Een vrouw die omgebouwd is naar man ja?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, ik vat de boel wel ff samen dan.
Edwin ging vroeger door het leven als Edwina. Daar had hij veel succes mee op feestjes en partijen.
Leuk voor hemquote:Op maandag 21 mei 2007 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, ik vat de boel wel ff samen dan.
Edwin ging vroeger door het leven als Edwina. Daar had hij veel succes mee op feestjes en partijen.
Of een ex-travestiet. Of transseksueel. Geen idee eigenlijk wat hij/zij vroeger was.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef klabbakus het volgende:
Een vrouw die omgebouwd is naar man ja?
quote:
scheelt weinig geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef Suikeroom het volgende:
val dood Palma
en ik maar denken dat het door de drank kwamquote:
Dat wordt crackelé. ('k weet niet hoe je 't schrijft)quote:Op maandag 21 mei 2007 19:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je zou daar maar de muur aan het verfen zijn![]()
Roken, drank en schreeuwen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het door de drank kwam![]()
De media verdaaid altijd allesquote:Op maandag 21 mei 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
meer dan 35 kilo
weegt ze nog maar 60 kilo dan?
Cynix!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mag zeker niet hopen dat haar tepels er af rotten?
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik vind mijn borsten gewoon niet mooi"
Chirurg: "Nee klopt"
De logica van Brian is elke keer weer mind blowing.quote:
Ik vat het niet meer, wat heeft Amanda niet gezegd?quote:
Hoe kom je daarbijquote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef Sanne het volgende:
Hebben ze anale seks gehad?
en hij blowt toch niet he?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
De logica van Brian is elke keer weer mind blowing.
Sorry, Tas haalt het laagste in me boven.quote:
Yep.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef Sanne het volgende:
en hij blowt toch niet he?
dit komt gewoon uit zijn eigen brain zeg maar, zonder hulpmiddelen?
Iets dat eindigt op pam?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
en hij blowt toch niet he?
dit komt gewoon uit zijn eigen brain zeg maar, zonder hulpmiddelen?
dat Amanda en Brian anale sex hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:41 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vat het niet meer, wat heeft Amanda niet gezegd?
spam ?quote:
Eerst spugenquote:
Dat begrijp ik eigenlijk ook niet.quote:
Die neemt afscheid van haar oude borsten.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Zit Tas zwaar aan de tranquillizers?
Ze is zo rustig.
Ik zit ook tegen uitgestreken smoelen te kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef HiDiHo het volgende:
wtf gebeurt er nou weer ?
geen breedbeeld meer?
Amanda zit de laatste paar dagen wat moeilijker en bovendien is der haar aan het uitvallen...1 + 1 + 1 =quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef Sanne het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die anale seks?
Weet iemand dat?
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit ook tegen uitgestreken smoelen te kijken
en wie heeft wie in zijn reet geneukt?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een anale complotten. Wie zei nou wat?
Is weer terug naar normaal beeld.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit ook tegen uitgestreken smoelen te kijken
Oh, te vroeg gejuichd.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Zit Tas zwaar aan de tranquillizers?
Ze is zo rustig.
Ik weet alleen dat eric het bij nico probeerdequote:
o.k. brian heeft amanda in haar kont geneuktquote:
ohh, vroeg me al af waar die bel vandaan kwamquote:
Hij leek me best wel erg ver ernaastquote:
Nee hij was echt raak..quote:
Jazeker...t was een van de deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 serie palma-->Liekequote:Op maandag 21 mei 2007 20:03 schreef Sanne het volgende:
Is er een youtube van Palma en "de klap"?
ik had het geluid erg laag staan door al dat geschreeuwquote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hij was echt raak..![]()
Of Talpa moet zo ver gaan dat ze zelfs geluiden bij de live beelden monteren natuurlijk...![]()
Ow heerlijk verheug me er nu al op!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jazeker...t was een van de deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 serie palma-->Lieke
Ga der wel ff voor zitten ..tis een van deze dertienquote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ow heerlijk verheug me er nu al op!
Dood aan Palma!!! Wat een tering teef.
Ongekend laag ja,quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Skazminko het volgende:
De inhoud van de uitzending was van ongekend niveau.
Popcorn klaar zet!!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga der wel ff voor zitten ..tis een van deze dertien
Er is toch niemand erger dan Palma?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
Hoewel ik een lichte voorkeur heb voor Lieke maakt het me nou ook weer niet zo héél veel uit wie de klappen krijgt. Feit is dat er in ieder geval genoeg gebeurt de laatste weken.
Ze begon er notabene zelf over en maakt er vervolgens een groot drama vanquote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef Chowi het volgende:
Die discussie wat betreft de anale seks lijkt me frustrerend als je degene bent die het betreft.
De hersenen van Amanda zijn geloof ik nog niet dusdanig volgroeid dat ze de consequenties van haar daden kan inzien.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze begon er notabene zelf over en maakt er vervolgens een groot drama van![]()
Ze moet idd nog een beetje leren het een en ander te anaalyserenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
De hersenen van Amanda zijn geloof ik nog niet dusdanig volgroeid dat ze de consequenties van haar daden kan inzien.
True. En goeie woordspeling.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moet idd nog een beetje leren het een en ander te anaalyseren![]()
Als die duidelijk wordt uitgezonden kan de rest van de HH er ook niet meer omheen dat het wél gebeurd is. 's Kijken of de houding naar Palma toe dan hetzelfde blijft.quote:
Ja dat was weer een fijne.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef Copycat het volgende:
"Ik ben niet degene die zich in haar kont laat neuken."
Een kleine 16 miljoen mensen weten níet wat ze missen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:32 schreef tong80 het volgende:
Ik heb weer genoten. Dat mensen hier niet naar kijken is echt onbegrijpelijk.
Ik kan het echt niet handelen. Serieus niet. Mijn vriendin kijkt wel en dan vlucht ik naar boven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:32 schreef tong80 het volgende:
Ik heb weer genoten. Dat mensen hier niet naar kijken is echt onbegrijpelijk.![]()
Eeeh, élke dag begint met 15 minuten herhaling.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een saaie aflevering gister zeg een kwartier lang was het dezelfde discussie
Ja, jij wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:52 schreef shmoopy het volgende:
We zitten in het verkeerde topic.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:52 schreef shmoopy het volgende:
We zitten in het verkeerde topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |