Alleen via zijn weblog, de lafaard.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef itsme het volgende:
maar nog een keertje vragen.
Blijkbaar tagt Jaap Brian nog steeds niet?
Huub wist vandaag te vertellen dat ze nep zijn. Hij had dat zelf onder de douche gezien en gevoeld.quote:
Dat bedoel ik. Want daar lees ik dan wel wat anti brian stukjes maar zie geen actiequote:
Die verdwijnbug is ZO irritant als mensen nieuwe COSsen aanmaken.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:17 schreef itsme het volgende:
thanks
Ik dacht al is de cos weer zoek maar blijkbaar was hij er nog niet![]()
mag niet van achter.. dan wordt Brian te agressiefquote:Op maandag 21 mei 2007 16:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Want daar lees ik dan wel wat anti brian stukjes maar zie geen actie
Geen Woorden maar Daden!!!!
Tja zal dat het zijn? maar Huub mag het wel?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mag niet van achter.. dan wordt Brian te agressief
Ik verbaasde me al over het feit, dat ze doucheschuim gebruikte. Normaal spoelt ze zich af met alleen water.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef FdW het volgende:
Zwembroek aan in bad. Loco wil kennelijk dat de luchtjes bewaard blijven om hem op te winden.![]()
Brian mag sindsdien niet meer getart worden omdat het programma van 6 jaar en ouder is en Brian is te agressief.. laatst werden ze ook teruggefloten.. het enige wat kan is een psychological warfarequote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja zal dat het zijn? maar Huub mag het wel?
(ruzie avond comes to mind)
Wat is het verschil tussen tarten en psychological warfare?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Brian mag sindsdien niet meer getart worden omdat het programma van 6 jaar en ouder is en Brian is te agressief.. laatst werden ze ook teruggefloten.. het enige wat kan is een psychological warfare
Als je het zo stelt... het eerste beoogt meer een instant effect?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen tarten en psychological warfare?
In de setting van DVK...
het verschilt tussen ransjaap en terror jaap.. totale mayhem gewoon, hel op aarde!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen tarten en psychological warfare?
In de setting van DVK...
en ze heeft pas opgeruimdquote:Op maandag 21 mei 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het vreemd dat ze niks kan vinden.
[afbeelding]
Dat mag niet van achter.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef itsme het volgende:
maar nog een keertje vragen.
Blijkbaar tagt Jaap Brian nog steeds niet?
Ach, waar maken we ons zorgen over.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je het zo stelt... het eerste beoogt meer een instant effect?
Vind je? Ik snap er allang niets meer vanquote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Ach, waar maken we ons zorgen over.
Er is een duidelijk regelboek, en de miljonairs zijn perfect op de hoogte van de inhoud.![]()
Management by exception.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je? Ik snap er allang niets meer van![]()
Cc.. ? copy nog wat ?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Er is post. Huub zegt dat hij beneden gaat lezen, Lieke vraagt of ze Eric moet roepen. Nu liggen ze met zijn drieen op bed. Wat een Cc gedrag van Lieke. ( NO offense echte Cc)
en zo lief en schattig, een echte engelquote:Op maandag 21 mei 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het net een klein kind zo.
[afbeelding]
Dat laatstequote:
Luisteren bee het ging over Nicolaasquote:Op maandag 21 mei 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Huub leest een gedeelte voor uit een brief, waarin men vraagt of wifebeater nog langer reclame blijft maken voor de Dela![]()
Bij sommige commentaren, weet je al wie het getypt heeft, zonder naar de naam te kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en zo lief en schattig, een echte engel![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhaha dit filmpje moeten jullie echt zien: http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=221586
Geweldig!
Streamen en telefoneren gaat dus niet samenquote:
In Jaap zn topic staat ie helemaal.. (2 youtube linkjes)quote:Op maandag 21 mei 2007 16:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhaha dit filmpje moeten jullie echt zien: http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=221586
Geweldig!
wat staat erop dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |