Is dan echt technische consulting niet iets voor jou?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik weer richting Scheepsbouw, maar voor het begin weet ik het nog niet echt. Maakt me ook niet zoveel uit, ik ga het toch niet lang doen...
Jawel. Hebbu tipz?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is dan echt technische consulting niet iets voor jou?
maar ik vind bootjes echt leukquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zegt Stommy, die voor z'n werk in de IT zit, en voor de hobby in auto's.
Je mening is in ieder geval primaquote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar ik vind bootjes echt leuk
Ze zitten iig allebei in de "bouw". Daar wordt het vaak onder geschaard. Dank voor de tip.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef Xtreem het volgende:
DHV en Oranjewoud schieten me nu te binnen.... maar ik weet niet of zij ook richting bootjes zitten...
Alleen mijn mening?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mening is in ieder geval prima.
Hmm... Ik heb nog 2,5 jaar, tijd zat.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef Xtreem het volgende:
Moet je wel waarschuwen: Oranjewoud betaalt slecht...
Daarnaast heb je Groenewoud, maar die doen geloof ik meer logistiek...
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen oordeel vellen over je atletisch gebouwde lichaam.
Ik moet m'n edit tijd verbeteren.quote:
Da's nog best lang....quote:En 2,5 jaar ja.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef BoJo het volgende:
* BoJo weer heerlijk heeft uitgeleefd op Zandvoort![]()
![]()
en waarom rijd de 155 zo lekker en houd ie zich zo goed op het circuit? En ik doe echt niet zuinig ofzo, echt telkens doortrekken naar het rood en alle bochten in klappen.![]()
![]()
Ik moet er echt niet meer normaal woon/werk verkeer mee rijden want dat vind ie gewoon niet leuk
staat op de planning voor zaterdag. Wilde het al eerder doen maar omdat ik anderen naast mij financieel bij moest staan, had ik er zelf het geld niet voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]Hij loopt tenminste weer als vanouds
Kun je niet gewoon een goedkope bak halen voor woon-werk en de Alfa voor circuit/fun gebruiken?
Wat heb je op het oog dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
staat op de planning voor zaterdag. Wilde het al eerder doen maar omdat ik anderen naast mij financieel bij moest staan, had ik er zelf het geld niet voor.
Hij doet nog steeds moelijk bij starten hoor, maar daar heb ik ff tijdelijk een work around voor. Binnenkort ga ik ff een andere LMM uittesten.
Ik heb zin in de Ring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |