Mag ik 'm dan leegstrippen als ik 'm niet in de fik mag zettenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
staat op de planning voor zaterdag. Wilde het al eerder doen maar omdat ik anderen naast mij financieel bij moest staan, had ik er zelf het geld niet voor.
Hij doet nog steeds moelijk bij starten hoor, maar daar heb ik ff tijdelijk een work around voor. Binnenkort ga ik ff een andere LMM uittesten.
Ik heb zin in de Ring
Jep ik licht Ijsmeis zondag ochtend van haar bedquote:Op maandag 21 mei 2007 22:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat heb je op het oog dan?
En het is vast een dom onderdeeltje van 5 euro wat versleten is in de 155 en je de irritaties bezorgt
Jij ging trouwens alleen zondag naar de ring met ijsmeis toch? Zal met lexxx en lipje nog wel even afstemmen of we spoedig een hotelkamer kunnen reserveren voor za/zo
nee ik vertrouw je nietquote:Op maandag 21 mei 2007 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mag ik 'm dan leegstrippen als ik 'm niet in de fik mag zetten
Ga jij een keer mee naar Zandvoort mee met je MX5, ik ga binnenkort namelijk met de (nieuwe) 325 over het circuit lijkt mij wel leuk met zo'n MX5 erbijquote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]Hij loopt tenminste weer als vanouds
Kun je niet gewoon een goedkope bak halen voor woon-werk en de Alfa voor circuit/fun gebruiken?
quote:
Staat op de agenda voor dit jaar, alleen nog geen idee wanneerquote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ga jij een keer mee naar Zandvoort mee met je MX5, ik ga binnenkort namelijk met de (nieuwe) 325 over het circuit lijkt mij wel leuk met zo'n MX5 erbij
A->B met wat comfort een beter idee?quote:
zo'n 205 valt wel mee, aangezien ie nu binnen kan staan rot ie ook wat minder snel weg. En die vering eronder kan je gewoon met 60 over drempels knallenquote:
Ik kan misschien wel het 1 en ander regelen via Commijs even navragen hoe dat precies inelkaar zit.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Staat op de agenda voor dit jaar, alleen nog geen idee wanneer
Mogelijk pak ik een van de vrijrijden dagen mee, enige nadeel is dat ze momenteel alleen weekdagen geplanned hebben - daar kun je maar 2*20 minuten max rijden (toer-klasse).
Die drift ook voor DBM in de Falken R34 eh?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel het 1 en ander regelen via Commijs even navragen hoe dat precies inelkaar zit.
De coureur? Wat had je in gedachten?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel het 1 en ander regelen via Commijs even navragen hoe dat precies inelkaar zit.
Doe eenTerberg 205quote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n 205 valt wel mee, aangezien ie nu binnen kan staan rot ie ook wat minder snel weg. En die vering eronder kan je gewoon met 60 over drempels knallen![]()
"Welkom op het FOK! private messaging systeemquote:
Ik ga nu slapen, komt morgen welquote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
"Welkom op het FOK! private messaging systeem
Jouw private messaging systeem is nog niet geconfigureerd. Je kan daarom nog geen berichten ontvangen en versturen." dat?
[edit]Aangezet, denk ik[/edit]ICQ/MSN gebruiken is praktischer
Nicht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:20 schreef ook_gek het volgende:
hiiiiiiiiiiiiiii
Die goeie ouwe tijdquote:
Jajaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd
Goodluck, Qbus, slashme
Check.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:45 schreef Sjoewe het volgende:
Hihihi, ik ga nog even de discussie op scherp zetten.
Ik ben m'n snelheid kwijtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:52 schreef Sjoewe het volgende:
FB, WO topic
En WIjs.quote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:45 schreef Sjoewe het volgende:
Hihihi, ik ga nog even de discussie op scherp zetten.
ik durf mijn vrouwelijke kant te laten zienquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik daarvan ook een t-shirt heb besteld?
(![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |