Ohja, ok, Ik dacht dat die eerste ook Rode Ster was. Magoed, ik zat goed qua landquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:58 schreef don-diablo het volgende:
jepzz eerste is het nationale shirt en de 2e en 3e zijn van rode ster idd.
volgens mij zijn die retroshirts alleen in de fanshop verkrijgbaar, probeer het anders in fanshop centrum eens (Lijnbaan)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:25 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben op zoek naar het groen-witte retro shirt van Feyenoord, in de Fey-shop hadden ze alleen een maatje m... Op de een of andere manier staan zelfs de graafschap en vvv bij de online retro winkels, maar niet Feyenoord. Iemand een idee?
![]()
ik bedoelde meer qua kwaliteit (heb nog geen nieuw model gezien)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vind je dat nieuwe model nou echt mooi?![]()
Het zijn sowieso allemaal fotoshops van hetzelfde shirt (zie de vouwlijnen)quote:
Nieuw model is oa Ajax-uit, l'OM uit de laatste post van het vorige topic.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik bedoelde meer qua kwaliteit (heb nog geen nieuw model gezien)
oudere Adidas shirts vond ik altijd wel mooi
ja, da's wel lelijk die streep iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nieuw model is oa Ajax-uit, l'OM uit de laatste post van het vorige topic.
Uitshirt ook niet, dat geheel wit is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, da's wel lelijk die streep idd
gelukkig heeft Milan dat niet (thuisshirt iig)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tja, veel photoshop .
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef MaxPower het volgende:
Binnenkort maar eens een Brazilie-shirtje met Alves kopen, zodra zijn rugnummer bekend is.
Sorry Meneer Voetbalshirts aller tijde!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef sjimz het volgende:
Al lang hung-05.
Beter lees je even alle topics door, want het enige wat je doet is fotosjops posten en degene die wel origineel zijn hebben er al gestaan.
Gevonden! Stadionshop, heb er wel tijdens werktijd voor op en neer moeten rijden vanuit Den Haag...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij zijn die retroshirts alleen in de fanshop verkrijgbaar, probeer het anders in fanshop centrum eens (Lijnbaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |