen dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:16 schreef nokwanda het volgende:
die laatsten klinken een beetje als de Lenormand patronen
Dat dus!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:36 schreef draculettetje het volgende:
wow lillith! wat een super uitleg! Goed idee om dit soort dingen weer op te pakken trouwens
en nok dank voor het aangeven van
nah.. eerst zelf mee spelen voor ik iets op een ander probeer, en dan nog eerst voor een vriendin of zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
Iemand al bijzondere trekkingen gedaan?
Ik ga het proberen![]()
De hele stok.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef draculettetje het volgende:
gebruik je nu wel de hele stok of alleen de hofkaarten?
Ik denk dat ik iets niet snap want dit lijkt erg makkelijk.quote:
Waarom zou het moeilijk moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets niet snap want dit lijkt erg makkelijk..
Het leek me iets wat niet zo heel simpel isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou het moeilijk moeten zijn dan?
Dus de betekenis onthouden en interpreteren van alleen de hofkaarten lijkt je moeilijker dan de interpretatie van een hele stok?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het leek me iets wat niet zo heel simpel is
Je mist dat mijn post niet alleen over die quote ging.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus de betekenis onthouden en interpreteren van alleen de hofkaarten lijkt je moeilijker dan de interpretatie van een hele stok?
Wat mis ik nou?
Ik raak je ook even kwijtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je mist dat mijn post niet alleen over die quote ging..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je mist dat mijn post niet alleen over die quote ging..
drom communiceer ik dat met mensen die ik vertrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
in dat geval is het ook niet zo heel simpel. Er zijn heel veel combinaties mogelijkdie van invloed zijn op elkaar en net een andere interpretatie geven. En het kennen van al die kaarten met betekenissen zodat je het ook leert interpreteren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
drom communiceer ik dat met mensen die ik vertrouw
hou je mail morgen ff in de gaten
Het kan beide, als je begint met een vraagstelling/probleem geeft de eerste kaart aan wat het voor impact heeft op jou.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:02 schreef draculettetje het volgende:
og even een vraagje, bij het openleg patroon, begin je dan met een vraagstelling en / of probleem of laat je die bepalen door de eertse kaart? of kan het beide?
dank jequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Het kan beide, als je begint met een vraagstelling/probleem geeft de eerste kaart aan wat het voor impact heeft op jou.
Leg je hem gewoon neer dan vertelt de eerste kaart wat jouw probleem kan zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |