abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2007 @ 19:56:54 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49619154
Whello

Mijn moeder is verslaafd, kei verslaafd aan roken. Wat ze ook probeert (pleisters,kauwgom, weet ik veel wat) ze komt er niet van af.

Nu heeft ze het in haar hoofd gehaald om de E-Sigaret te gaan bestellen.
quote:
De nieuwe Elektrische-sigaret is niet schadelijk voor uw gezondheid.
De nieuwe Elektrische-sigaret is niet schadelijk voor de gezondheid van de mensen om U heen.
De Elektrische sigaret en de Elektrische Sigaar zijn uitvoerig getest,
op deze producten is het CE keurmerk afgegeven waardoor U een CE-gekeurd product koopt.
Roken in rookvrije ruimtes is met onze producten toegestaan, de nadelen van het “gewone” roken zijn immers niet langer aanwezig.
Het “meeroken” is met onze producten verleden tijd, dit is vooral prettig voor Uw kinderen, collega’s en alle andere in Uw omgeving verkerende niet-rokers.
Bij onze producten zijn dan ook geen ontwenningsverschijnselen te verwachten omdat Uw lichaam wel de nicotine krijgt die het gewend was.
Met andere woorden: Wel het plezier van het roken maar niet de nadelen van de gewone sigaret of sigaar.
Daar moet je dus ampullen in doen. Licht,middel of zwaar. Nu vraag ik me af of er hier op FOK! mensen zijn die met dit ding ervaringen hebben. En zo ja, of je deze wilt delen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 21 mei 2007 @ 20:00:30 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_49619319
was een tijd geleden op het nieuws dus waarschijnlijk zal het wel werken
Long live music.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:01:22 #3
165512 MASD
Music is dead.
pi_49619364
je betaald trouwens maar eenmalig omdat je de sigaret kunt "opladen" via het stroomnet
Long live music.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:08:15 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49619684
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:01 schreef MASD het volgende:
je betaald trouwens maar eenmalig omdat je de sigaret kunt "opladen" via het stroomnet
ja,maar die ampulen moet je wel telkens kopen. Opzich IMHO niet door, als het maar echt beter is. Moeders heeft last van long emfyseem en moet dus echt stoppen
pi_49619751
denk dat je hiermee de nicotine verslaving houd, dus dat het niet werkt om te stoppen. laat haar anders een keer naar de huisarts gaan, vaak geven die medicijnen als je alle andere mogelijkheden wel hebt geprobeert. en ik heb het tot nu toe bij mijn schoonouders gezien dat dit wel werkt. ook al zitten er wel grote risico's aan
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_49619790
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja,maar die ampulen moet je wel telkens kopen. Opzich IMHO niet door, als het maar echt beter is. Moeders heeft last van long emfyseem en moet dus echt stoppen
Dan moet ze dat gewoon doen. Stoppen met roken is sowieso pure wilskracht
  maandag 21 mei 2007 @ 20:11:37 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49619844
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan moet ze dat gewoon doen. Stoppen met roken is sowieso pure wilskracht
ja en die wilskracht heeft ze dus niet echt vandaar deze optie
pi_49619860
Van de site:
quote:
Van drie pakjes CAMEL filter per dag ben ik nu overgestapt naar de E-Sigaar en ik gebruik nu ongeveer 1 nicotine ampul per dag
drie pakjes per dag?!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:12:40 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49619900
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef gothic-blackie het volgende:
denk dat je hiermee de nicotine verslaving houd, dus dat het niet werkt om te stoppen. laat haar anders een keer naar de huisarts gaan, vaak geven die medicijnen als je alle andere mogelijkheden wel hebt geprobeert. en ik heb het tot nu toe bij mijn schoonouders gezien dat dit wel werkt. ook al zitten er wel grote risico's aan
Siban e.d heeft ze al gehad, werkt geen fuck

Maar als de nicotine verslaving blijft,das IMHO niet zo erg. De teer e.d is toch funest voor dat long emfyseem ?
  maandag 21 mei 2007 @ 20:13:41 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49619961
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
Van de site:
[..]

drie pakjes per dag?!
De mijne rookt iets van 1.5 a 2 per dag
pi_49620039
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Siban e.d heeft ze al gehad, werkt geen fuck

Maar als de nicotine verslaving blijft,das IMHO niet zo erg. De teer e.d is toch funest voor dat long emfyseem ?
denk dat de nicotine ook niet goed is voor je lijf. maar als die siban niet werkt, dan heeft ze dus de wil niet om te stoppen, ook al moet ze wel stoppen. mijn schoonmoeder moest ook, en die heeft er ook bewust voor gekozen om te stoppen, vooral nadat ze zelf merkte hoe snel ze achteruit ging. en denk dus zelf dat als je de wil niet hebt, zown nepding ook niet helpt.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:17:07 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49620160
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

denk dat de nicotine ook niet goed is voor je lijf. maar als die siban niet werkt, dan heeft ze dus de wil niet om te stoppen, ook al moet ze wel stoppen. mijn schoonmoeder moest ook, en die heeft er ook bewust voor gekozen om te stoppen, vooral nadat ze zelf merkte hoe snel ze achteruit ging. en denk dus zelf dat als je de wil niet hebt, zown nepding ook niet helpt.
Neh de wil heeft ze echt niet. Ze roept 10000x per dag dat ze moet stoppen omdat ze anders doodgaat aan die longemfyseem van dr, maar 2 min daarna vrolijk een peuk opsteken onder het mom van "ja het lukt toch niet"

ze kan niet tegen die bijverschijnselen. Maar dat is net als met afkicken van suiker ; je moet er gewoon doorheen
pi_49620320
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Neh de wil heeft ze echt niet. Ze roept 10000x per dag dat ze moet stoppen omdat ze anders doodgaat aan die longemfyseem van dr, maar 2 min daarna vrolijk een peuk opsteken onder het mom van "ja het lukt toch niet"

ze kan niet tegen die bijverschijnselen. Maar dat is net als met afkicken van suiker ; je moet er gewoon doorheen
oftewel het is meer een gewoonte. laat haar eerst eens een keer proberen iets te minderen. in plaats van automatisch naar een sigaret grijpen er eerst over nadenken. en misschien iets van zoute staafjes op de tafel zetten, dat ze die kan pakken in plaats van die sigaret. of laat haar overstappen op zelfmaak sigaretten. doordat je dan elke keer er wat voor moet doen, doe je het ook niet zo snel als dat de sigaret al kant en klaar in een pakje zit.

en probeer het automatische langzaam aan te vervangen voor andere dingen, in plaats van een sigaret even naar de keuken lopen voor een glas water.

(ben nu trouwens wel ideeen aan het aanbrengen, maar ik rook zelf wel gewoon door )
  maandag 21 mei 2007 @ 20:22:27 #14
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_49620432
quote:

[..]

ken jij iemand die verslaafd was aan suiker?
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
  maandag 21 mei 2007 @ 20:22:31 #15
82136 Xennia
gekroond
pi_49620434
quote:

[..]

triest zeg, als een verslaving zo diep zit dat je weet dat je jezelf doodrookt.

Ik ben 2 maanden geleden gestopt en het was (is) niet makkelijk en toch viel het mee
  maandag 21 mei 2007 @ 20:24:15 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49620528
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:22 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:

[..]

ken jij iemand die verslaafd was aan suiker?
Ikzelf was,godzijdank
  maandag 21 mei 2007 @ 20:26:00 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49620608
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

oftewel het is meer een gewoonte. laat haar eerst eens een keer proberen iets te minderen. in plaats van automatisch naar een sigaret grijpen er eerst over nadenken. en misschien iets van zoute staafjes op de tafel zetten, dat ze die kan pakken in plaats van die sigaret. of laat haar overstappen op zelfmaak sigaretten. doordat je dan elke keer er wat voor moet doen, doe je het ook niet zo snel als dat de sigaret al kant en klaar in een pakje zit.

en probeer het automatische langzaam aan te vervangen voor andere dingen, in plaats van een sigaret even naar de keuken lopen voor een glas water.

(ben nu trouwens wel ideeen aan het aanbrengen, maar ik rook zelf wel gewoon door )
Heeft ze gedaan dat minderen. Van zware shag naar halfzwaar en van halfzwaar naar light. En toen zelfs naar extra light. Met erg weinig nicotine. Zelfmaak sigaretten doet ze al, die staafjes helpen ook niet, daar komt ze enkel van aan en ze rookt door.

Idemdito met dat water,ze zuipt het,zeikt er ontzettend veel van maar rookt gewoon door. Ook bij elke tegenslag of stress situatie gaat ze roken
  maandag 21 mei 2007 @ 20:27:25 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49620674
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

triest zeg, als een verslaving zo diep zit dat je weet dat je jezelf doodrookt.

Ik ben 2 maanden geleden gestopt en het was (is) niet makkelijk en toch viel het mee
Ze is ooit geloof ik 1 maand gestopt. Met acupunctuur en toen heeft ze zich door een collega laten overhalen om toch een peuk mee te roken. En sindsdien werkt niks meer

Laser behandeling niet,nog een x acupunctuur niet,siban niet,pleister,kauwgom,light shag allemaal werkt het geen flikker
pi_49620728
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heeft ze gedaan dat minderen. Van zware shag naar halfzwaar en van halfzwaar naar light. En toen zelfs naar extra light. Met erg weinig nicotine. Zelfmaak sigaretten doet ze al, die staafjes helpen ook niet, daar komt ze enkel van aan en ze rookt door.

Idemdito met dat water,ze zuipt het,zeikt er ontzettend veel van maar rookt gewoon door. Ook bij elke tegenslag of stress situatie gaat ze roken
maar het bewust zijn van elke sigaret dan? en minderen is niet van hogere categorie naar lager gaan, maar van 50 sigaretten naar 20 sigaretten gaan.

ik ben zelf trouwens geen voorstander van light sigaretten, het is even slecht en meestal rook je er veel meer door.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:31:20 #20
82136 Xennia
gekroond
pi_49620891
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ze is ooit geloof ik 1 maand gestopt. Met acupunctuur en toen heeft ze zich door een collega laten overhalen om toch een peuk mee te roken. En sindsdien werkt niks meer

Laser behandeling niet,nog een x acupunctuur niet,siban niet,pleister,kauwgom,light shag allemaal werkt het geen flikker
omdat het uiteindelijk op je wilskracht aankomt en die heeft ze niet, dus rookt ze zichzelf zieker. Misshien moet je haar eens vragen waarom roken voor haar belangrijker is dan het zien opgroeien van haar kinderen
  maandag 21 mei 2007 @ 20:33:23 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49621009
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef Xennia het volgende:

[..]

omdat het uiteindelijk op je wilskracht aankomt en die heeft ze niet, dus rookt ze zichzelf zieker. Misshien moet je haar eens vragen waarom roken voor haar belangrijker is dan het zien opgroeien van haar kinderen
Ik confronteer haar bij elke sigaret met het feit dat ze zichzelf dood rookt en dat ze fijne kankercellen kweekt. Volgens mij dringt het gewoon echt niet door
  maandag 21 mei 2007 @ 20:34:22 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49621059
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

maar het bewust zijn van elke sigaret dan? en minderen is niet van hogere categorie naar lager gaan, maar van 50 sigaretten naar 20 sigaretten gaan.

ik ben zelf trouwens geen voorstander van light sigaretten, het is even slecht en meestal rook je er veel meer door.
Soms heeft ze dagen dan is het stress en dan rookt ze 30, en soms is het rustig en rookt ze 20. Lager dat dat komt ze vrijwel niet. En minderen helpt natuurlijk ook niet, ze moet stoppen. En volgens mij is ze idd niet bewust van elke peuk die ze pakt.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:38:09 #23
67670 Skv
Cynist.
pi_49621231
Mijn oplossing om van het roken af te komen:
Rook twee slof peuken in een week op.

Daarna heb je zulke zere longen dat je een jaar later nog geen peuk aan wil raken.
Helaas rook ik zelf met uitgaan soms ook nog Na twee jaar helemaal niks te hebben gedaan..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:57:26 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49622142
ik heb dr net naar boven gehaald, stukjes voorgelezen waarin staat dat ze binnenkort aan het zuurstof komt als ze niet snel stopt met roken. Nu is ze bezorgt

Wedden dat ze zo weer een peuk opsteekt
pi_49622512
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef Qwea het volgende:
ik heb dr net naar boven gehaald, stukjes voorgelezen waarin staat dat ze binnenkort aan het zuurstof komt als ze niet snel stopt met roken. Nu is ze bezorgt

Wedden dat ze zo weer een peuk opsteekt
euhm het volgende is misschien niet zo geschikt voor mams, dus mams even omdraaien graag

aan de zuurstof komt ze toch wel want de longemfyseem is niet meer weg te krijgen, het heeft haar longen al verknalt, het enigste wat ze nu nog kan doen is het niet erger maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')