quote:
Nee. Ik heb geen idee wie er allemaal meelurkenquote:
Laat jij je dingen verbieden?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik mocht niet op barren staan buikdansen van je hè?
Dat doet me terugdenken aan de tijd in groep 2 toen ik buikdansles kreeg in de klas van een mevrouwquote:Op maandag 21 mei 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft Groningen trouwens mogelijkheden tot buikdanslessen?
Naam, adres, telefoonnummer van die mevrouw?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:57 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Dat doet me terugdenken aan de tijd in groep 2 toen ik buikdansles kreeg in de klas van een mevrouw
Wow, waarom weet ik dat nog
Ik zou me - als ik jou was - nog even beperken tot een klein publiek. ( Lees; mij. )quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik mocht niet op barren staan buikdansen van je hè?
Volgens mij waren het zelfs 2! Uit het verre oosten ofzo!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naam, adres, telefoonnummer van die mevrouw?
Als mijn vriendje het niet tof vindt dat ik half naakt met m'n heupen sta te schudden op een bar, dan doe ik dat niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen idee wie er allemaal meelurkenVoor hetzlefde geld ineens een tante van me of zo!
[..]
Laat jij je dingen verbieden?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als mijn vriendje het niet tof vind dat ik half naakt met m'n heupen sta te schudden op een bar, dan doe ik dat niet.
Ik ga wel naast de bar staan.
Grapje, lieverd..
Je had hem met dat bord op zn kop moeten meppen ipv gewoon te gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed bezig waarmee, eigenlijk?
Dat je een nieuwe hobby zoektquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed bezig waarmee, eigenlijk?
Dagonet is wel eens sjaggo ja, maar Misstique is meestal de vrolijkheid zelvequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:36 schreef Peterselieman het volgende:
Lekker positief modje hebben we hier![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:46 schreef Luco het volgende:
Hoerenzooi... Ga ik 1 keer op de fiets naar het station, kom ik net terug, is verdomme m'n ACHTERWIEL gejat... Nee, niet mijn hele fiets, want daar heb je niks aan, nee, meneer de dief besluit ALLEEN het achterwiel mee te nemen, want dat is makkeljiker...
tyfuszooi!!!
Door frame en wiel werkt het beste volgens mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is nu de beste manier om je fiets vast te zetten?
Ik zet 'em altijd gewoon in het rek, zodat er al niemand bij het voorwiel kan komen, en dan een hangslot door achterwiel en om de verticale stang heen. Gaat al 2 jaar goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is nu de beste manier om je fiets vast te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |