quote:"Een dag later (maandag – red.) werd het feest nog eens dunnetjes over gedaan. Wat heet! Een volle Grote Markt, met meer dan 10.000 mensen en een huldiging zonder een wanklank. Daarbij is een groot compliment aan onze eigen spreekstalmeester Koen Janssen, die op een voortreffelijke manier voor de juiste sfeer en aankondigingen zorgde, op z’n plaats.”
bron: FC Groningen
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef Grunner het volgende:
Dan zal ik mijn mening over de huldiging ook nog maar even geven.
Ik vond het één grote teleurstelling. De club heeft weer eens niet naar de supporters geluisterd. Die flapdrol met z'n microfoon had er de ballen verstand van en lulde constant het gezang dood. Vervolgens wilde hij zelf af en toe ook nog wat inzetten, maar omdat hij totaal geen kaas heeft gegeten van wat er bij ons gezongen wordt kwam er niet meer uit dan bedankt dit en bedankt dat. En dan ook nog zelf een lied voor Holla bedenken... De hele Grote Markt viel stil als hij al niet uitgelachen werd. Daarnaast leek het meer op een concert van Jannes waar toevallig de selectie en supporters van FCG aanwezig waren. En als er eindelijk wat door de supporters zelf ingezet kon worden werd de volume van de muziek even opgevoerd. Als klap op de vuurpijl het Ajax-lied we are the champions... Vorig jaar was vele malen mooier omdat toen de supporters bepaalden wat er werd geroepen en gedaan, veel spontaner ook. Gelukkig had ik het afgelopen zondag al gevierd!
Idd, ik had liever een "echte" speech van Ron Jans gezien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Het mooiste moment was eigenlijk dat Ron Jans wat wilde zeggen, maar dat dat door het gezang niet kon. Dat was het enige moment dat de supporters bepaalden wat er gebeurde. Dat olijke grapje van Ron ("bedankt") vond ik vervolgens eerder jammerlijk dan leuk.
leuk filmpje, alleen wat een boutnummer zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb nu al afkickverschijnselen.. Weken lang geen wedstrijd..![]()
Dan maar youtube filmpjes kijken![]()
http://www.youtube.com/watch?v=1vAJNeng3Pk
http://www.youtube.com/watch?v=F9z2Q5H4QSQ
Ja, vooral bij dat 2e filmpje..quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
leuk filmpje, alleen wat een boutnummer zeg
same here, dat "bedankt" en het proberen stil te krijgen van de Grote Markt kwam veel te ingestudeerd over, jammer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Idd, ik had liever een "echte" speech van Ron Jans gezien.
Jammer.quote:Holla verhuurd aan FC Zwolle
Danny Holla speelt komend seizoen voor FC Zwolle. De 19-jarige middenvelder wordt voor één jaar verhuurd aan de club uit de Jupiler League. Zijn contract bij FC Groningen loopt tot medio 2008.
In een eerder stadium had de technische staf aangegeven zeer tevreden te zijn over de prestaties van Danny Holla bij de eerste selectie. De clubleiding gaf aan dat het voor zijn ontwikkeling wellicht beter zou zijn een seizoen verhuurd te worden. Danny Holla en FC Groningen hebben met FC Zwolle een akkoord bereikt over een huurcontract met de duur van één seizoen.
Danny Holla kwam in 2002 van FC Omniworld en doorliep de bovenbouw van de jeugdopleiding van FC Groningen. Afgelopen seizoen speelde hij wekelijks in Jong FC Groningen en kwam hij tot tien officiële duels in het eerste elftal. Hij speelde onder meer de laatste play-offduels tegen FC Utrecht.
Bron: FC Groningen
Heracles en de Graafschap wilden Holla ook huren, maar geen garantie op een basisplaats geloof ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:23 schreef venomsnake het volgende:
Het is nu dus officieel,
[..]
Jammer.![]()
Hij kan prima mee op het hoogste niveau, had liever gezien dat hij gewoon bij de selectie bleef.
Als je hem dan toch verhuurd vraag ik me af of er geen eredivisieclub is die hem wou huren..
Naja, ben er niet blij mee om eerlijk te zijn.
Tja, dan schiet je er idd nog niets mee op. Hij heeft bewezen dat hij mee kan op eredivisie niveau.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heracles en de Graafschap wilden Holla ook huren, maar geen garantie op een basisplaats geloof ik.
Naar het schijnt heeft hij een clausule in zijn contract staan waarin Groningen een optie heeft staan om hem met 2 jaar te verlengen. Dat zal dus ook wel zeker gaan gebeurenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat ze het contract niet verlengen tot 2010, Groningen is altijd ontzettend laat met onderhandelingen over nieuwe contracten, daar waar andere clubs heel snel al die dingen openbreken en weer opnieuw verlengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |