Was slechts een reactie op wat hem wel gelukt was, verder walg ik ook van Eric. Van mij mag de villa naar twee mensen gaan Huub of Jaap. En voorlopig is dat nog steeds Huub, aangezien praktisch het hele programma om hem draaid (verhaallijnen e.d)quote:Op maandag 21 mei 2007 17:48 schreef Day het volgende:
[..]
Dat van Huub was zo fucking voorspelbaar en z'n Natrasha-act is te triest voor woorden. Waarom denk je dat ze weg is?
Ik zou zeggen, maak er een dolle boel van!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Tas wil alles, een terugkom feestje, en gedagzegfeestje.
Allemaal feestjes met haar als middelpunt.
Het ergste vind ik dat Huubje haar meer en meer gebruikt op een wijze waarop hij Loco afbrandt.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:49 schreef riri het volgende:
lieke weet wat alleen staan en dat anderen haar aanvallen betekent...dat voelt ze hier in het huis ook
haar energie gaat zitten in haar hoofd boven water houden en daarom kan ze zich niet focussen op wat er om haar heen gebeurt,ze is te sterk bezig zichzelf te verdedigen.
Het is heel erg belangrijk dat Lieke het schild om haar heen laat vallen waardoor ze de energie op een goede manier voor zichzelf kan gebruiken
Waarom is dat dan gebeurd? Waarom staat ze alleen, waarom vallen mensen haar aan? Dat is wel erg toevallig dat dat dan ook weer hier gebeurt.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:49 schreef riri het volgende:
lieke weet wat alleen staan en dat anderen haar aanvallen betekent...dat voelt ze hier in het huis ook
haar energie gaat zitten in haar hoofd boven water houden en daarom kan ze zich niet focussen op wat er om haar heen gebeurt,ze is te sterk bezig zichzelf te verdedigen.
Het is heel erg belangrijk dat Lieke het schild om haar heen laat vallen waardoor ze de energie op een goede manier voor zichzelf kan gebruiken
Ja...dat is toevallig met Lieke gebeurt ja....misschien had je een beetje beter op moeten letten dan had je dat geweten.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke gepest? Het ergste wat ze in haar leven heeft meegemaakt is dat haar vader een keer instortte. Dat vertelde ze op de vraag van Eric wat ze had meegemaakt. Meer was er gewoon niet.
Lieke is toch nog door niemand echt aangevallen? Natasha, Brian en Amanda doen eigenlijk best normaal tegen haar. De enige die het haar moeilijk maakt is Huub en daar gaat al haar energie in zitten. En in die belachelijke ruzies met Palma.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:49 schreef riri het volgende:
op sommige momenten ...................quote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef riri het volgende:
[..]
Ja...dat is toevallig met Lieke gebeurt ja....misschien had je een beetje beter op moeten letten dan had je dat geweten.
Daardoor is haar gedrag op sommige momenten zo
Nee, hoezo?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
daWeasel lees jij ook al boeket en libelle soms?
Precies, ik denk dat haar opstelling, uitstraling etc. de oorzaak is.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waarschijnlijk had ze toen ook al zo n grote bek en loensde ze ,maar ja gelukkig is dat later goedgekomen en vinden mannen haar fris en spannend; ze draagt geen onderbroek, claimt, stelt eisen en weet een programma met livestreams te verpesten met haar eeuwig zeikstem. en baai de wee ze leest uiteraard geen libelle
Doe niet zo mal. We zien allemaal een ander stukje en dat kan het hier juist zo leuk maken, die aanvullingen. Geen reden elkaar erop aan te vallen hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef riri het volgende:
[..]
Ja...dat is toevallig met Lieke gebeurt ja....misschien had je een beetje beter op moeten letten dan had je dat geweten.
Daardoor is haar gedrag op sommige momenten zo
En daarom zul jij ook nooit het niveau van een Scanman01 bereiken, helaas.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben het al een hele serie posts helemaal met je eens!
snor?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens gezegd dat ze vroeger is gepest. Ik vraag me dan af waarom?
Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef FdW het volgende:quote:
Dat betwijfel ik. Ze ergeren zich rot aan haar.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef jacqjacq het volgende:
dit gesprek tussen lieke, huub en eric vind ik nu eens echt leuk om naar te luisteren.
gewoon een goed gesprek op een beetje nivo.
dat groepje krijgt op deze manier weer een betere band en dat juich ik toe
quote:
Hij heeft nu de kans een ander onder zich te rangschikken.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Day het volgende:
Dat walgelijke toontje van Eric. Alsof hij nog in dat huis zou zitten zonder Huub.
Neem een drankje van me...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Day het volgende:
Dat walgelijke toontje van Eric. Alsof hij nog in dat huis zou zitten zonder Huub.
De monomaan uit Zwolle?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:54 schreef FdW het volgende:
[..]
En daarom zul jij ook nooit het niveau van een Scanman01 bereiken, helaas.![]()
Demins, voor mij ben je een toppertje met een zeer leuk/hoog niveau.quote:
weet je dan niet wat pesten is?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens gezegd dat ze vroeger is gepest. Ik vraag me dan af waarom?
Sinds wanneer mag je niemand gebruiken daar in die villa?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat Huubje haar meer en meer gebruikt op een wijze waarop hij Loco afbrandt.
Huubje maar naar huis. Sinds Jaap op stoom is, is Huubje obsolete en irritant.![]()
dat is niet toevallig...slachtoffers van pesten houden daar hun hele verder leven last van,zeker als het pesten op school jarenlang heeft geduurdquote:Op maandag 21 mei 2007 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom is dat dan gebeurd? Waarom staat ze alleen, waarom vallen mensen haar aan? Dat is wel erg toevallig dat dat dan ook weer hier gebeurt.
Lullo Eric.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Lieke maakt zich bij Eric niet geliefd om wat ze met Palma doet. Huub vindt niet dat ze ermee hoeft te stoppen.
Geef gewoon toe dat je hem intens bewondert.quote:
Huub is vroeger ook gepest.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:05 schreef riri het volgende:
[..]
dat is niet toevallig...slachtoffers van pesten houden daar hun hele verder leven last van,zeker als het pesten op school jarenlang heeft geduurd
Aha, ik maakte slechts een flauwe grap. Dat mijn vriendin na de daad niet direct onder de douche springt maar dat ik een emmer water naast mijn bed heb staan, flauwe grap. Maar wat dat met een boeket reeks te maken heeft?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Jouw vrouw springt direct na de daad onder de douche?
Ik heb een emmer water met een handdoek naast mijn bed staan
hier was het een reactie op..........
Hij heeft hooguit gelijk als hij zegt dat ze haar energie daar niet in moet stoppen. Maar ja, Eric heeft zo z'n eigen ideeen van 'fatsoen'.quote:
Zo leuk, dat jij hem er graag weer in zou slaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je hem intens bewondert.![]()
Als zusje aanwezig is kun jij soms ook wel leuk uit de hoek komen.![]()
Ja maar Riri, wie pest Lieke dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:05 schreef riri het volgende:
[..]
dat is niet toevallig...slachtoffers van pesten houden daar hun hele verder leven last van,zeker als het pesten op school jarenlang heeft geduurd
Dankjewel lieverd!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Demins, voor mij ben je een toppertje met een zeer leuk/hoog niveau.
En Jaap, en Brrrian, en Amanda... ze hebben allemaal verteld dat ze vroeger op school zijn gepest. Wat maakt dat met Huub en Lieke daar nog bij, het merendeel van de bewoners een verleden heeft waarin ze zijn gepest. Lieke is dus beslist geen uitzondering in dat geval.quote:
Je gram halen misschien. Dat lukt bij iedereen, behalve bij Lieke.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
En Jaap, en Brrrian, en Amanda... ze hebben allemaal verteld dat ze vroeger op school zijn gepest. Wat maakt dat met Huub en Lieke daar nog bij, het merendeel van de bewoners een verleden heeft waarin ze zijn gepest. Lieke is dus beslist geen uitzondering in dat geval.
Interessanter is de vraag, waarom juist mensen die vroeger (volgens eigen zeggen) zijn gepest, nu deel willen nemen aan juist een pestshow?![]()
Das gemeen, ik mag Demins wel, glimlach soms ook wanneer hij in vorm is en kittig schrijft.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo leuk, dat jij hem er graag weer in zou slaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |