Toch leuk dat we een basisspeler van Leverkusen hebben weten weg te kapen toen hij even in een mindere periode zat. De laatste tijd speelt hij alles en nu dus weer geselecteerd voor Zweden.. Volgend seizoen dus te bewonderen in de Euroborg..quote:Stenman geselecteerd voor Zweden
Fredrik Stenman, de nieuwe aanwinst van FC Groningen, is geselecteerd voor het Zweedse nationale team dat op 2 en 6 juni EK-kwalificatieduels speelt tegen respectievelijk Denemarken (uit) en IJsland (thuis).
De linksback die de afgelopen twee seizoenen bij Bayer Leverkusen speelde en vanaf medio dit jaar vier jaar bij FC Groningen onder contract staat, speelde eerder twee interlands voor zijn vaderland. Hij deed dat op 25 mei en 16 augustus van het jaar 2006 in vriendschappelijke duels met Finland en Duitsland. In de tussenliggende periode maakte hij ook deel uit van de WK-selecite van Zweden.
Lijkt me een leuke aankoop inderdaad. Leuk dat een club als Groningen een redelijk jonge (24 jaar) Zweedse international voor 4 seizoen weet te strikken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Toch leuk dat we een basisspeler van Leverkusen hebben weten weg te kapen toen hij even in een mindere periode zat. De laatste tijd speelt hij alles en nu dus weer geselecteerd voor Zweden.. Volgend seizoen dus te bewonderen in de Euroborg..![]()
Hij heeft getekend in een periode dat hij veel op de bank zat bij leverkusen, Hij wil bij Groningen veel spelen en zich terug knokken in het Nationale team.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke aankoop inderdaad. Leuk dat een club als Groningen een redelijk jonge (24 jaar) Zweedse international voor 4 seizoen weet te strikken.
Ik had het al gelezen idd, toch jammer dat hij de FC heeft verlatenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:37 schreef methodmich het volgende:
Wellicht al gemeld, zo niet dan weten jullie het nu.
Doen ze goed..quote:FC Groningen in kruisfinale Eurovoetbal
GRONINGEN - FC Groningen staat op Tweede Pinksterdag in de kruisfinale van het Eurovoetbaltoernooi.
Nadat de ploeg zondag eerder met 3-1 had gewonnen van AZ, versloeg Groningen later op de dag Nacional met 1-0. Na de wedstrijd was er een klein opstootje op het veld. Enkele spelers van Nacional hadden onenigheid met een voetballer van de FC. De rust was snel weergekeerd.
quote:FC Groningen in finale Eurovoetbaltoernooi
GRONINGEN - FC Groningen heeft de finale van het Eurovoetbaltoernooi bereikt. Op de Esserberg won de ploeg met 2-0 van Heerenveen.
Tegen Slavia Praag.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:59 schreef Grulez het volgende:
Dat is natuurlijk altijd goed. Tegen wie moeten ze nu?
Clubjes als Heerenveen in de halvefinale enzo, dat gaat natuurlijk nergens over iddquote:Op maandag 28 mei 2007 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Geeft vooral aan hoe zwak bezet het toernooi is IMO
taxiquote:Op maandag 28 mei 2007 14:13 schreef Tim21 het volgende:
Hoe kom ik het makkelijkst van Grote Markt ('s middags sfeer proeven en voordrinken) naar het stadion?
met Taxi Henk 3,5 uur, een mckroket en mcflurry.quote:En hoe lang duurt die reis?
Groningen: We are programmed to receive.You can check-out any time you like,But you can never leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeave!'quote:En zijn er in de regel extra treinen naar de beschaving na avondwedstrijden. Ik zag dat normaal de laatste trein rond 22.00 uur gaat. Of dan om 05.02, wat ook geen probleem is. Toch ga ik liever er tussen in terug, examenuitslag enzo.
kun je beter lopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:58 schreef du_ke het volgende:
Gaat er geen bus richting euroborg?
ja, dat is lijn 20 europark dacht ikquote:Op maandag 28 mei 2007 14:58 schreef du_ke het volgende:
Gaat er geen bus richting euroborg?
quote:FC Groningen krijgt extra geld uit televisierechten
GRONINGEN - FC Groningen krijgt komend seizoen extra geld uit de televisierechten van de wedstrijden.
Reden daarvoor zijn de goede prestaties van de afgelopen jaren. Bovendien verdwijnt RKC uit de eredivisie, waardoor FC Groningen naar boven schuift op de ranglijst van eredivisieclubs.
FC Groningen krijgt een extra bedrag van 300.000 euro.
Ik weet ook niet precies hoe dat zit, maar volgens mij gaat het om prestaties over een laatste x aantal jaren. Als Groningen zeg maar de komende x aantal jaren beter presteert dan bv RKC vangen wij weer meer centen. Wat de termijnen zijn weet ik niet, zal wel om de 6 jaar oid zijn..quote:
quote:FC Groningen wint Eurovoetbaltoernooi
GRONINGEN - FC Groningen heeft de 31e editie van het Eurovoetbaltoernooi gewonnen. De Groningers wonnen met 2-0 van Slavia Praag.
Op het hoofdveld van de Esserberg in Haren bleek FC Groningen al na acht minuten na de aftrap de Tsjechen de baas, toen Stefan Nijland met een genadeloos afstandsschot de toon zette.
De eerste helft maakten de Tsjechen sowieso een uitgebluste indruk. Dat veranderde enigszins na rust, maar die revival bood geen soelaas meer. FC Groningen was duidelijk de sterkere van de twee. Vlak voor het einde maakte Sander Rozema het tweede doelpunt.
Het is de tweede maal dat Groningen het toernooi wint. Die eer viel de club eerder te beurt in 1986, toen de Groningers, ook met 2-0, wonnen van de DDR.
De prijsuitreiking vindt plaats rond 17.15 uur.
Zoonlief.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef MaxPower het volgende:
Nijland, familie van?
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef MaxPower het volgende:
Nog niet zo lang geleden was het Fernando Gago inderdaad, en zie nu eens...
quote:Vader FC-talent kreeg stadionverbod na vechtpartij
Vader Metaj krijgt een trap van een speler van National
GRONINGEN - De vader van FC Groningen-talent Shkodran Metaj heeft maandag een stadionverbod gekregen voor Eurovoetbal. Hij sloeg zondag enkele spelers van National uit Uruguay met een paraplu.
Door beide partijen is bij de politie geen aangifte gedaan. Vader Metaj heeft z'n zoon echter niet in de finale van het toernooi Eurovoetbal zien spelen.
De vader kwam zondagmiddag het veld van de Esserberg oprennen, na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen National. Hij sloeg daar met een grote paraplu op enkele spelers van National in. Hij kreeg vervolgens zelf een paar karatetrappen te verduren van een speler van National.
Het veld stond op dat moment al vol supporters en officials omdat enkele spelers elkaar begonnen te duwen en aan elkaars shirtjes trokken.
bron
donequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:59 schreef MaxPower het volgende:
haha, die kan ook wel ff in het randverschijnselentopic
weer eens iets anders dan een AK-47quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:01 schreef venomsnake het volgende:
Wat zal zijn zoon wel niet gedacht hebben toen zijn vader ineens kwam hakken met zijn plu?![]()
Ik heb ook van plek geruild met Noca, en ik heb maar 2 uur in de wacht gestaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef clauwheee het volgende:
Zo, ff van plek geruild voor het volgend seizoen bij de FC. Stond maar een half uurtje in de wacht
Bedankt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:02 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Ik heb ook van plek geruild met Noca, en ik heb maar 2 uur in de wacht gestaan
Het is maar goed dat die wachttijd niet in rekening gebracht wordt door mijn baasquote:
Je kunt op een paar biertje rekenen meneer Joager!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die wachttijd niet in rekening gebracht wordt door mijn baas![]()
Daar zeg ik natuurlijk geen NEE tegenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt op een paar biertje rekenen meneer Joager!
Kijk nu al uit naar het gehele interview,quote:Luis Suárez: 'Ik kan niet goed schieten'
Al in zijn eerste seizoen loodste de kleine Luis Suárez FC Groningen naar grote hoogten. Hij is de plaag van elke defensie en met hém heeft het noorden weer een echte held. Topclubs lonken, maar het wonderkind uit Uruguay weet dat nog vele lessen wachten.
In de nieuwe Voetbal International vertelt de twintigjarige dribbelaar over heden, verleden en toekomst. Suárez weet hoe hij het beste rendeert, namelijk 'mét ruimte en zonder opdrachten'. En die vrijheid heeft hij bij Groningen.
'Daarom ben ik ook zo blij met Ron Jans als trainer. Natuurlijk moet ik soms meer meeverdedigen of slimmer zijn in mijn keuzes, maar intussen krijg ik wél alle vrijheid acties te maken', aldus Suárez.
Ondanks zijn stormachtige doorbraak, weet Suárez dat hij nog veel moet leren. 'Ik kan niet goed schieten, dat moet beter. Hoe dat komt? Doordat ik altijd maar met de binnenkant van mijn voet wil afronden, terwijl daar minder kracht in zit. Ik ben jong en kan nog veel leren, met name van Nevland.'
In het uitgebreide interview met de publiekslieveling vertelt Suárez onder meer over zijn vracht aan gele kaarten, zijn valgrage gedrag en zijn beslissing om nog niet naar PSV te gaan.
vi.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |