Neequote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef Cootz het volgende:
Hallo allemaal, mag ik ook meedoen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar die feestdag heeft wel een specifieke naam!!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:36 schreef ChrisJX het volgende:
Start of spring break?
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij het in gebruik nemen van de Gregoriaanse kalender is de datum ook wat naar voren geschoven hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken geen feestjes in de lente...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goei lichtje ging er branden!!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:49 schreef Neleos het volgende:
Groundhog Day
Dat is in ieder geval het goede continent.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:59 schreef ElizabethR het volgende:
Algerije?
Elizabethquote:Op maandag 21 mei 2007 21:59 schreef ElizabethR het volgende:
Hi WAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is een buurland, net als Algerije.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef ScottTracy het volgende:
Mali?
Gek mensquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Elizabethom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je staat bovenaan, zoals het hoort!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh nee, dat gebeurt nietquote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ik stop er binnenkort dan ook mee.
ElizabethR + 1quote:Op maandag 21 mei 2007 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
Mauretanië??
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef Yurithemaster het volgende:
oog van de sahara
Niet zo ongeduldig jijquote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er zijn tien minuten voorbij, hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
Niet zo ongeduldig jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inmiddels is hij offlinequote:Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef ScottTracy het volgende:
Laat Yuri even broeden op een schitterende vraag.
Jeejquote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop