Het kruis heeft niets met engeland te makenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef toma het volgende:
Bij Inter vragen ze om Engelse inbreng ?
wel een mooi shirt
Stadswapen van Milaanquote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef toma het volgende:
Bij Inter vragen ze om Engelse inbreng ?
wel een mooi shirt
Mooi shirt,, lijkt net als van dit seizoen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Vind je?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:01 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Mooi shirt,, lijkt net als van dit seizoen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ook het eerbetoon aan Camp Nou is fraai.
Yep,, ik heb alleen maar neppequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Toch ander shirt van Barca dan Hung had gepost
Valt moeilijk te zeggen. Als ze teruggaan naar de oude nieuwe stijl met geel-zwart...quote:
Ik hoop dat het shirt ook de verkoop in gaat zonder Unicef erop. Het shirt van dit seizoen heb ik ook zonder Unicef opdruk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef Trancelocator het volgende:
Dat van Barça is gaver dan van dit seizoen, maar dat maakt het alleen maar jammerder dat er Unicef op staat.
Denk ik niet eerlijk gezegd, geen supporter die ik ken is eraan gewend geraakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:44 schreef BB-boy het volgende:
Ik denk dat het als opstap voor een betalende sponsor bedoelt is. Nu raken de supporters een beetje gewend aan een "besmet" shirt zodat er bij een betalende sponsor minder gemor zal ontstaan.
Maar goed dat is mijn theorie.
TERING WAT IS DIT EEN GEILE SHIRTquote:Op maandag 28 mei 2007 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het kruis heeft niets met engeland te maken
Het kruis is gewoon het wapen van Milaan.
AC Milan heeft het ook ooit als logo op het shirt gehad:
[afbeelding]
quote:
Waar zijn ze dan bevestigd?quote:
Dortmund dus toch! SCHITTEREND! Benieuwd of ik komend seizoen mooiere tenues ga zien! Hoewel het tenue van vorig jaar natuurlijk nóg mooier was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef Hung-05 het volgende:
Valenciennes (Club van Patrick Paauwe):
[afbeelding]
Dorthmund(inmiddels gepresenteerd):
[afbeelding]
[afbeelding]
Neues BVB-Trikot vom Champions-League-Sieg 1997 inspiriert
[29.05.] Mit einem neuen Design wartet das BVB-Heimtrikot für die kommende Saison 2007/08 auf. Das Trikot wird von einem kräftigen Gelbton auf dem Torso dominiert. Die Ärmel sind schwarz gehalten, ebenso wie der Kragen und der schwarze Balken auf der Brust, auf dem das Sponsoren-Logo gut sichtbar platziert sein wird.
mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dortmund dus toch! SCHITTEREND! Benieuwd of ik komend seizoen mooiere tenues ga zien! Hoewel het tenue van vorig jaar natuurlijk nóg mooier was.
[afbeelding]
Misschien voor een vrouwentoernooi net als dat Argentina-shirt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:26 schreef sjimz het volgende:
Over deze shirts ben ik sceptisch, omdat euro 2008 nog ver weg is, maar ik post ze toch maar:
[afbeelding]
Nee, omdat ze wel in een euro 2008 stand stonden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien voor een vrouwentoernooi net als dat Argentina-shirt?
Ik vind het toch raar dat alleen de shirtjes van madrid het teamgeist logo (de voetbal op de linkermouw) van afgelopen seizoen hebben, plus het feit dat er nog siemens op staat. Ik zie ook nergens dat de shirtjes officieel gepresenteerd zijn, dus ik wacht nog even af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Uitshirt heeft het ook, sjimz. Dus het zou zomaar kunnen. Als je goed kijkt is het rechts ook het standaard Adidasmodel.
Dat is zeker waar. We zien het wel idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar dat alleen de shirtjes van madrid het teamgeist logo (de voetbal op de linkermouw) van afgelopen seizoen hebben, plus het feit dat er nog siemens op staat. Ik zie ook nergens dat de shirtjes officieel gepresenteerd zijn, dus ik wacht nog even af.
Ja Denemarken is het shirt dat naast die van Frankrijk staat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Denemarken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |