Inderdaad, die vielen zo tegen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Liever de Kaiser Chiefs dan de White Stripes![]()
Dat van de Kaiser Chiefs wordt helaas bevestigd door de podcast van Lowlands.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:12 schreef alkaholic63 het volgende:
de Kaiser Chiefs komen definitief niét naar Lowlands.
Zij spelen elders op dat moment.
Wie wél bevestigd zijn, MAlle Peitje & the Bimbo’s en het succes van een paar jaar terug :-(…. the White Stripes.
Bron http://www.low-lands.nl
Ja dat. Als we dan toch Nederlandse hypes nemen, doe dan Aux Raus.quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat we zowel Aux Raus als die crackhoertjes gaan begroeten als Essentawardwinnaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja dat. Als we dan toch Nederlandse hypes nemen, doe dan Aux Raus.
Stuk leuker dan dat talentloze gerag van 2 crackhoertjes.
Binnenkort zullen al die Europese data in augustus wel officieel gecancelt wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Niek. het volgende:
Waarom staat het nog steeds op de site van de kaiser chiefs dan?
18 Aug 07 Biddinghuizen, Netherlands Lowlands
http://www.kaiserchiefs.co.uk/index.php?month=2007-08&s=tour
* Nosh ziet de gouden combinatie van teksten over abortussen gekrijst over gabberbeats voor zich.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat we zowel Aux Raus als die crackhoertjes gaan begroeten als Essentawardwinnaar
En een tent voor emo's, zonder licht. Daar zijn ze allergisch voor ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef vanBnaarC het volgende:
komt er ook een tent waar alle gothics in mogen en waar dan scheermesjes uitgedeeld worden.
Je weet![]()
Yep, naast de tent waar alle stuiteraars kunnen OD-en met pilletjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef vanBnaarC het volgende:
komt er ook een tent waar alle gothics in mogen en waar dan scheermesjes uitgedeeld worden.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef tomttt het volgende:
The White Stripes mogen wel komen. Die waren in 2004 fantastischVooral Jack White, wat een geluid kreeg hij uit zijn gitaar
![]()
Ik ben 1 keer echt een tent uitgegaan vanwege het veel te harde, schelle geluid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:16 schreef vanBnaarC het volgende:
Oordoppen neem ik wel mee dit jaar, want bij sommige bands was de muziek echt niet normaal meer zo hard.![]()
Ik sluit niet uit dat ik het zo tof vond, kwam door mijn dronkenschap.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nieuwe oortjes aan laten meten? Wat was dat een vals gebeuren
Ja, die komt naast de tent voor zielige figurenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef vanBnaarC het volgende:
Je weet![]()
Om jou te pestenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Leonos het volgende:
Ik wil KC![]()
Waarom werden ze dan eerst wel bekend gemaakt?
Zo dacht ik er in 2005 ook over, maar wat een ellende zeg. Ik ben na enkele nummers maar naar Heather Nova gaan kijken, klonk stukken beter. En zag er ook aangenamer uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef Debsterr het volgende:
Het zou wel echt SUPERvet zijn als QOTSA ook komt.
Die band heb je de 30 andere keren nog niet gezien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Leonos het volgende:
Ik wil KC![]()
Waarom werden ze dan eerst wel bekend gemaakt?
M'n vriend vond het toen wel helemaal geweldig, dus die meningen zijn verdeeld danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo dacht ik er in 2005 ook over, maar wat een ellende zeg. Ik ben na enkele nummers maar naar Heather Nova gaan kijken, klonk stukken beter. En zag er ook aangenamer uit.
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef Fiama het volgende:
[..]
Die band heb je de 30 andere keren nog niet gezien?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef Aoristus het volgende:
waarom staat Radiohead eigenlijk niet in de lijst. Ik dacht dat zij ook op LL zouden optreden
Muzikaal was het een dikke 10 maar de show was een 0. Stonden maar als zoutzakken te kijken. Klonk wel erg tof!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n vriend vond het toen wel helemaal geweldig, dus die meningen zijn verdeeld dan.
fuck de show, die lui zijn topmuzikantenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Muzikaal was het een dikke 10 maar de show was een 0. Stonden maar als zoutzakken te kijken. Klonk wel erg tof!
en hoe de fuck weet jij dat nou als je er niet bij wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik ben echt blij dat ik in 2004 bij Less Than Jake stond, terwijl de Witte Streepjes in de Alpha het meest waardeloze optreden van heel Lowlands gaven
Klik even een aantal topics van toen openquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef Laton het volgende:
[..]
en hoe de fuck weet jij dat nou als je er niet bij was
o je bedoelt bravo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Yep, naast de tent waar alle stuiteraars kunnen OD-en met pilletjes
Ik vond het ook erg goed.. maar het is nu eenmaal traditie in deze topicreeks om dat optreden van toen af te branden....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:34 schreef Laton het volgende:
ik vond het fantastischtis gewoon mode om het te bashen. net als het mode is altijd bohemian rhapsody te stemmen
Had je naar Noorderslag moeten komen dit jaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
* Nosh ziet de gouden combinatie van teksten over abortussen gekrijst over gabberbeats voor zich.
[afbeelding].
Net alsof het niet een enorme flater was om de White Stripes toen de Alpha te laten afsluiten. Minstens 90% van het aanwezige publiek vond het een aanfluiting, zo slecht was het.....die traditie is er niet voor niets.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg goed.. maar het is nu eenmaal traditie in deze topicreeks om dat optreden van toen af te branden....
volgens mij was het geld de grootste reden tot scepsis en afkraakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
vond alleen wel dat ze voor dat geld wat leukers hadden kunnen halen
Dat was toch iets van 3 of 4 ton?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
Seriously, het is zo irritant als mensen bandnamen vertalenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef Leonos het volgende:
Ik vind het iig geweldig dat de witte strepen komen
die ja, voor tiga-sletjes enzo...als mensen de witte streepjes in de Alpha slecht vonden dan moeten ze het even vergelijken met Tiga in de Bravo...ongelooflijk wat een slecht optreden en slecht geluid...het resoneerde in drievoud uit de maat van de tentzeilen af toen...quote:
Okay, dat is ook waarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:59 schreef Laton het volgende:
het is pas irritant als mensen zich aan elkaar irriteren
Integratiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Seriously, het is zo irritant als mensen bandnamen vertalen.
Ja, het is beter dat mensen zich aan elkaar ergeren, of dat mensen elkaar irriteren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:59 schreef Laton het volgende:
het is pas irritant als mensen zich aan elkaar irriteren
beetje maassen na pratenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het is beter dat mensen zich aan elkaar ergeren, of dat mensen elkaar irriteren.
Om maar even irritant te zijn.
Voor een band in Alpha die dan zogenaamd zo slecht was, was het wel teringdruk.... Daarbij... misschien zijn ze nu wel goed. Eens een slecht optreden betekent niet altijd een slecht optreden....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Net alsof het niet een enorme flater was om de White Stripes toen de Alpha te laten afsluiten. Minstens 90% van het aanwezige publiek vond het een aanfluiting, zo slecht was het.....die traditie is er niet voor niets.
Best als ze weer komen, maar zet ze lekker wat vroeger in de Alpha of laat ze de Grolsch afsluiten....voor de mensen die dat saaie en valse gedoe wel kunnen waarderen![]()
Tja en dan hadden ze misschien wel iets leuks gehaald wat alle zeikerds hier mooi vinden, maar waar jij geen hol aan had gevonden... zeg nu zelf.. wat maakt het uit... je MOET er niet gaan kijken....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
Dat is volgens mij nooit officieel bevestigd, maar vooral wel erg benadrukt door mensen die het ruk vonden.....quote:
Waar staat dat ze niet kunnen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef Dupje het volgende:
Ben ik weer, TVP, enne, waarom is KC doorgestreept?
Want ik weet voor 99% zeker dat ze wel komen. punkr heeft ze gemaild, en ze komen. Dusja.
Verder blijken The White Stripes ook genoemd te worden in de Llowcast, terwijl die wrs niet eens kunnen.
Omdat ze dat zeiden in de Llowcast.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef Dupje het volgende:
Ben ik weer, TVP, enne, waarom is KC doorgestreept?
't Wordt toch genoemd in de Llowcast. Dat komt van Lowlands zelf, dus geloof 't nou maar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Dupje het volgende:
maar het is volgens mij onzin dat de KC niet
Ik vind dat van KC ook maar vaag, het staat op hun eigen website....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
't Wordt toch genoemd in de Llowcast. Dat komt van Lowlands zelf, dus geloof 't nou maar.
Omdaaaat.. ze in het warretje warenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:22 schreef rubbereend het volgende:
maar waarom zeggen ze van Lowlands dat de KC niet komen terwijl Lowlands ze helemaal niet eens bevestigd heeft?
quote:Smeets over Pinkpop
Ook dat andere traditionele festivalvoedsel vindt nog altijd gretig aftrek: bier. En drinken kunnen ze best in Limburg. “We hebben wel het beste bier van Nederland,” zegt Smeets trots. “Al valt het best mee met het drankgebruik op Pinkpop. Gemiddeld kopen Pinkpopbezoekers per persoon per dag vier consumpties. Dat is inclusief colaatjes. Er zijn dus mensen die helemaal niks drinken, of alleen maar water. Water uit de kraan is op Pinkpop gratis.” Op dronkenschap zit het festival sowieso niet te wachten. “We geven strikte instructies: geen drank voor dronken mensen. En als er signalen zijn dat een groep zich dronken gedraagt, ga ik zelf het podium op om ze toe te spreken.”
Hmmm misschien het verkeerde topicquote:
Mwoa, het is nauwelijks gekoeld, doe dan maar Grolsch, dat is het beste te drinken op een lauwe temperatuur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar ze hebben wel goed bier: Brand.
Lowlands heeft Grolschquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar ze hebben wel goed bier: Brand.
Pinkpop is anders, maar ook leuk. Ben je er wel eens geweest?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee, ik wilde even aan mij medelowlanders laten zien hoe tof Pinkpop is.
Festivalpils.quote:
Met de temperatuur was vorig jaar niks mis hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mwoa, het is nauwelijks gekoeld, doe dan maar Grolsch, dat is het beste te drinken op een lauwe temperatuur.
Grolschquote:
Nee, maar ik vond 't zo'n bizar bericht dat ik het even wilde delen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pinkpop is anders, maar ook leuk. Ben je er wel eens geweest?
Oke... als dat je dag goed maakt zal ik niet meer zeurenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond 't zo'n bizar bericht dat ik het even wilde delen.
Laat me nou gewoon een beetje pesten, he.![]()
Inderdaad, niks mis met Brand of Grolsch, goddank zijn ze afgestapt van Dommelsch op Lowlands...dat getuigde echt van weinig smaak...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef peaceman het volgende:
Festivalbier is wat minder, maar dan nog liever Grolsch of Brand dan Oranjeboom of Dommelsch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |