Daar is mijn slot te klein voor... wel om het achterwiel ja. Of zo. Ja, ongeveer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zet 'em altijd gewoon in het rek, zodat er al niemand bij het voorwiel kan komen, en dan een hangslot door achterwiel en om de verticale stang heen. Gaat al 2 jaar goed.
Nu moet ik even een stukje hout vinden
In een dorpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is nu de beste manier om je fiets vast te zetten?
Ja, hoi. De stad is mij lief.quote:
Zie je mij al met een inbussleutel op zak?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, en je zadel meenemen werkt ook btwwel ff inbussleutel op zak hebben
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zie je mij al met een inbussleutel op zak?
Je ziet jezelf toch niet met een zadel onder de arm de kroeg binnenlopen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, en je zadel meenemen werkt ook btwwel ff inbussleutel op zak hebben
Denk ik wel ja, maar ja wat wil je ook met een auto waar onderweg de onderdelen van dreigen af te vliegen als je te snel rijdtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Of ben ik de enige die altidj een multitool, duct tape en tie-wraps bij zich heeft?
Ik ga zo ook. Trusten!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga op bed. Wil morgen even een reisje maken
Trusten![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je ziet jezelf toch niet met een zadel onder de arm de kroeg binnenlopen?![]()
Goede zaakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga zo ook. Trusten!
Morgen om 10 uur bij [edit: lalala] afgesproken, geloof het of niet..
Omdat je in de kroegen in Grunn al moeite zat hebt om je jas ergens kwijt te kunnen laat staan een zadel.quote:
't Gaat jou niet snel te ver hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
En het is pas TMI als je uitgebreid gaat zitten mijmeren over het klitlikbeestje van de paarse gelly tarzan.
Neem je ook een statief mee en gebruik je hem als stoelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat je in de kroegen in Grunn al moeite zat hebt om je jas ergens kwijt te kunnen laat staan een zadel.
Maar gelukkig kan ik te voet de stad in.
Sex is niet iets om je voor te schamen. Sex is heiligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Gaat jou niet snel te ver hè?
Voor de derde keer, ik ga slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |