abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49648139
Mooi dit.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:41:04 #77
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49654953
quote:
"Een dag later (maandag – red.) werd het feest nog eens dunnetjes over gedaan. Wat heet! Een volle Grote Markt, met meer dan 10.000 mensen en een huldiging zonder een wanklank. Daarbij is een groot compliment aan onze eigen spreekstalmeester Koen Janssen, die op een voortreffelijke manier voor de juiste sfeer en aankondigingen zorgde, op z’n plaats.”

bron: FC Groningen
pi_49654987
Dat is toch de marketingmanager van de FC?
pi_49655003
Overigens vond ik hem niet heel slecht, hij kon alleen niet zingen
pi_49655357
tvp
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:00:21 #81
179879 natasishere
FCgroningen.net
pi_49658300
was echt super daar! lekkere sfeer
Je Eigen FCgroningen email-adres + startpagina??
kijk op www.fcgroningen.net
pi_49686341
Dan zal ik mijn mening over de huldiging ook nog maar even geven.

Ik vond het één grote teleurstelling. De club heeft weer eens niet naar de supporters geluisterd. Die flapdrol met z'n microfoon had er de ballen verstand van en lulde constant het gezang dood. Vervolgens wilde hij zelf af en toe ook nog wat inzetten, maar omdat hij totaal geen kaas heeft gegeten van wat er bij ons gezongen wordt kwam er niet meer uit dan bedankt dit en bedankt dat. En dan ook nog zelf een lied voor Holla bedenken... De hele Grote Markt viel stil als hij al niet uitgelachen werd. Daarnaast leek het meer op een concert van Jannes waar toevallig de selectie en supporters van FCG aanwezig waren. En als er eindelijk wat door de supporters zelf ingezet kon worden werd de volume van de muziek even opgevoerd. Als klap op de vuurpijl het Ajax-lied we are the champions... Vorig jaar was vele malen mooier omdat toen de supporters bepaalden wat er werd geroepen en gedaan, veel spontaner ook. Gelukkig had ik het afgelopen zondag al gevierd!
pi_49686533
Mjah zo hadden wij dat ook een beetje eigenlijk. Heb wel kunnen lachen om de spelers afzonderlijk, maar de rest...mwah.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:04:53 #84
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49687241
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef Grunner het volgende:
Dan zal ik mijn mening over de huldiging ook nog maar even geven.

Ik vond het één grote teleurstelling. De club heeft weer eens niet naar de supporters geluisterd. Die flapdrol met z'n microfoon had er de ballen verstand van en lulde constant het gezang dood. Vervolgens wilde hij zelf af en toe ook nog wat inzetten, maar omdat hij totaal geen kaas heeft gegeten van wat er bij ons gezongen wordt kwam er niet meer uit dan bedankt dit en bedankt dat. En dan ook nog zelf een lied voor Holla bedenken... De hele Grote Markt viel stil als hij al niet uitgelachen werd. Daarnaast leek het meer op een concert van Jannes waar toevallig de selectie en supporters van FCG aanwezig waren. En als er eindelijk wat door de supporters zelf ingezet kon worden werd de volume van de muziek even opgevoerd. Als klap op de vuurpijl het Ajax-lied we are the champions... Vorig jaar was vele malen mooier omdat toen de supporters bepaalden wat er werd geroepen en gedaan, veel spontaner ook. Gelukkig had ik het afgelopen zondag al gevierd!
Helemaal mee eens!

Het mooiste moment was eigenlijk dat Ron Jans wat wilde zeggen, maar dat dat door het gezang niet kon. Dat was het enige moment dat de supporters bepaalden wat er gebeurde. Dat olijke grapje van Ron ("bedankt") vond ik vervolgens eerder jammerlijk dan leuk.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:59:32 #85
179879 natasishere
FCgroningen.net
pi_49689590
hopelijk als ze straks de uefa cup winnen, dat ze WEL naar de supporters luisteren

ok beetje optimisme kan geen kwaad
pi_49693978
Het zag er wel gezellig uit op de grote markt, wel een beetje een oosterpark gehalte
Jammer dat ik buiten geen bierverkooppunt kon vinden Ging toen maar op het Zuiderdiep zitten waar de selectie ook nog langsreed in de bus!
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:12:59 #87
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_49696360
Het leukste moment van de huldiging vond ik eigenlijk nog wel het "Jullie ook bedankt!" van Paul Matthijs.

Dat zegt ook wel weer iets over de huldiging natuurlijk...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:53:16 #88
82589 S-Two
barba macacu
pi_49718834
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:04 schreef Grulez het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Het mooiste moment was eigenlijk dat Ron Jans wat wilde zeggen, maar dat dat door het gezang niet kon. Dat was het enige moment dat de supporters bepaalden wat er gebeurde. Dat olijke grapje van Ron ("bedankt") vond ik vervolgens eerder jammerlijk dan leuk.
Idd, ik had liever een "echte" speech van Ron Jans gezien.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_49719133
Ik heb nu al afkickverschijnselen.. Weken lang geen wedstrijd..

Dan maar youtube filmpjes kijken
http://www.youtube.com/watch?v=1vAJNeng3Pk

http://www.youtube.com/watch?v=F9z2Q5H4QSQ

alleen beetje jammer van die muziek door die filmpjes.

[ Bericht 12% gewijzigd door venomsnake op 24-05-2007 12:10:16 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:06:54 #90
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49719354
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb nu al afkickverschijnselen.. Weken lang geen wedstrijd..

Dan maar youtube filmpjes kijken
http://www.youtube.com/watch?v=1vAJNeng3Pk

http://www.youtube.com/watch?v=F9z2Q5H4QSQ
leuk filmpje, alleen wat een boutnummer zeg
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_49719501
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef don-diablo het volgende:

[..]

leuk filmpje, alleen wat een boutnummer zeg
Ja, vooral bij dat 2e filmpje..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:15:16 #92
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_49719661
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef S-Two het volgende:

[..]

Idd, ik had liever een "echte" speech van Ron Jans gezien.
same here, dat "bedankt" en het proberen stil te krijgen van de Grote Markt kwam veel te ingestudeerd over, jammer.

En kan iemand wat aan die Jannes doen, echt overal waar een feest is of iets anders te beleven valt komt die halve zool voorbij
Ga lekker zingen op een piratenfeest maar val mij en vele anderen er niet mee lastig
pi_49719964
Het is nu dus officieel,
quote:
Holla verhuurd aan FC Zwolle

Danny Holla speelt komend seizoen voor FC Zwolle. De 19-jarige middenvelder wordt voor één jaar verhuurd aan de club uit de Jupiler League. Zijn contract bij FC Groningen loopt tot medio 2008.

In een eerder stadium had de technische staf aangegeven zeer tevreden te zijn over de prestaties van Danny Holla bij de eerste selectie. De clubleiding gaf aan dat het voor zijn ontwikkeling wellicht beter zou zijn een seizoen verhuurd te worden. Danny Holla en FC Groningen hebben met FC Zwolle een akkoord bereikt over een huurcontract met de duur van één seizoen.

Danny Holla kwam in 2002 van FC Omniworld en doorliep de bovenbouw van de jeugdopleiding van FC Groningen. Afgelopen seizoen speelde hij wekelijks in Jong FC Groningen en kwam hij tot tien officiële duels in het eerste elftal. Hij speelde onder meer de laatste play-offduels tegen FC Utrecht.

Bron: FC Groningen
Jammer.

Hij kan prima mee op het hoogste niveau, had liever gezien dat hij gewoon bij de selectie bleef.
Als je hem dan toch verhuurd vraag ik me af of er geen eredivisieclub is die hem wou huren..
Naja, ben er niet blij mee om eerlijk te zijn.
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:35:39 #94
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49720458
Die hadden ze er beter bij kunnen houden just in case
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:40:32 #95
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49720643
FC Groningen zal hem nog wel gaan missen volgend seizoen.
pi_49720755
Ik ben dr ook niet blij mee. Ja, we zitten ruim in de middenvelders, maar de laatste weken kon je wel zien dat ie prima mee kon en als je ff dunne bezetting hebt, hij een goeie vervanger is.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:52:13 #97
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49721063
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:23 schreef venomsnake het volgende:
Het is nu dus officieel,
[..]

Jammer.

Hij kan prima mee op het hoogste niveau, had liever gezien dat hij gewoon bij de selectie bleef.
Als je hem dan toch verhuurd vraag ik me af of er geen eredivisieclub is die hem wou huren..
Naja, ben er niet blij mee om eerlijk te zijn.
Heracles en de Graafschap wilden Holla ook huren, maar geen garantie op een basisplaats geloof ik.

Wat ik niet snap is dat ze het contract niet verlengen tot 2010, Groningen is altijd ontzettend laat met onderhandelingen over nieuwe contracten, daar waar andere clubs heel snel al die dingen openbreken en weer opnieuw verlengen
pi_49730656
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:52 schreef Prosac het volgende:

[..]

Heracles en de Graafschap wilden Holla ook huren, maar geen garantie op een basisplaats geloof ik.
Tja, dan schiet je er idd nog niets mee op. Hij heeft bewezen dat hij mee kan op eredivisie niveau.
Bij Zwolle dus waarschijnlijk basisspeler, maar wel een niveautje lager..

Mooi filmpje trouwens op degroehel.com Nijland en zijn speech..
Klik
Andere muisknop, doel opslaan als..
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:53:44 #99
179879 natasishere
FCgroningen.net
pi_49732784
als we dan toch met filmpjes gaan gooien, doe ik ook mee:

http://www.youtube.com/watch?v=2MhxvBhmVgk
:P
pi_49734376
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:52 schreef Prosac het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat ze het contract niet verlengen tot 2010, Groningen is altijd ontzettend laat met onderhandelingen over nieuwe contracten, daar waar andere clubs heel snel al die dingen openbreken en weer opnieuw verlengen
Naar het schijnt heeft hij een clausule in zijn contract staan waarin Groningen een optie heeft staan om hem met 2 jaar te verlengen. Dat zal dus ook wel zeker gaan gebeuren
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')