o.k. brian heeft amanda in haar kont geneuktquote:
ohh, vroeg me al af waar die bel vandaan kwamquote:
Hij leek me best wel erg ver ernaastquote:
Nee hij was echt raak..quote:
Jazeker...t was een van de deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 serie palma-->Liekequote:Op maandag 21 mei 2007 20:03 schreef Sanne het volgende:
Is er een youtube van Palma en "de klap"?
ik had het geluid erg laag staan door al dat geschreeuwquote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hij was echt raak..![]()
Of Talpa moet zo ver gaan dat ze zelfs geluiden bij de live beelden monteren natuurlijk...![]()
Ow heerlijk verheug me er nu al op!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jazeker...t was een van de deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 serie palma-->Lieke
Ga der wel ff voor zitten ..tis een van deze dertienquote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ow heerlijk verheug me er nu al op!
Dood aan Palma!!! Wat een tering teef.
Ongekend laag ja,quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Skazminko het volgende:
De inhoud van de uitzending was van ongekend niveau.
Popcorn klaar zet!!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga der wel ff voor zitten ..tis een van deze dertien
Er is toch niemand erger dan Palma?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
Hoewel ik een lichte voorkeur heb voor Lieke maakt het me nou ook weer niet zo héél veel uit wie de klappen krijgt. Feit is dat er in ieder geval genoeg gebeurt de laatste weken.
Ze begon er notabene zelf over en maakt er vervolgens een groot drama vanquote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef Chowi het volgende:
Die discussie wat betreft de anale seks lijkt me frustrerend als je degene bent die het betreft.
De hersenen van Amanda zijn geloof ik nog niet dusdanig volgroeid dat ze de consequenties van haar daden kan inzien.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze begon er notabene zelf over en maakt er vervolgens een groot drama van![]()
Ze moet idd nog een beetje leren het een en ander te anaalyserenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
De hersenen van Amanda zijn geloof ik nog niet dusdanig volgroeid dat ze de consequenties van haar daden kan inzien.
True. En goeie woordspeling.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moet idd nog een beetje leren het een en ander te anaalyseren![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |