Daar moet je dus ampullen in doen. Licht,middel of zwaar. Nu vraag ik me af of er hier op FOK! mensen zijn die met dit ding ervaringen hebben. En zo ja, of je deze wilt delenquote:De nieuwe Elektrische-sigaret is niet schadelijk voor uw gezondheid.
De nieuwe Elektrische-sigaret is niet schadelijk voor de gezondheid van de mensen om U heen.
De Elektrische sigaret en de Elektrische Sigaar zijn uitvoerig getest,
op deze producten is het CE keurmerk afgegeven waardoor U een CE-gekeurd product koopt.
Roken in rookvrije ruimtes is met onze producten toegestaan, de nadelen van het “gewone” roken zijn immers niet langer aanwezig.
Het “meeroken” is met onze producten verleden tijd, dit is vooral prettig voor Uw kinderen, collega’s en alle andere in Uw omgeving verkerende niet-rokers.
Bij onze producten zijn dan ook geen ontwenningsverschijnselen te verwachten omdat Uw lichaam wel de nicotine krijgt die het gewend was.
Met andere woorden: Wel het plezier van het roken maar niet de nadelen van de gewone sigaret of sigaar.
ja,maar die ampulen moet je wel telkens kopen. Opzich IMHO niet door, als het maar echt beter is. Moeders heeft last van long emfyseem en moet dus echt stoppenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:01 schreef MASD het volgende:
je betaald trouwens maar eenmalig omdat je de sigaret kunt "opladen" via het stroomnet
Dan moet ze dat gewoon doen. Stoppen met roken is sowieso pure wilskrachtquote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,maar die ampulen moet je wel telkens kopen. Opzich IMHO niet door, als het maar echt beter is. Moeders heeft last van long emfyseem en moet dus echt stoppen
ja en die wilskracht heeft ze dus niet echtquote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan moet ze dat gewoon doen. Stoppen met roken is sowieso pure wilskracht
drie pakjes per dag?!quote:Van drie pakjes CAMEL filter per dag ben ik nu overgestapt naar de E-Sigaar en ik gebruik nu ongeveer 1 nicotine ampul per dag
Siban e.d heeft ze al gehad, werkt geen fuckquote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef gothic-blackie het volgende:
denk dat je hiermee de nicotine verslaving houd, dus dat het niet werkt om te stoppen. laat haar anders een keer naar de huisarts gaan, vaak geven die medicijnen als je alle andere mogelijkheden wel hebt geprobeert. en ik heb het tot nu toe bij mijn schoonouders gezien dat dit wel werkt. ook al zitten er wel grote risico's aan
De mijne rookt iets van 1.5 a 2 per dagquote:
denk dat de nicotine ook niet goed is voor je lijf. maar als die siban niet werkt, dan heeft ze dus de wil niet om te stoppen, ook al moet ze wel stoppen. mijn schoonmoeder moest ook, en die heeft er ook bewust voor gekozen om te stoppen, vooral nadat ze zelf merkte hoe snel ze achteruit ging. en denk dus zelf dat als je de wil niet hebt, zown nepding ook niet helpt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Siban e.d heeft ze al gehad, werkt geen fuck
Maar als de nicotine verslaving blijft,das IMHO niet zo erg. De teer e.d is toch funest voor dat long emfyseem ?
Neh de wil heeft ze echt niet. Ze roept 10000x per dag dat ze moet stoppen omdat ze anders doodgaat aan die longemfyseem van dr, maar 2 min daarna vrolijk een peuk opsteken onder het mom van "ja het lukt toch niet"quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
denk dat de nicotine ook niet goed is voor je lijf. maar als die siban niet werkt, dan heeft ze dus de wil niet om te stoppen, ook al moet ze wel stoppen. mijn schoonmoeder moest ook, en die heeft er ook bewust voor gekozen om te stoppen, vooral nadat ze zelf merkte hoe snel ze achteruit ging. en denk dus zelf dat als je de wil niet hebt, zown nepding ook niet helpt.
oftewel het is meer een gewoonte. laat haar eerst eens een keer proberen iets te minderen. in plaats van automatisch naar een sigaret grijpen er eerst over nadenken. en misschien iets van zoute staafjes op de tafel zetten, dat ze die kan pakken in plaats van die sigaret. of laat haar overstappen op zelfmaak sigaretten. doordat je dan elke keer er wat voor moet doen, doe je het ook niet zo snel als dat de sigaret al kant en klaar in een pakje zit.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh de wil heeft ze echt niet. Ze roept 10000x per dag dat ze moet stoppen omdat ze anders doodgaat aan die longemfyseem van dr, maar 2 min daarna vrolijk een peuk opsteken onder het mom van "ja het lukt toch niet"
ze kan niet tegen die bijverschijnselen. Maar dat is net als met afkicken van suiker ; je moet er gewoon doorheen
ken jij iemand die verslaafd was aan suiker?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh de wil heeft ze echt niet. Ze roept 10000x per dag dat ze moet stoppen omdat ze anders doodgaat aan die longemfyseem van dr, maar 2 min daarna vrolijk een peuk opsteken onder het mom van "ja het lukt toch niet"
ze kan niet tegen die bijverschijnselen. Maar dat is net als met afkicken van suiker ; je moet er gewoon doorheen
triest zeg, als een verslaving zo diep zit dat je weet dat je jezelf doodrookt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ikzelfquote:Op maandag 21 mei 2007 20:22 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
ken jij iemand die verslaafd was aan suiker?
Heeft ze gedaan dat minderen. Van zware shag naar halfzwaar en van halfzwaar naar light. En toen zelfs naar extra light. Met erg weinig nicotine. Zelfmaak sigaretten doet ze al, die staafjes helpen ook niet, daar komt ze enkel van aan en ze rookt door.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
oftewel het is meer een gewoonte. laat haar eerst eens een keer proberen iets te minderen. in plaats van automatisch naar een sigaret grijpen er eerst over nadenken. en misschien iets van zoute staafjes op de tafel zetten, dat ze die kan pakken in plaats van die sigaret. of laat haar overstappen op zelfmaak sigaretten. doordat je dan elke keer er wat voor moet doen, doe je het ook niet zo snel als dat de sigaret al kant en klaar in een pakje zit.
en probeer het automatische langzaam aan te vervangen voor andere dingen, in plaats van een sigaret even naar de keuken lopen voor een glas water.
(ben nu trouwens wel ideeen aan het aanbrengen, maar ik rook zelf wel gewoon door)
Ze is ooit geloof ik 1 maand gestopt. Met acupunctuur en toen heeft ze zich door een collega laten overhalen om toch een peuk mee te roken. En sindsdien werkt niks meerquote:Op maandag 21 mei 2007 20:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
triest zeg, als een verslaving zo diep zit dat je weet dat je jezelf doodrookt.
Ik ben 2 maanden geleden gestopt en het was (is) niet makkelijk en toch viel het mee
maar het bewust zijn van elke sigaret dan? en minderen is niet van hogere categorie naar lager gaan, maar van 50 sigaretten naar 20 sigaretten gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft ze gedaan dat minderen. Van zware shag naar halfzwaar en van halfzwaar naar light. En toen zelfs naar extra light. Met erg weinig nicotine. Zelfmaak sigaretten doet ze al, die staafjes helpen ook niet, daar komt ze enkel van aan en ze rookt door.
Idemdito met dat water,ze zuipt het,zeikt er ontzettend veel van maar rookt gewoon door. Ook bij elke tegenslag of stress situatie gaat ze roken
omdat het uiteindelijk op je wilskracht aankomt en die heeft ze niet, dus rookt ze zichzelf zieker. Misshien moet je haar eens vragen waarom roken voor haar belangrijker is dan het zien opgroeien van haar kinderenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze is ooit geloof ik 1 maand gestopt. Met acupunctuur en toen heeft ze zich door een collega laten overhalen om toch een peuk mee te roken. En sindsdien werkt niks meer
Laser behandeling niet,nog een x acupunctuur niet,siban niet,pleister,kauwgom,light shag allemaal werkt het geen flikker
Ik confronteer haar bij elke sigaret met het feit dat ze zichzelf dood rookt en dat ze fijne kankercellen kweekt. Volgens mij dringt het gewoon echt niet doorquote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
omdat het uiteindelijk op je wilskracht aankomt en die heeft ze niet, dus rookt ze zichzelf zieker. Misshien moet je haar eens vragen waarom roken voor haar belangrijker is dan het zien opgroeien van haar kinderen
Soms heeft ze dagen dan is het stress en dan rookt ze 30, en soms is het rustig en rookt ze 20. Lager dat dat komt ze vrijwel niet. En minderen helpt natuurlijk ook niet, ze moet stoppen. En volgens mij is ze idd niet bewust van elke peuk die ze pakt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
maar het bewust zijn van elke sigaret dan? en minderen is niet van hogere categorie naar lager gaan, maar van 50 sigaretten naar 20 sigaretten gaan.
ik ben zelf trouwens geen voorstander van light sigaretten, het is even slecht en meestal rook je er veel meer door.
euhm het volgende is misschien niet zo geschikt voor mams, dus mams even omdraaien graagquote:Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef Qwea het volgende:ik heb dr net naar boven gehaald, stukjes voorgelezen waarin staat dat ze binnenkort aan het zuurstof komt als ze niet snel stopt met roken. Nu is ze bezorgt
Wedden dat ze zo weer een peuk opsteekt
Maar als ze nu stopt, hoeft ze toch niet aan het zuurstof? Godsamme, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm het volgende is misschien niet zo geschikt voor mams, dus mams even omdraaien graag
aan de zuurstof komt ze toch wel want de longemfyseem is niet meer weg te krijgen, het heeft haar longen al verknalt, het enigste wat ze nu nog kan doen is het niet erger maken.
mijn schoonmams heeft longemfyseem, en er is niets meer aan te doen, ze moest stoppen om het niet nog erger te maken. zodra ik en vriend ook het huis uit zijn (woon bij mn schoonouders in, en ja dat gaat goed) gaan hun ook verhuizen, omdat ze nu 3 hoog zonder lift wonen, en dat voor haar eigenlijk niet meer haalbaar is. ze kan eigenlijk al niet meer naar het winkelcentrum lopen, wat op (ik gok) 500 meter afstand is. dus ja hou daar rekening mee.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar als ze nu stopt, hoeft ze toch niet aan het zuurstof? Godsamme, ik zie het al helemaal voor me.
*moeders loopt trap af*
*hijg hijg hijg*
*Qwea waar is mn zuurstof! mn zuurstof snel!*
*Qwea brengt zuurtstof*
*huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuughghghghghg*
Zo , nu kan mams er weer ff tegenaan
Jezus, nou de mijne kan gelukkig nog wel naar het winkelcentrum lopen. Ik snap niet dat ze niet inziet dat ze moet stoppen. Dan is ze een dag gestopt, dan krijgt ze afkick verschijnselen en dan gaat ze toch weer halen. En als je dan al dr geld afpakt (Ja,dat heb ik gedaan sue mequote:Op maandag 21 mei 2007 21:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
mijn schoonmams heeft longemfyseem, en er is niets meer aan te doen, ze moest stoppen om het niet nog erger te maken. zodra ik en vriend ook het huis uit zijn (woon bij mn schoonouders in, en ja dat gaat goed) gaan hun ook verhuizen, omdat ze nu 3 hoog zonder lift wonen, en dat voor haar eigenlijk niet meer haalbaar is. ze kan eigenlijk al niet meer naar het winkelcentrum lopen, wat op (ik gok) 500 meter afstand is. dus ja hou daar rekening mee.
probeer het dan eens compleet de andere kant op te doen, vooral niet op letten, en als ze toch erom vraagt (wat vind jij er nou van qwua?) alleen zeggen: ik ben het er niet mee eens, maar het is jouw leven, dus jij verknalt het maar mooi, maar ik kom je niet over een half jaar helpen met de zuurstoftanks)quote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, nou de mijne kan gelukkig nog wel naar het winkelcentrum lopen. Ik snap niet dat ze niet inziet dat ze moet stoppen. Dan is ze een dag gestopt, dan krijgt ze afkick verschijnselen en dan gaat ze toch weer halen. En als je dan al dr geld afpakt (Ja,dat heb ik gedaan sue me) dan gaat ze bij mensen bietsen
![]()
helpt ook geen reetquote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
probeer het dan eens compleet de andere kant op te doen, vooral niet op letten, en als ze toch erom vraagt (wat vind jij er nou van qwua?) alleen zeggen: ik ben het er niet mee eens, maar het is jouw leven, dus jij verknalt het maar mooi, maar ik kom je niet over een half jaar helpen met de zuurstoftanks)
Volgens mij realiseert je moeder zich niet wat de gevolgen van longemfyseem zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
helpt ook geen reetWat we allemaal wel al niet hebben geprobeerd
me opa had t ook en is nu dood omdat het ongeneeselijk is, en je snel achteruit gaat met roken erbij.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
bronquote:Tegenslag verkopers elektrische sigaret
KERKDRIEL – Het plan van het Nederlandse bedrijf Densom’s om een winkelketen te starten voor de verkoop van elektrische sigaretten heeft een flinke tegenslag opgelopen. Het product is vooralsnog illegaal omdat het als een medicijn wordt gezien.
Dat meldt BN/De Stem. Densom’s heeft een winkel in het Belgische Brasschaat en wilde een netwerk van twaalf zaken in de Benelux opbouwen. Daarnaast wordt het apparaat verkocht bij het kantoor van het bedrijf in Kerkdriel en via internet. De Voedsel- en Warenautoriteit heeft nu bepaald dat de status van het product die van een geneesmiddel is, waardoor het product eerst ter goedkeuring moet worden voorgelegd aan de Commissie Beoordeling Geneesmiddelen.
Dat heeft Densom’s niet gedaan. Als het CBG bovendien toestemming zou geven, mag het apparaat alleen op doktersrecept bij de apotheek worden verkocht. De elektrische sigaret is een op een sigaret lijkend staafje, met daarin een elektrische verdamper en een ampul met water en nicotine. Iedere keer als er een trekje wordt genomen aan het staafje komt er een stootje nicotine en waterdamp vrij, waardoor het effect lijkt op roken. Dit echter zonder de negatieve effecten op de gezondheid voor de roker.
Ik ga altijd even wandelen als ik ga roken... Dus dat hoeft niet altijd handig te zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 15:25 schreef nicoo het volgende:
je moet jezelf bezig houden, zodra je je gaat vervelen ga je roken, je moet iets blijven doen wandelen schijnt heel goed te helpen tegen de behoefte aan een sigaret al is het maar 5 minuten
Joah, helpt niet. Het enige wat dr -misschien- zou shockeren is iemand die ze redelijk kent die dood zou gaan aan longemfyseem ende roken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:50 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Heb je moeders wel eens die smerige longplaatjes laten zien? is er sowieso iets wat je moeder écht zou shockeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |