quote:Op maandag 21 mei 2007 18:17 schreef farceman het volgende:
Heb zo'n fijn voorgevoel dat Brian vanavond pijn gaat lijden
Staat mij ook bij, maar ik kan me geen concrete woorden of een gesprek herinneren.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:21 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar dat wel 'ns horen vertellen. Maar kan me vergissen, hoor. Had vaak moeite om Syl te bljven volgen.en zo.
Syl heeft vroeger wel nare dingen meegemaakt waarover ze niet wilde vertellen, ik had altijd de indruk dat dat met haar vader te maken had?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:21 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar dat wel 'ns horen vertellen. Maar kan me vergissen, hoor. Had vaak moeite om Syl te bljven volgen.en zo.
Ze is toch misbruikt door hem?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Syl heeft vroeger wel nare dingen meegemaakt waarover ze niet wilde vertellen, ik had altijd de indruk dat dat met haar vader te maken had?
Scanman01 en ik beoefenen zeer uiteenlopende disciplines. Ook daarbuiten hebben wij niet meer gemeen dan onze belangstelling voor tieten. Ik zou het dan ook op prijs stellen niet meer met Scanman01 in één post genoemd te worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Das gemeen, ik mag Demins wel, glimlach soms ook wanneer hij in vorm is en kittig schrijft.![]()
Maar Scanman01 is de absolute topper hier.![]()
Dat was gissen hier, ook is er wel aan drankmisbruik van haar vader gedacht.quote:
Volgens mij was hij er nooit voor haar.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:24 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat heeft ze nooit uitgesproken, maar ook ik heb dat vermoeden gehad.
Vroeg ik me eerder ook al af. Kunnen we hopen op iets spannends...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:24 schreef Dark het volgende:
Waarom eten ze zo vroeg?
Meestal eten ze pas tegen 8 uurquote:Op maandag 21 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeg ik me eerder ook al af. Kunnen we hopen op iets spannends...
Syl heeft gezegd dat hij problemen met drank had. Tenminste, ik heb het haar horen en zien zeggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat was gissen hier, ook is er wel aan drankmisbruik van haar vader gedacht.
Maar wat weten we hier allen niet.
hebben ze de rest van de avond om ziek te wezenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:24 schreef Dark het volgende:
Waarom eten ze zo vroeg?
moet je horen wie het zegt.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:05 schreef petraa het volgende:
E: Je mag blij zijn dat Huub je helpt, voor hetzelfde geldt had hij gezegd doeiiiiii.
Het was meer omdat ze vanaf haar 18e jaar hem uit eigen keuze niet meer had willen zien en spreken, wat dat vermoeden bij een aantal streamers opriep.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was hij er nooit voor haar.
Dat bedoel, waarom zou ik haar dan zielig moeten vinden?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
En Jaap, en Brrrian, en Amanda... ze hebben allemaal verteld dat ze vroeger op school zijn gepest. Wat maakt dat met Huub en Lieke daar nog bij, het merendeel van de bewoners een verleden heeft waarin ze zijn gepest. Lieke is dus beslist geen uitzondering in dat geval.
Interessanter is de vraag, waarom juist mensen die vroeger (volgens eigen zeggen) zijn gepest, nu deel willen nemen aan juist een pestshow?![]()
Durf je wel nu hij er niet is.....quote:Op maandag 21 mei 2007 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Iedere suggestie dat Scanman01 ooit één geestige post heeft bewerkstelligd werp ik verre van mij!
Waarom mensen nu juist daar aan meedoen.. Wie weet er nu beter hoe je iemand moet krenken dan iemand die zelf altijd gekrenkt is...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat bedoel, waarom zou ik haar dan zielig moeten vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |