ZO dit is hem dn:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:16 schreef mcyodogg het volgende:
Voorproefje nieuw Chelsea uitshirt. 14 juni de volledige versie.
[afbeelding]
die heb je al eerder gepost, maar ik wacht wel af tot ie definitief is gepost om te zien of et em is.quote:
Mooi shirt !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:52 schreef Garudo het volgende:
Scunthorpe Utd New Shirts 2007/2008
Home
[afbeelding]
Away
[afbeelding]
(Scunthorpe is een ploeg die net gepromoveerd is naar de Championship van Engeland)
Nee, want die is groen en het nieuwe uitshirt zou geel zijn.quote:
Beetje Barca neppenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, want die is groen en het nieuwe uitshirt zou geel zijn.
Barca nept Chelseaquote:

quote:Chelsea has a great tradition of wearing yellow and we wanted to push the barriers by introducing a new twist on the traditional shade. This is where electricity yellow came in!
ow dat wist ik nietquote:
Maar stel dat het een lelijke grote kraag isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben van plan dit jaar weer eens een Ajax-thuisshirt te kopen, indien een kraagje en doorlopende rode baan aanwezig is. Maar volgens de geruchten is dat het geval.
Ik hoop op zoiets:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar stel dat het een lelijke grote kraag is
die heb ik nog, die is best wel heel oudquote:
Inter lijkt enorm fake, dat is geen blauw meer maar paarsquote:
Volgens mij krijgt Inter een nieuwe logo ivm een jubileum.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:29 schreef ruud_fr het volgende:
niet eens het officiële logo
[afbeelding]
of is het een nieuw logo?
Hebben ze toch ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:06 schreef J.Herrer het volgende:
Inter zou toch zo'n 'Engelse vlag' op het shirt krijgen?
Ja, 2002 volgens mij. Maar ik heb er spijt van dat ik het shirt destijds niet heb gehaald.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
die heb ik nog, die is best wel heel oud![]()
Dat is tevens het 'nieuwste' Ajax shirt dat ik heb. Het verandert altijd zo weinig, lijkt nu nog op elkaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, 2002 volgens mij. Maar ik heb er spijt van dat ik het shirt destijds niet heb gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |